Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

29 Ocak 2014 Çarşamba

Chanel - Illusion d'Ombre Eyeshadow - Illusoire #83 - Krem Far

Herkese Merhaba :)

Elimde bir süredir bulunan çok ayıla bayıla alıp sonraları biterse bir daha alınacak listesine girmeyecek bir üründen bahsetmek istiyorum.

Chanel Illusoire Krem Far..

Bu farı geçen sene almıştım, fiyatı da içime oturmuştu ama rengine bayılmıştım. Rengine hala bayılıyorum gerçi :)

Maybelline Color Tattoo farların kalitesini bildiğimden Chanel'in bu krem farını kalite kısmını hiç dert etmeden elimin üzerinde deneyip, rengine vurulup hiç düşünmeden aldım :))



Ürün çok sade ve şık bir cam kavanozda sunuluyor. İçerisinde 4g ürün var. Kutudan bir de ufak bir fırça çıkıyor ki ben hiç kullanmadım. Ürünü parmaklarımla uyguluyorum.

Yapısı inanılmaz, muhteşem, yağ gibi kayıyor göz kapağında, renk içinse söylenecek birşey yok, inanılmaz bir ışıltı veriyor, yansımalar müthiş. Gri-taupe diyeceğim bu renge ama en ışımalı yansıma olanından, gözleri inanılmaz aydınlık gösteriyor.

Gelelim biraz burun kıvırdığım kısma..Bazsız hiç kullanmadım ancak, baz ile 3-4 saat sonra çizgilenmeye başlıyor. Renk uçup gidiyor her renginde böyle mi bilmiyorum ama bu rengi gerçekten o kadar fiyatı haketmiyor.

Kabul ediyorum benim göz kapaklarım yağlı! Ancak bunun bilincinde olarak baz kullanıyorum, mesela Color Tattoo farlarımın hiçbirinde böyle bir sorun yaşamadım, sürüldüğü gibi kalıyor makyajımı silene kadar. 

Sanırım Chanel'in şimdiye kadar kullandığım ve memnun kalmadığım tek ürünü bu oldu.

Oysa ki aşağıdaki fotoğraflara bakar mısınız? Ne kadar da güzel bir rengi var :(






Sonuç olarak, renk muhteşem, yapı harika, yumuşacık ancak kalıcılık için nerdeyse 0 diyorum fiyatı hele -1000.

Tavsiye edeceğim bir ürün değil, arada ben de acelem olduğunda şöyle bir geçiveriyorum göz kapaklarıma aradan 4-5 saat geçince de aynaya bakıyorum çizgilenmiş kısımları dağıtıyorum yine parmağımla. Napim? Atayım mı şimdi bunu :/

Neyse "ille de alacağım rengi çok beğendim ya da başka renklerine de bakmak istiyorum" derseniz, ürünü Sephora ve Sevil mağazalarında bulabilir, 94 TL gibi uçuk bir fiyattan edinebilirsiniz.

Sevgiler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder