Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

8 Nisan 2017 Cumartesi

Bitenler І OCAK ŞUBAT 2017

Selam!

Hala blogumu okuyan var mı bilemiyorum ancak yine de yazmak istedim bugün :) Hayatımda çok büyük değişiklikler oluyor, geçtiğimiz Aralık ayından beri özellikle, kafam inanılmaz meşgul ve zihinsel olarak mutlu haberler olsa da çok yıpratıcı bir süreçten geçtim malesef. 

Geçtiğimiz Şubat ayında 8 yıldır çalıştığım iş yerinden istifa ettim ve şu günlerde hayatıma bir yön vermeye çabalıyorum, kafamdaki şeyleri gerçekleştirip yeni düzenimi oturttuğumda bloguma gereken önemli vereceğim düşünüyorum. Zira her zaman söylüyorum, burası beni çok rahatlatıyor! Seviyorum burayı :)

Neyse! En son yazım taa Şubat ayında "Bitenler!" olmuş, şimdi yine bir Bitenler yazısı gelecek :) Acaba blogun adını "Bitenler Blogu" mu yapsam :P

Huzurlarınızda Ocak - Şubat aylarında neler bitirdiğim var!

Cilt Bakım Ürünleri


O kadar çok göz çevresi kremi aynı anda bitti ki, bitince bende herşey aynı anda biter, size de öyle oluyor mu? Hadi bakalım neler bitmiş,

Clarins - HydraQuench Cream (Normal Kuru Ciltler) Nemlendirici: Boyner'den 30 ml'lik bu boyunu çok güzel bir kampanya ile 49 TL'ye almıştım. Sabahları kullandım, kış zamanı kuruyan cildime, makyaj altına uyguladım. Nemlendirmesi mükemmel yalnız biraz fazla parfüm kokuyor, koku hassasiyeti olanlar sevmeyebilir. Bu ürünü 4 yıl önce deneme boyunu şurada yorumlamışım, yorumlarım gene aynı, oradan okuyabilirsiniz :)

Lush - Angels on Bare Skin Yüz ve Vücut Temizleyici: 100 gr'lık küçük boyunu Kasım ayındaki Doğum günüm için gittiğimiz Amsterdam'dan almıştım. Ben hepsini yüzüm için kullandım. Tek kelimeyle mükemmel bir ürün, yağı dengeliyor, aydınlık veriyor ve harika arındırıyor. Kötü yanı Lush ülkemizde yok işte ancak yurtdışına çıktığımız zaman eşe dosta sipariş veriyoruz.Bu ürünün içeriğinde lavanta, badem, gül ve papatya var ve %100 vegan. Eksisi yok. Kutuyu da atmadım, 5 adet olunca taze maske veriyorlar :)

Kiehl's Powerful-Strength Line-Reducing Eye Brightening Concentrate | Göz Çevresi Serumu: İçeriğinde C vitamini olan bu göz çevresi serumunu her akşam kullandım ben, ilk kullandığım vakitlerde göz çevremde hafif bir ısınma hissediyordum, ama sonra o etki geçti, 6 ay kadar kullanmışımdır, emilimi oldukça iyiydi üzerine bir de oldukça iyi nem veren Kiehl's Avokado'lu Göz çevresi kremini uyguluyordum. Aydınlık verdiğini gözlemledim kullandığım süreçte ancak şu ara gözüm Shiseido göz çevresi kremlerinde olduğundan hemen satın almayacağım. Yazısını şuraya yazmışım, hayret!

Clarins Eye Contour Gel ( 5ml - deluxe boy): Bu göz çevresi kremi de bir setin içerisinden çıkmıştı, mavi renkli bir jel şeklinde ürün, sabahları kullandım, nem vermesi çok yetersiz geldi bana, tam boyunu almam.

The Body Shop Vitamin E Stick Göz Kremi: Hangi akla hizmet aldığımı bilmediğim bir başka ürün, ha kullandım mı kullandım. Nem vermesi o kadar yetersizdi ki, göz altına 10-15 kere sürüyodum :) Yaz vakti kullanmıştım kalan kısım da yavaş yavaş bitti, bence bu ürün genç kardeşlerim için mesela yaşınız şöyle 23-25 civarlarında ise ve hafif yapılı bir göz çevresi kremi arıyorsanız bir bakın derim :)

Estee Lauder Advanced Night Repair Eye: Estee Lader'in ANR serisi muazzam bir seri, bu göz çevresi kremi de 5 ml'lik deneme boyu idi, Sephora'dan aldığım bir set içerisinde vardı, sanırım bu göz çevresini ikinci kullanışım, her kullanışımda çok memnun kalıyorum, bu 5 ml'lik deneme boyu bana 10 gün kadar gitti sanırım, muhteşem bir bakım yapıyor göz çevresine, koyu halkaları azaltıyor, severek kullandım, elimdekiler bitince bu da listede olanlardan :)

Origins GinZing Eye Cream: Amerika'da yaşayan bir arkadaşım beni ziyarete geldiğinde istemiştim kendisinden :) Benim için çok gereksiz bir ürün oldu ne yalan söyleyim, ürünün vaadi göz altındaki şişlikleri indirip, aydınlık vermek. Vaatlerini yerine getiriyor ancak kardeşim nem yok nem!!! Bu ürünü sürdüğünüzde aslında içindeki ışıltılar sebebiyle göz altlarınız daha aydınlık gözüküyor, ben yazın sabahları bunu göz çevreme sürdüğümde göz çevrem oldukça aydınlık gözüküyordu ama verdiği nem çok yetersizdi, resmen avuç avuç süre süre bitirdim kremi. Almam bir daha, genç yaşlara uygun olduğunu düşünüyorum :)

Kiehl's Creamy Eye Treatment with Avocado : Kiehl's ın meşhur avokadolu göz çevresi kremi. Ben bunu yine Kiehls'ın yukarıda yazdığım serumu ile birlikte kullandım. Verdiği nem çok iyi, ancak herhangi bi anti-aging etkisi olmadığından bir daha alacağımı sanmıyorum. Bazı kullanan arkadaşlar, göz çevresinde milia (küçük minik yağ bezeleri) yaptığını yazmışlar, bende öyle birşeye sebep olmadı. Nem arıyorsanız hatta yoğun nem arıyorsanız bakabilirsiniz :)

Biotherm -  Blue Therapy Serum in Oil - Gece Serumu: Bendeki Biotherm'in birkaç ürününün deneme boylarının olduğu bir setten çıkan 10 ml'lik boyu idi. Oldukça uzun bir süre gitti diyebilirim, bereketli çıktı. Geceleri yatmadan güzelce temizlediğim cildime tek başına uyguladım, siz isterseniz bir nemlendirici veya anti-aging kreminizi geçebilirsiniz üzerine ancak ben tek başına çok yeterli buldum verdiği nemliliği ve yumuşaklığı. 

Lancome Energie de Vie Serum (2 adet sample): Çok sevdiğim için gidip tam boyunu aldım! Sabah akşam kullanıbiliyor, nemlendirici veya anti-aging kremin altına ancak ben sabahları tek başına kullandım, oldukça da sevdim, Cildime aydınlık ve güzel nem verdi.

Bepanthol Cilt Bakım Kremi: Her eve lazım, yaralara, yeni oluşan sivilce lekelerine, bazen çok kuruyan gerilen tüm yüzüme kullandım bitirdim, bu ikinci tüptü sanırım. Şu ara La Roche Posay'den Cicaplast kullanıyorum o da çok çok başarılı.

Bioderma Hydrabio Nemlendirici (5 ml deluxe boy): Çok güzel nemlendiriyor, bir ara alsam mı tam boyunu diye düşündüm, sonra elimdeki stok aklıma geldi, ancak harika bir günlük nemlendirici, bayıldım.

Lancome Visionnaire & Visionnaire Nuit deneme boyları: Bu sample ürünlerden elimde çok var, kullan kullan bitmedi, ancak kendi yaşım için Visionnaire serisinin uygun olduğunu güzel nemlendirdiğini ve bence ince çizgileri yumuşattığını söyleyebilirim. Lancome cilt bakımında sevdiğim markalardan.

Clarins Double Serum: Sample ürünü ikiye böldüğünüzde iki ayrı serum akıyor ve birbirine karıştırarak kullanıyorsunuz, bir kere denedim ve sanki bana biraz ağır geldi, elimde 1-2 tane daha ürünü var, onları da kullanınca bir fikir oluşur sanırım kafamda!

Clinique Temizleyici (deneme boy): Clinique markasının cilt bakım ürünlerini hiç sevmiyorum ne yalan söyleyim, ancak bu temizleyicisi zımpara etkisi yaratmadı cildimde, Şubat ayındaki seyahatimde kullanmıştım, iş görüyor ama reyon reyon arayacağım bir temizleyici olmadı.


Cilt - Makyaj Temizleyiciler:


Garnier Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu: 700 ml! Bidon resmen. Bioderma'ya muadil olduğunu düşündüğümden bir süredir Garnier'in bu micellar suyunu kullanıyordum ancak son zamanlarda sanırım biraz hassasiyet yarattı cildimde, tekrar koşarak Bioderma'ya geçtim! Bir süre sonra geri dönebilirim, bakalım.

Diadermine Çift Fazlı Makyaj Temizleme Suyu: Yazmıyorum bişey, blogumu okuyorsanız en sevdiğim göz makyaj temizleyici olduğunu biliyorsunuz, 2 adet bitirmişim, artık nasıl kullanıyorsam :)

Rituel de Beaute Burun Bandı: BİM'den almıştım, bana çok alelade geldi, elimdeki kutu bittikten sonra tekrar alacağımı sanmıyorum. Bu burun bantları benim gözeneklerde işe yaramıyor, bir kez daha görmüş oldum :/

Glam Glow PowerMud & SuperMud günlük temizleyiciler (sample): Harikalar, Glam Glow serisini bazıları çok abartılmış balon bir ürün olarak düşünüyor, ancak ben cildimdeki etkisine bayılıyorum. Şu ana kadar kullandığım her ürününden memnun kaldım. Bunlar da mükemmel temizliyorlar, cilde anında arınmış ve aydınlık bir görüntü veriyorlar asla geröe kuruma yapmıyorlar.


Saç - Duş - Banyo Ürünleri

Organix Coconut Water Şampuan: Bu ikinci bitirişim, güzel nem veriyor. Ancak saçlarım alışmasın diye şu an Kerastase Discipline serisini kullanıyorum, ondan çok memnunum.

Sephora Mango ve Yeşil Çaylı tek kullanımlık duş jelleri: Sephora'nın alışveriş yanındaki "CÖMERT" hediyeleri, yeşil çaylı olanın kokusu güzel ama gidip tam boyunu almam.

Urban Care Biotin Şampuan (Seyahat Boyu): Seyahat için yanıma aldım, kalanını da evde bitirdim, daha önceden bu şampuandan kullanmıştım ve oldukça sevmiştim. Gayet uygun fyatlı güzel bir şampuan!


 Yüz Maskeleri:

Cettua After Night Fever Kağıt Maskeler: Haftalık olarak, yüzüme yaptığım Glam Glow kil maskesi sonrasında kullandım bu kağıt maskeleri, yorgunluk için öneriliyordu aslında ama  verdiği nem sebebiyle kullandım bu maskeleri. Gratis'te bu aralar hiç görmedim bunlardan.

El ve Tırnak Bakımı:

Sephora Argan Yağlı El Maskesi: Sephora'nın bu tek kullanımlık maskelerinin verdiği etkiler bence anlık ve biz sanırım renklerine ve cicili bicili olmalarına kanıyoruz. Bir daha almam sanırım bir tae daha var. Bi de ben çok üşengecim bunları kullanmak için :)

Parmex Aseton: Klasik!

Ağız  Bakım Ürünleri:

Sensodyne ve Colgate Optic White Diş Macunları: Colgate Optic White mavi jel olanı bu, gerçekten dişlerde beyazlama sağlıyor, sevdim!

Pamuk ve Islak Mendil Türevleri

Belli bir tercihim yok hangisi, indirimde ise onu alıyorum :)

Deodorant - Kolonya - Parfüm Sample

Babe Roll-on Deodorant: Bitirdim ve ikincisini aldım. Çok seviyorum, alkol yok, Alüminyum oranı ise oldukça az, alüminyum içermemesine dikkat ediyorum genelde deodorantlatlarda ama Babe harika gerçekten. Çok fresh ve asla ter kokmuyorsunuz, performansı harika.

Eyüp Sabri Tuncer Çeşme Limonu Kolonya: İş yerindeki masamın üzerinde duruyordu, ferahlamak istediğimde sıktığım ve sık kullandığım bir üründü. Tekrar alabilirim. Yeni iş yerime umarım :)

Chanel ve Givenchy Sample parfümler: Ne denir ki, gayet keyifle kullandım bunları da :)


Unutulmuş bir Cilt Temizliği Kategorisi Elemanı:

Sebamed Hassas Ciltler için Sabun (Cleansing Bar): Sebamed'in bu içi geçmiş sabununu hunharca yazdan beri sabah akşam kullandım, mükemmel arındırıyor ama biraz kurutma yapabiliyor. Uygun fiyatlı gayet güzel bir temizleyici sadece sabun olduğu için pek pratik değil!

Makyaj Ürünleri


MAC - Mineralize Skin Finish Medium Dark Pudra: Yazın tüm yüzüme, kışın ve sonbaharda ise kontür ürünü olarak, alıp 8-9 ay içerisinde bitirdiğim ve yapısını duruşunu çok sevdiğim bir ürün oldu, Back2MAC yolcusu!

MAC Chromagraphic Black Black Siyah Göz Kalemi: Bu bitirdiğim ikincisi, simsiyah!

Make Up For Ever Smoky Lash Maskara: Günlük kullanıma uygun güzel bir maskaraydı ancak bir Lancome Hypnose Drama veya bir Chanel Le Volume de Chanel değildi :)

Yves Rocher Numarası Silinmiş Rosewood tonlarda allık: Annemle ortak bitirdik, kalan kısımlar da taşlaştığı için atıyorum :) Yves Rocher allıklar güzel bence :)

Clarins - Pore Minimizing Serum :Genelde makyaj öncesi kullanılan gözenek küçültücülerde malesef silikonlu ve ağır bir his oluyor, bunda o his yoktu gayet akışkan su gibi, ancak gözeneklere hafif blur etkisi veren güzel bir üründü. Burun kenarlarıma ve burun üzerine kullanarak bitirdim. Deluxe boy idi ( 15 ml) Çook uzun süre kullandım kendisini.

Sisley Pore Minimizer: Deneme Boyu: Clarins'e göre daha örtücü ve ağır bir yapıdaydı ancak gözenekleri kapatmada Clarins'ten daha iyiydi. Tam boyunu almam, neden? Sisley'in sevgili fiyatları!

Kiehl's Clearly Corrector Dark Circle Perfector: Eğer göz çevrenizde aşırı koyu/mor halkalar yoksa bu ürünü çok seversiniz ben bayıldım! İçerisinde 30 SPF var, harika bir ürün bence, çizgilere de dolmadı, kuru kuru da göstermedi göz altlarımı! Elimdekiler azaldığından alacağım! Çok sevdim.

Aşağıda ise bitenlerin yakın çekimi var :-D




Benim 2017'nin ilk iki ayında bitirdiklerim bunlar olmuş! Umarım buraya kadar okuyabilmişsinizdir :) Düzenli yazacağım diye söz verememekle birlikte yakın zamanda tekrar görüşmek üzere diyorum!

Güzel bir haftasonu dilerim!

Sevgiler
xoxo

2 yorum:

  1. Öncelikle hoşgeldin diyorum canım! Ne kadar çok göz kremi bitmiş öyle! Cettua maskeler artık Gratis 'te satılmıyorlar ne yazık ki... Hayatındaki değişimler hayırlı olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş bulduk! :) Göz kremlerini sanırım mercimek değil dolma büyüklüğünde sürmüşüm :P Teşekkür ederim canm iyi dileklerin için :)

      Sil