Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

8 Haziran 2015 Pazartesi

Maybelline Dream Touch Allık - #04

Merhaba!

Yazısını yazıp yazmamakta çok kararsız kaldığım, son zamanlarda kendisine rastlayamadığım, sanırım ülkemizden çaktırmadan çekilmiş olan bir krem allıktan bahsetmek istiyorum!

Maybelline - Dream Touch Allık - 04


Fotoğraflar için kusuruma bakmayın, istediğim gibi olmadılar ama yazısını gene de yazmak istedim bu ürünün!

Maybelline'in çoğu ürününü severek kullanıyorum ya da kullanıyordum! Zira hangi ürününe bayıldım bu ürüne desem, Türkiye'den çekiyor o ürünü! Neyse...Bunlardan biri de Dream Touch Krem Allık serisi idi. Bu krem allıklar 7.5 gramlık cam bir kavanozda satılıyorlardı. Bende iki tane rengi var biri bu 04 numara bir de daha sonra yazmayı planladığım 05 numara!

Rengi aşağıda göreceğiniz gibi tam olarak bahara/yaza uygun açık şeftali/pembe/nude karışımı bir renk.


Yapısından biraz bahsetmek istiyorum, bu krem allıkların yapısı oldukça ıslak bitişli yani o yüzünüze sürünce pudralaşan Chanel'in krem allıkları gibi değil. Kesinlikle aydınlık/glowy bir bitişi var. Bunu sürdüğünüz zaman, elmacık kemiklerinizin biraz yukarısına sürerseniz aydınlatıcı sürmenize gerek kalmıyor o kadar söyleyim :)

Aşağıda kolumun iç kısmında duruşunu görebilirsiniz. Gerçekten oldukça taze ve canlı bir renk! :)
Bu renkle ayrıca hata yapmanıza olanak yok, zira açık bir renk olduğu için siz istediğiniz kadar arttırabiliyorsunuz rengi üst üste uygulayarak :)

Aşağıda ise biraz kötü bir fotoğraf ama yine de koymak istedim, yüzümdeki duruşunu görebilirsiniz, yanaklarımı hem çok canlı hem de oldukça aydınlık gösteriyor :) 


Peki, bu ürünün bir eksisi yok mu? Var tabi olmaz mı? Cildiniz benimki gibi karma ise veya yağlı ise, bir süre sonra bu krem allık parlama yapabiliyor ciltte, o görüntüyü de ben "yağ emici kağıtlar" ile yok ediyorum :) Hem makyajım bozulmamış oluyor, hem de o canlı ve sağlıklı görüntü gün boyunca kalıyor.

Fiyatı ise çok uygundu ben bunu bir iş seyahati sırasında Ankara'da bir Watsons'tan almıştım. Ancak dediğim gibi uzun zamandır görmüyorum bu güzelim allıkları.

Feelunique'de fiyatı sanırım 10 Euro civarında, 30 TL gibi bir fiyata geliyor. Bu kadar kaliteli bir krem allık için uygun fiyatlı  olduğunu düşünüyorum. Olur da gözünüze çarparsa kaçırmayın derim!

:)

Sevgiler
xoxo

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder