Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

22 Ocak 2013 Salı

KITOKO ARGAN YAĞI

Merhabalar :)

Bugün beni blogun ismiyle özdeş olmaktan kurtaran bir ürünle karşınızdayım. Kitoko Argan Yağı!

Benim saçlarım dalgalı ve boyasız. Banyodan çıkıyorum, tembellikten şekillendirmeden kurutup bırakıyorum. Sonra yatıyorum kalkıyorum bir bakıyorum ben olmuşum bir PAPAZ, bir süpürgesine atlayıp gidecek cadı kıvamı, kafamın üst kısmındaki saçlar elektriklenmeden havalarda falan, rezil durum yani.

İşte bu argan yağı bu yukarıda saydığım saçma görüntüleri direkt sildi attı, saçlarım yumuşacık, elektriklenmiyor, kabarmıyor. Yağ olduğu için saçımı yağlandırır, bir günde vıcık vıcık eder, ağırlaştırır diye düşünmüştüm, ama hiç de öyle olmadı. Saç, avuç içine aldığınız azıcık birkaç damla yağı, çok güzel emiyor, besleniyor. Saçlarım daha parlak ve sağlıklı gözüküyor. Ben çok memnunum iyi ki almışım dediğim bir ürün oldu.

İçeriğinde karite(?)ve argan yağları bulunmaktaymış. Bu yağı, nemlendiricisine karıştırıp sürenler de var, benim gibi sadece saç için kullananlar da. Ben hiç cildimde kullanmadım. O yüzden cilt üzerindeki etkisine bir yorum yapamayacağım. Bu ürünün boyutu 95 ml, her banyodan sonra kullansanız dahi 1 - 2 sene rahat gider, çünkü avucunuza aldığınız miktar birkaç damla şeklinde (hadi 6-7 damla olsun :))

Kitoko'yu kendi kuaförümde tesadüfen görüp aldım, 60 TL idi fiyatı. Sanırım internetten bu ürünü bulabilirsiniz ya da kuaförünüze danışabilirsiniz :)

Ayıla bayıla, kullandığım, herkese gönül rahatlığıyla tavsiye edebileceğim bir ürün!

Not: Kokusu mükemmel (bence :))

Herkese huzurlu akşamlar :) Görüşmek üzere ;)

6 yorum:

  1. merhaba blogunuzu yeni buldum
    güle güle yazın yazılarınızı okuyorum ben de gezerek :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, bir de daha çok yazabilsem daha mutlu olacağım :)

      Sil
  2. inceleme için teşekkürler
    ben internetten aldım biraz daha uygun oldu, buradan 2 tane alırsanız çok daha uyguna geliyor
    http://www.kozmoya.com/affinage-kitoko-oil-treatment-karite-ve-argan-yağı-95ml

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Adsız :) Elimdeki biterse - ki yüzyıl bitmeyecek gibi gözüküyor - bu siteyi kullanacağım.

      Görüşmek üzere :))

      Sil
  3. Merhaba problem cadı
    tavsiyelerin için teşekkür ederim, saçlarım nihayet kontrol altına girdi.
    ben de Adsız ın önerdiği yerden aldım, ertesi gün masamdaydı!
    Kozmoya - Kitoko Argan Yağı adresinden temin edebilirsiniz, kesinlikle çok güvenli ve hızlılar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Süslü :)
      İşe yaradığına çok sevindim, benim elimdeki bittiğinde ben de bu siteden alacağım! Teşekkürler, görüşmek üzere :)

      Sil