Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

10 Mart 2016 Perşembe

MAKE UP FOR EVER | 9 Artist Shadow Palette | 1 - Far Paleti Incelemesi

Herkese merhaba! :)

Bloga yazdıkça, renklerle oynadıkça insanın kafası dağılıyor gerçekten. Belki de elimden geldiğince her gün yazmak bana da iyi gelir :)

Bugün çok güzel ve kullanışlı renklere sahip bir far paletinden bahsedeceğim.

Make Up For Ever - 9 Artist Shadow Palette - 1


Ben bu paleti ilk Aslı Özdel'in bir videosunda görmüştüm ve renklerine bayılmıştım. Daha sonra birkaç kez Sephora'ya gidip gelip baktığımda bu paleti göremedim. Sonra aklımdan çıktı gitti.



Daha sonra yine Sephora'da gezinirken MUFE standında bu paleti gördüm. Ve gördüğüm gibi de kaptım :) Sanırım standda 2 tane vardı, birini ben almış oldum :)  Daha önceden MUFE'nin farlarını hiç denememiştim. Bu paletle de tanışmış oldum :) 

Palet, MUFE'nin farklı bitişlere sahip 9 adet  nude/doğal/toprak tonlarda farını içeriyor. Farlar Iridescent, Metallic,Satiny ve Diamond bitişli farlar. Farların başındaki harf kodları buradan geliyor yani :)
 Ambalajı kadifemsi ve ağır hafiften bu NARS'ın sevmediğimiz süetimsi ambalajı gibi, kir tutmaya oldukça müsait. Kabın içerisinden bir de küçük bir ne denir kitapçık çıkıyor. Tam incelemedim ama yapılabilecek makyajlarla ilgili ipuçları, farlar hakkında bilgi vardı sanırım içerisinde.


 Farlar 9 adet ve her bir far 1.8 gr. Kabının arka kısmında bütün farkların numaraları yazılmış. Açıkçası farların ismi olsaydı daha çok hoşuma giderdi :) Belki vardır ayriyeten ama en azından kabının üzerinde yazmıyor :/


Paletin kapağını kaldırdığımızda karşımıza kocaman bir ayna çıkıyor, bu palet çantada taşımaya pek müsait değil bence, her ne kadar mıknatıslı olsa da çantada açılırmış gibi geliyo pek güven vermiyor bana ://


Şimdi artık renkleri inceleyelim. Günlük kullanıma, işe ofise uygun ve hatta nude tonlarda smoky/gece makyajına evrilebilecek renklere sahip çok güzel bir palet gerçekten. Kaş altını aydınlatmak için en açık bej renginden, kirpik dibine eyeliner gibi sürülebilecek simsiyah renge kadar  ara tonlarda kullanışlı toplamda 9 adet far :)


İlk sıradakilerle başlayalım:


Ben bu yukarıdaki üçlüyü hepinizin tahmin edebileceği üzere, kaş altımı aydınlatmada, göz pınarlarını aydınlatmada hatta ME512 rengini elmacık kemiklerime aydınlatıcı olarak geçerek kullanıyorum :) Oldukça başarılılar :)


Yukarıda gördüğünüz ikinci sıradaki üçlüde ise S556 rengini genelde crase/katlanma bölgesine uyguluyorum, gözlerime derinlik versin diye, D562 ve ME644 renkli farları ise genelde tüm göz kapağıma ana renk olarak uyguluyorum, D562 paletteki favorim diyebilirim :)


Yukarıdaki fotoğrafta gördüğünüz alt sıraya ait üçlüde siyah olan S102 rengini kirpik diplerime eyeliner olarak kullanıyorum, I544'ü yine ana renk olarak tüm göz kapağıma, D652 rengini ise ya ana renk olarak tüm göz kapağıma ya da gözlerimin dış köşelerine uyguluyorum :) Paletteki ikinci favorim kesinlikle D652! :)

Aşağıda ise renklerin kolumun iç kısmındaki duruşlarını görebilirsiniz!


Farların pigmentasyonu oldukça iyi, kalıcılıkları da öyle. Doku olarak bir Burberry Beauty yumuşaklığında değiller belki ama özellikle Diamond bitişli olanlar çok yumuşak!

Aşağıda paletin direkt güneş ışığı altındaki fotoğrafını görebilirsiniz .)


Paletin fiyatı 100 TL. 9 adet far için ve de benim gibi MUFE farlarını denememişler için çok güzel bir palet. Tavsiye ederim! :) Sanırım Sephora'larda hala satışta bu palet. Bir de en son MakyajTrendi'nin sitesinde satışta görmüştüm. Oradan da satın alabilirsiniz :)

Siz MUFE'nin ürünleri hakkında neler düşünüyorsunuz? Bana tavsiye edebileceğiniz, önerebileceğiniz, çok sevdiğiniz ürünleri var mı? Farları hakkında ne düşünüyorsunuz? Favori bir farınız varsa bu markadan yorum olarak bırakın bana! Çok güzel bir gün olsun!

Sevgiler 
xoxo

2 yorum:

  1. Tam benim renklerim, tam benim paletim!!! Çok gittim geldim indirimde bunun için ama elimdeki benzer tonda 34397578368754 tane paleti ve farı düşününce bıraktım. Ama bu renkleri seven ve elinde olmayanlar için fiyat/performans olarak çok başarılı! Tek eksiğinin bir kaç mat far olduğunu düşünüyorum :) Güle güle kullan, sevgiler!

    YanıtlaSil