Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

10 Şubat 2013 Pazar

MAKYAJ VE CİLT TEMİZLİĞİ RUTİNİM

Yağmurlu bir Pazar gününden herkese merhaba!

Öncelikle çok hasta olduğumu belirterek yazıma başlamak istiyorum. Öyle ki, öksürmekten sırtım ağrıyor resmen :( Öksürmekten karın kası yapan ilk insan ben olacağım sanırım :P

Neyse, Cuma akşamı başlayan hastalığım neticesinde işyerinden eve geldikten sonra, makyajımı temizledim ve iki gündür de evden dışarı çıkmadığım için makyaj yapmadım,bol bol blog için fotoğraf çektim, makyajsız yüzümü aynada görünce bloga makyaj ve cilt temizliğimi nasıl yaptığımı yazmadığım aklıma geldi :)

Öncelikle hatırlatayım, cildim karma, T bölgem parlamaya ve yağlanmaya çok meraklı, yanaklarım ve göz altlarım ise kuru :( Saçma sapan bir cilt yani, burun üstümde çenemde ise, gözenekler ve siyah noktalarım bulunmakta. Bu duruma yönelik temizleyiciler seçtim hep :)

Başlayalım:

1. Akşam işten eve geldim, direkt banyoya girdim, öncelikle göz makyajımı Diadermine çift fazlı göz makyaj temizleyicisi ile temizliyorum. Yazısı için tıktık.

2. Bu adımda cilt temizliği için Bioderma Sensibio H2O kullanıyorum. Yazısı şurada.
3. Üçüncü adımda daha da derinlemesine temizlik için cildimi Bioderma Sebium Gel ile yıkıyorum. Yazısı için tık tık.
4. Son adımda ise gözeneklerimi sıkılaştırması ve cildimi aydınlatması amacıyla L'occitane Immortelle Face Water tonik kullanıyorum. Yazısı şurada.

Benim günlük cilt ve makyaj temizliğim rutinim bu şekilde oluyor, sabahları ise sadece yüzümü su ile yıkayıp yine L'occitane Immortelle tonik ile siliyorum sonra nemlendiricilere geçiyorum. Bu yazıda nemlendirici ve cilt bakımında kullandığım kremlerden bahsetmedim, onları bir sonraki yazımda, cilt bakımı altında yayınlayacağım :) Derli toplu olsun :)

Haftalık temizlikte ise,

3. adımdaki Bioderma Sebium yerine Peeling etkisi olan L'occitane melek otlu peeling kullanıyorum. Yazısı için tıklayalım.

Kıssadan hisse benim cilt temizliğinde kullandığım silahlar bu arkadaşlar :P

L'occitane tonik bitmek üzere ve yenisini almak istiyorum ancak çok pahalı 57 TL, deneyimlerime göre bu tonik bana, 3 ay gidiyor. Tek sorunu fiyatı ama alacağım gibi gözüküyor tekrar :) Bunun yanısıra Bioderma Sebium Gel bitti yerine Estee Lauder köpük temizleyici kullanıyorum, yakında yorumları gelecek, çok memnunum :)

Herkese güzel ve sağlıklı Pazarlar diliyorum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder