Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

3 Mayıs 2018 Perşembe

Bitenler І MART NISAN 2017

Herkese merhaba!

Yazmayali 1 yildan fazla olmus ve son yazdigim tarihlerde ben Belcika'ya tasinma telasi icerisindeydim. Gectigimiz bir yil suresinde, Bruksel'e alismak, sehrin kurallarini ogrenmek derken ne kozmetige ne de bloga ayiracak zaman bulamadim. Aslina bakarsaniz buldum ancak bu adaptasyon suresinde o kadar cok yorulmustum ki bos buldugum anlarda dinlenip, kendime zaman ayiriyordum.

Ancak farkettim ki, ben hala biten urunlerim olsunyeni aldigim kozmetik ve makyaj urunleri olsun hepsini hala fotograflamaya devam ediyorum. Zira. buraya verdigim bir emek var ve dukkani kapatip gitmek istemiyorum :) 

Bu yazidan itibaren bir sure 'Bitenler' yazilari yayinlayacagim, kaldigim yerden yine ikiser aylik halinde gunumuze kadar :) Sanirim kozmetik makyaj blogu adeta bir 'Copler/Bitenler' bloguna evrilecek:-D

O zaman baslayalim!

Sac Bakimi


Benim saclar, cok cabuk elektriklenen ancak elektriklenmeyi almasi icin bir takim bakim urunleri uygulandiginda da cok kolay yaglanabilen bir sac, Kivircik/dalgali, ince telli ve dugur dugum olabiliyor. Dolayisiyla hem elektriklenmeyi almasi hem de saci sondurmemesi icin urun arayisindayim her zaman. 

Kerastase Discipline; Saclarimin cok kurudugu bir donemde, saclarimi sakinlestirmisti ancak bir sure sonra saclarimi agirlastirmaya basladigini farkettim. Bir daha alacagimi sanmiyorum.

Schwarzkopf GLISS Ultimate Oil Elixir Sampuan; Annemle beraber kullandigimiz ve fiyat performasindan oldukca memnun kaldigim cok hos kokulu bir sampuan, indirimde almistim tekrar bir sans verebilirim. Bunu kullandigimda krem kullanmama gerek kalmiyor.

LUSH - BIG Sampuan; Iste bu saclariniza yapabileceginiz en buyuk iyilik hele ki yagli saclariniz varsa. Icerisinde deniz tuzu olan bu sampuan mis gibi deniz kokuyor, saclari harika arindiriyor. Icerisindeki deniz tuzu taneciklerinden oturu haftada birden fazlasi kullanilmasi onerilmiyor. Ben her Pazar kullanarak bitirmistim. Su an Bruksel'de yasiyorum o sebepten rahatca bulabilecegim bir urun. Elimdeki sampuanlarim bittiginde mutlaka alacagim. 


Cilt Bakimi

Turkiye'de iken o kadar cok alisveris yapiyordum ki, dolayisiyla bir yigin sample urunum oluyordu. Yukarida da bitirdigim tomarla cilt bakim sample lari var, hepsinden degil sadece birseyler bahsetmek istediklerimi yazacagim alta:

Biotherm Aquasource Nemlendirici: Sephora'dan oldukca uygun fiyatli bir set almistim, icerisinden cikmisti. Buram buram parfum kokuyor, alkol iceriyor. Son 1 senede iceriklere oldukca dikkat eder hale geldim ve eger icerisinde parfum ve alkol varsa bir urunun uzak durmaya calisiyorum veyahut icerik listesinde son siralarda olmasina ozen gosteriyorum. Yine de ziyan olmasin diye kullandigim urunlerden. Nemlendirmesi orta karardi, yasimin 38 olmasi sebebiyle anti-aging urunler daha cok ilgimi cekiyor.

Lancome Visionnaire Serum ve Krem:  Bu seri gercekten guzel ve ilk kirisikliklara etki edecegini dusundugum bir ser, tabi ki uzun sureli kullanamadim ancak kullandigim surece etkisini hemen hissedebildigim nadir kremlerden oldu. Bu etki ise, cildi aninda nemlendirip yumusacik yapmak oldu.  Elimdeki cilt bakim urunlerinden sira gelirse tekrar alabilirim ancak o kadar cok stok yapmisim ki :(

Clinique Pep-Start Nemlendiriciler: Hic sevemedim, Clinique urunleri ile chubby stick disinda hic anlasamiyorum. Bu da bir istisna olmadi. Nemlendirmesi bana yetmedi, yasima uygun olmamasina bagliyorum.

Biotherm Blue Therapy Serum: Bunu sevmistim, gercekten uzerinde yazdigi gibi ilk ince cizgilere iyi geldigini dusunuyorum, ben geceleri tek basina kullanarak bitirmistim. Ancak yine de Clinique ve Biotherm cilt bakimi icin tercih edecegim markalar degil. 


Sephora Orchid Kagit Goz Maskesi: Anlik olarak ise yaradiklarini ve sadece renkleriyle aklimizi gonlumuzu celdikleri icin, kendilerini bize aldirdiklarini dusunuyorum. Bir daha kagit maske alacagimi sanmiyorum. Anlik yumusatmasi ve nemlendirmesi ise gayet iyi.

Nivea Milk&Honey Lip Balm : Cok severek kullandigim pure and natural serisinden bir lipbalm idi bu seriyi kaldirdilar ama ben inat edip bir internet sitesinde bulunca 3 tane daha aldim. Mutlu mutlu kullanmaya devam ediyorum, icerigi temiz, harika nem veriyor :)

Sebamed 30 SPF LipBalm : Yazlari, deniz kenarinda kullanip bitirdigim(si), korumasi cok iyi olan ve bence verdigi nem yeterli olan bir lipbalmdi. Su an Neutrogena 20 SPF ile devam ediyorum. Dudaklarima yazin ozellikle cok gunesli bolgelerde, deniz kenari vb. bu tarz koruma faktorlu lipbalm surmedigimde malesef dudaklarim sisiyor ve yaniyor. Cok entersean gercekten.

Balmi LipBalm: Ilk ciktiginda bir heves alip kullanmistim, yarisina geldigimde kapagi bozuldu, yalama oldu. Cantamda acildi vesaire. O sebepten daha fazla dayanamayarak yarisinda iken kendisiyle vedalastim. Yoklugunda aradigim bir lipbalm olmadi.

Druide LipBalm: 2 kere kullandim, aman allah o nasil bir agir kokudur, suremedim daha sonra. Nemlendirmesi iyi ama kokuya katlanabilirsen! Icerigini temiz oldugunu soylemisti aldigim eczane. Bir daha hayatta almayacagim bir lip balm oldu kokusu sebebiyle.

El-Tirnak-Vucut Bakimi

Sally Hansen Insta-Dri Kurutucu TopCoat: Kult bir urun, ojeler 2 dakika icinde pasparlak ve tas gibi saglam oluyor, ojeyi kullanim sureniz uzuyor. Ancak tek kotu ozelligi yarisinda urun uhulasip kullanilamaz hale geliyor. Inceltici ile deneyecegim ama almaya da devam ederim, Su ana kadar kullandiklarim icerisinde en basarilisi!

Essence Express Dry Drops: Aslinda Insta Dri varken, kullanmak anlamsiz, gerci ben yag formunda oldugu icin tirnaklarima damlattiktan sonra tirnak etlerine de iyi gelecegini yumusatacagini dusunuyorum ve muhtemelen kendimi kandiriyorum. Bitsin daha almam :) Elimde buun muadili Rival De Loop markasinin da var. Almisim almisim, surekli almisim!


Dessert Essence Coconut El ve Vucut Losyonu: Icerigi tertemiz, kokusu mis gibi hindistan cevizi ancak biraz agir. Nemlendirmesi de son derece yeterli, ancak fiyati oldukca pahali oldugu icin bir daha alacagimi sanmiyorum.

The Body Shop Coconut El Kremi: Body Shop'in bu boydaki el kremlerini cok seviyorum tam cantaya atmalik ve Loccitane markasinin uygun fiyatlisi gibi dusunebiliriz. Bu bitirdigim de cantamda duruyordu hatirliyorum, o zamanlar ise gelip giderken serviste ellerimi bir guzel kremleyip ise gidene/eve donene kadar uyumaya devam ediyordum :PP Nemlendirmesi muhtesem sayilmaz ama zaten ben disarda ellerim fazla vicik vicik olsun istemiyorum, cabuk emilen urunler tercih ediyorum.

The Body Shop Cocoa Butter Vucut Peeling/Scrub: Bu ufak boy idi ve spor cantamda duruyordu. Spor sonrasi bacak/kalca bolgeme masaj yapmak istedigimde kullaniyordum ki genelde yaz zamani kullanarak bitirdim. Icerisindeki granuller oldukca yeterli, tam boyu alinabilecek bir scrub!

Clarins Goz Makyaj Temizleyicisi:  Bu vucut bakimi degil ama karismis iste buraya! Goz makyaj temizleyicilerinde en sevdigim Lancome BiFacil ve Diadermine Cift Fazli olan, Lancome BiFacil fiyatlari sebebiyle cok tercih ettigim bir urun degil o sebepten surekli Diadermine kullaniyorum. Clarins de bir setin icerisinden cikmisti ve cok ozel hisler beslemeden kendisine kullanip bitirdim, performansi orta idi. Gidip kosarak alacagim bir urun olmadi benim icin, Diadermine'den daha cok memnunum.


Sebamed Balsam DeoRoll-on : Uygun fiyatli ve aluminyum icermeyen deodorantlar arasinda en severek kullandigim deoroll-on budur.  BABE deo-rollon ile donusumlu kullaniyorum Babe cok az da olsa aluminyum iceriyor, ama BABE bir tik daha iyi bundan, bir BABE bir SEBAMED bir BABE bir SEBAMED seklinde devam ediyorum sanirim :)

Agiz Bakimi

Signal Seyahat Boy Dis Macunu : Bunu buraya neden koyarsin ki? Di mi? Muhtemelen bir seyahatte yanima idareten aldigim bir macundu, kosarak Signal alacagim demem, isimi gordu mu gordu ama eminim daha iyi seyahat boy dis macunlari da vardir.

Listerine Advanced White Agiz Calkalama Suyu: O kadar usengecim ki, hem dislerim bembeyaz olsun hem de ugrasmayim diyorum, dolayisiyla bir turlu duzenli kullanamadigim ama duzenli kullandigimda etkisini gordugum disleri beyazlatmada yardimci bir agiz calkalama urunu. Aklima geldikce aliyorum.

 Makyaj

Iste saglam bir makyaj bitenleri!

Burberry Pale Barley Tekli Far: Yazisi surada. Banko bir far, herkese yakisacagini dusundugum, sizi asla yari yolda birakmayacak, cizgilenme tortulanma yapmayacak, tum makyajlariniza uyacak bir tekli far.  Bir tane tekli farim olsun deseydim (Oyle ideal bir dunyam olsaydi) kesinlikle bunu secerdim!


Wet n Wild Brulee Tekli Far: Bende en cabuk biten renklerden biri krem/fildisi/bej oluyor. Goz kapagina baz olsun diye, bazen usengeclikten tek basina, bazen renk esitlemek icin diye mutlaka fircaya ilk aldigim renktir, bej! Brulee de bence fiyat performans olarak harika bir far. Yedegi vardi daha acmadim, Bruksel'de kimse makyaj yapmiyor ben biraz fazla alaturka kactigimdan bu aralar sadece goz kalemleri ile yetiniyorum!


Clinique Stay Matte Oil Free Fondoten: Zamaninda cildim karma-yagli arasi iken, surekli mat fondoten alirdim. Chanel Mat Lumiere, Chanel Mat Lumiere (Pudra Versiyonu), Burberry Velvet...gibi. Bu da o mat fondotenlerden biri, gercekten oldukca kapatici ve yaglanmayi gun icerisinde cok iyi kontrol ediyordu. Ancak ve ancak, eksi yani yuzunuzde yakindan bakinca bir kuruluk, bir pudrali goruntu ve  'fondotenim ben! ben burdayim' diye bagiran bir goruntu vermesiydi. Su an cildimin normal/karma olmasi sebebiyle daha isiltili, ince ve parlak fondoten/bb krem tercihi yapiyorum. Ama kullandigim siralarda memnundum. 

Estee Lauder Double Wear Light/Medium Kapatici: Bence goz altindan ziyade, yuzunuze fondoten kullanmak istemediginiz zamanlarda kullanabileceginiz, kapaticiligi tam kararinda olan, ne kuru, ne islak oldukca guzel bir kapatici. Severek kullanip bitirdim!

MAC Fix+ Sprey: Cok kuru ve mat yapili fondoten/pudranin o cakey goruntusunu azaltmak istedigim zamanlarda, yuzume daha naturel sanki kat cikmamisim gibi gostermesi icin severek kullandigim bir urundu. Kis vakti tekrar alabilirim, malum yazin ten makyaji yapamiyorum. Makyaj sabitlemeden ziyade ben makyajimi daha ince ve dogal gosterdigi icin kullanmayi sevdim zira bence makyaj sabitleme gibi bir etkisi pek yok.

MAC Plumful Ruj: Ilk aldigim MAC Ruj idi. Bitti hatta gectigimiz ay Paris'te MAC magazasinda BACK2MAC urunlerinin arasindaydi. Yazisini suradan okuyabilirsiniz.

Chanel Rouge Coco Shine - Monte Carlo Ruj: Cok severek kullandigim., nemlendirici ve kaliciligi az, lipbalmdan hallice bir ruj idi. Yazisi surada.

Oriflame The One - Rose Gold Krem Far: Canim annemin Oriflame danismanligi yaptigi zamanlarda katalogdan sectigim bir urundu. Harika bir rengi vardi. Ama yarisindan sonra kurudu ve cope gitti. Yazisi surada.

LORAC Behind the Scenes Far Bazi: LORAC Far paleti ile birlikte gelmisti yani icinden cikmisti. Bence butun far bazlari iyi kotu gorevlerini yerine getiriyor. Bu da gayet iyiydi, dunya para bayilmaya gerek oldugunu dusunmuyoum.

Oriflame The One High Impact Asansorlu Goz Kalemi: Bundan 2-3 tane bitirmisimdir. Su anda da tightlining yapmak icin kullaniyorum ve inanir misiniz tightlining yapmak kadar rahat ve kolay bir teknik yokmus. Bu goz kalemi de bu is icin bicilmis kaftan ve hic sert degil. kalicigiligi oldukca iyi. Bittikce alirim bu kalemden. Simsiyah, mis gibi :)

LUSH - Feeling Younger Aydinlatici: Cok guzel bir aydinlatici baz/krem idi. Ben kalin yapili/mat fondotenlerimi inceltip isilti versin diye kullandim (ornek: Clinique Stay Matte Fondoten). Elimdeki aydinlatici stogu sebebiyle uzun bir sure sira gelecegini dusunmuyorum ancak oldukca guzeldi, verdigi isilti son derece dogaldi :)

MAC Face and Body C1 Deneme Boyu Fondoten: Incecik, su gibi bir fondotendi, ama sanirim benim cildimi biraz da olsa yaglandirdi, kisin belki tam boyunu alabilirim ama yaz sicaklarinda kullanmaya cesaret edemem. Ortuculugu yok en fazla renk esitlemesi yapiyor diyebilirim.

BONUS: LUSH - Sultana of Soap


Sultana of Soap, dus jeli kullanmayi bir kenara biraktigim zamanlarda kokusunu cok severek kullandigim bir sabun oldu. 

Ivir - Zivir Copler

Acikcasi, makyaj temizleme pamuklarinda ve islak mendillerde artik bir ayrim yapmiyorum ve elime ne gecerse onu kullaniyorum! :)


Oldukca uzun bir yazi yazdim, uzun zaman sonra. Umarim keyifle okursunuz, eger ki hala okuyan varsa :)

Herkese sevgiler!
Cok guzel bir gun olsun!

xoxo

6 yorum:

  1. Geri dönmene çok sevindim. Tabiki dükkanı kapatıp bu kadar emeği boşa harcamayacağız:)) Lush Big benim hastası olduğum bir şampuan ancak ne yazık ki Türkiye'de bulmak çok zor:/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selam! :) Evet malesef Turkiye'de cok zor ama sanirim Urban Care boyle Big Sampuana benzeyen bir sampuan cikarmis bir ara blog dunyasi oldukca ovuyordu, belki o da denenebilir :) Sevgiler..

      Sil
  2. Dünyalar var burada :) Umarım benim de bu kadar verimli bitenlerim olur :) Eline sağlık hepsini okudum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim :) Surekli kullanimda olunca pek degistirmedikce bitiyorlar; durduramiyoruz :))

      Sil
  3. Ben okuyorum, ben okuyorum :)
    Clinique ve Biotherm ile ilgili hislerimiz aynı :) Ve fakat Lancome'a şaşırdım; zira, o içeriklerle pek bir etki beklemediğim markalardan biri kendisi. Aklımda olsun!
    Ay ne güzel farlar bitirmişsin, gözlerim doldu. Ben de far bitirebilmek istiyorum; acaba hiç başıma gelecek mi?
    Yeni yazıları bekliyorum!! Çok sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Sevgili Basak, yorumun icin cok tesekkur eder benim gec cevabim icinse ozurlerimi sunarim :) Yazmaya calisiyorum iste elimden geldigince, yazmaktan da keyif aliyorum ama sanirim benim icin basina oturmak cok zor! usengeclik diyebiliriz :) Sevgiler, cok opuyorum. PS: Takinca bir fara/alliga bitiyor :-D

      Sil