Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

20 Nisan 2014 Pazar

OPI - Mod About You

Merhaba!
Çok çok pastel, çok çok tatlı bir baharlık pembe oje ile herkese güzel Pazarlar! :)

Oje'yi rengini şişede gördüğüm anda düşünmeden sepetime attım. Ancak bilmiyorum, siz de dikkat ediyor musunuz, açık renk ojeler kolay sürülmüyor :(

Mesela bu, mükemmel bir renk ancak yapısı çok kalın bir kat sürdüğüm zaman çizgi çizgi luyor, ikinci katta da çizgilenmeyi önlemek güç oluyor benim tırnaklarımda fotoğraflarda sanırım 2-3 kat arası var. 
Dediğim gibi yapısı kalın! Ancak renk mükemmel.





Her açık renkte yaşadığım hafif zor sürülme çizgilenme olayını dert etmeyecekseniz, şiddetle tavsiye ederim. Zira muhteşem bir renk, tam bir baharlık oje, tertemiz :)

Ben Akasya AVM Sephora'dan 42.90 TL'ye aldım. 

Herkese güzel bir tatil günü dilerim :)

Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder