Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

24 Temmuz 2013 Çarşamba

BATH & BODY WORKS : TRUE BLUE SPA – PARAFFIN – SUPER SOFTENING HAND LOTION - EL KREMI

Bu nasıl uzun bir başlık oldu böyle :)


Sıradaki ürün, benim işyerinde masamda duran, her wc sonrası ellerimi yıkadığım otomatik makinadan akan o köpük sabunun ellerimi aşırı derecede kurutması ve germesi sonucu sürekli kullandığım şahane bir ürün.

 Adı üzerinde, parafinli, nemi hapsediyor. Bu da narenciye bahçesi gibi kokuyor. Aslında bu kremi ben şurada yazısını yazdığım el peelinginden sonra kullanmak niyetine almıştım. Ancak evde bir sürü krem var, ellerime ve tırnak etlerime peeling yaptıktan sonra başka kremler kullanıyorum. Bu ise iş yerinde masamda duruyor. Ürün 74 ml, evet 75 değil. :P
Ürünün içerisindek nemi hapseden parafinin yanı sıra, zeytin, avocado ve kayısı yağları da bulunuyor. Gerçekten müthiş bir krem, herkese gönül rahatlığıyla tavsiye ederim. Nohut tanesi kadarı iki elime de yetiyor. Uzun süre ellerimi nemli ve yumuşak hissettiriyor :)

Kısacası, elleri sürekli çatlayan, kuruyanlar için birebir bir krem. Tavsiye ediyorum :)
Fiyatını ise hatırlamıyorum: 24 TL civarı olabilir

Mutlu günler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder