Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

12 Temmuz 2018 Perşembe

Bitenler І EYLUL EKIM 2017


Herkese merhaba!

Bitenler serisinin devami olan 2017 yilinin Eylul ve Ekim aylarinda neleri bitirdigim ve neleri cope gonderdigimle devam edebiliriz :-D

Cope Gidenler:

Golden Rose Longstay Liquid Matte Lipstick : 16 numarali bu likit matrujun rengini cok sevmistim ancak malesef aldiktan kisa bir sure sonra kullanmak icin actigimda icinden yag aktigini gordum ve icime sinmedigi icin urunu direkt cope gonderdim. Yani benim bir sucum yoktu bunda :) Ama akillanmadim yakin zamanda yenisini aldim! :-D

Essence studio nails 24/7 Nail Base: bu base coat oldukca kullanildi ve aslinda oldukca da guzeldi ancak yarisina gelince icindeki urun uhulasti ve kullanilamaz hale geldi mecbur cope gonderdik, elimde halihazirda kullandigim birkac tane daha base coat var.

MAC - Petrol Blue PearlGlide Intense Eyeliner: MAC'in bu isiltili eyeliner serisini cok sevmistim ve iki rengini birden almistim, siyah icerisinde mor yansimalari olan (o hemen bitti) bir de bu lacivert isiltili olan, ancak takdir edersiniz ki genelde hepimizin eli kahverengi tonlu farlara, kalemlere gittiginden bu arkadas da yarisina kadar kullanilmis. Kafama esip bir gun lacivert goz kalemi kullanayim dedigimde, kapagini acmamla icindeki ucu kupkuru bir sekilde oldugu gibi yere dustu, kurumus :( Ustelik kapagida cok iyi kapaliydi, cope gitti malesef. Alinan ders: teorikte begensen de pratikte mavi/lacivert goz kalemi kullanamiyorsun! Alma!

Maybelline Color Tattoo: Eternal Gold Krem Far: Aldigimdan beri beni en sinir eden color tattoo rengi buydu, sanirim bu altin rengi iclerinde en kuru olani zaten elim de fazla gitmiyordu, sonunda bir sans daha derken iyice kurumus oldugunu gorunce attim cope. Ama en bastan beri malesef kuru bir yapisi vardi. Alinan ders: Altin renkleriyle de isin yok zaten, alma!

Oriflame: Very Me Happy Lips Dudak Balmi: Zerre kullanilmadan cope gitti, sifirdi, cekmecelerin derinliklerinde kalmis ancak uzerinde yazan son kullanim tarihini astigim icin atmak zorunda kaldim :( Musriflik,,Israf resmen, yazik

Sac Bakim Urunleri:
Kerastase Discipline Sampuan : Bundan 2 veya 3 sise bitirdim, kuru ve elektriklenen saclariniz ve kalin telli saclariniz varsa muhtemelen cok seversiniz, ben ilk baslarda sevmistim ancak daha sonra saclarimi agirlastirdi, bir daha almayi dusunmuyorum. Saclarimin elektrigini cok iyi almisti ancak dipler erken yaglaniyor/sonuyor gibi geliyordu.

L'occitane Repairin Shampoo : Tek kullanimlik sampuan, ben sanirim elimdeki sampuanlar bitince gidip bunun tam boyunu alacagim. Ne zaman kullansam cok seviyorum; herseyi dozunda; verdigim nem dozunda, verdigi acim dozunda, temizlemesi iyi ve bir artisi sacta kokusunu uzun sure hissedebiliyorsunuz ki ben bayiliyorum bu duruma. Kesin alinacaklar listesinde!

Karisik:

Oriflame El Kremi: Annecigimin Oriflame danismani oldugu zamanlarda bana verdigi canta boyu el kremi. Nemlendirmesi gayet yeterliydi, anlik olarak ellerimde kuruluk hissettigimde cikarip cikarip uyguluyordum.

Chanel Hydra Beauty Serisi Nemlendirici/Goz Cevresi Kremi deneme boyu urunler: Genel olarak begenmedim diyebilirim, tabi ki kullandigim sure oldukca kisitliydi ancak benim yasim icin verdigi nem yetersiz kaldi. 

Kiehl's SPF 50 Daily UV Defense: Yazisi surada! Cok severek kullandim ve bitti. Daha iyisi var mi? Var. Buldum. Ama daha pahali malesef ve elimdeki deluxe boy :( (Yazar burada Dermalogica'nin bir urununden bahsetmektedir, yazacagimi umuyorum)

Clarins Pure and Radiant Mask with Pink Clay : Clarins'in pembe kil maskesi. Gozeneklerimle kafayi bozdugumda aldigim ve elimde surunen bir urun oldu ama ziyan etmeden kullandim. Hayatimda gordugum en nazik kil maskesiydi ancak benim gozeneklere malesef bir faydasi olmadi. Keske usenmesem, tembel olmasam da sevdigim kil maskeleri ile ilgili bir yazi yazabilsem! :) Bunu tekrar almayi dusunmuyorum. Islevsizdi benim icin.

ISANA HydroBoost Goz Alti Pedleri: Hyaluronic acid iceren bu goz alti pedlerini cok nadir aklima geldikce kullaniyorum ve bence nem vermiyorlar! Bana kuru geliyor, ya da ben o kadar yaslandim o kadar yaslandim ki, malesef hicbir urun yeterli nemi saglayamiyor, kutu bitince almam tekrar, denemek istemistim, begenmedim. Bir kutuda 8-10 tane var sanirim, emin degilim.

L'occitane Amande Vucut Kremi : Tek kullanimlik deneme boyu: L'occitane'in sevmedigim urunu yok sanirim ve bu da mukemmel badem serisindenbir vucut kremi. Kocaman acilmamis ve sikilastirici bir vucut kremi var elimde bu serinin Alanya'ya goturup hergun duzenli kullanacagim :) Bakalim :)

Makyaj Urunleri: 

Charlotte Tilbury Legendary Lashes Maskara: Bendeki seyahat boyu idi, Amsterdam'da yaptigim bir alisveriste hediye olarak vermislerdi :)  Baslarda sevmedim ama sonlara dogru nerdeyse bir Lancome Hypnose Drama etkisi almayi basardigim bir maskara oldu gercekten cok guzeldi, kolay bulunamiyor ama yerine koyulabilecek cok alternatif oldugu icin arayip satin alacagim bir urun degil benim icin :)

Maybelline Age-Rewind Kapatici (Light Rengi): Sanirim ulkemizde buna sahip olmayan kaidn yoktur :)) Ben bu urun Turkiye'ye gelmeden once Almanya'dan almistim (2 tane Light), biri bitti, herseyiyle muazzam bir kapatici ve uygn fiyatli ancak sungerini bir sure kullandiktan sonra cikariyorum zira hijyenik gelmiyir ve asiri urun emiyor. Su an Neutralizer rengini yarilamis durumdayim. Seviyorum bu seriyi :)

NYX Matte Finish Matlastirici Sabitleme Spreyi: Bir daha almam, yuzumu cok kuruttu, ve acikcasi ben artik daha glowy urunleri tercih ediyorum :)

Chanel Coco Mademoiselle: Sample boy parfumler, kac sise bitirdigimi bilemedigim ve sanirim tum zamanlarda en sevdigim parfumum. Istanbul'da acilmamis bir kutum var, yaz vakti gittigimde parfumlerimi alacagim yanima sonbahar/kis sezonu icin :) Yazin bu parfumu kullanmiyorum benim icin biraz fazla geliyor yaz zamani :)

Sephora Beauty Amplifier Sabitleme Pudrasi: Gecen ayki bitenler yazisinda da bahsetmistim, nispeten uygun fiyatli ve yuzu mat gostermeyen guzel bir sabitleme pudrasi. Elimdekiler bitince, neden olmasin? :)

Ha gayret, 2017 yilinin bitenleri bitecek yakinda :) 
Okuduysaniz/okuyorsaniz cok tesekkurler!

Herkese Sevgilerimle :)

ProblemCadi
xoxox


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder