Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

15 Ocak 2013 Salı

CHANEL ROUGE COCO SHINE # 55 ROMANCE

Yazamadığım günlerin acısını çıkarırcasına 2 de 2 gidiyorum :)) Umarım herkes çok iyidir.
Bu yazının konusu benim en sevdiğim HighEnd marka olan Chanel'in Rouge Coco Shine Serisinden 55 numaralı Romance ruju!





Her zaman olduğu gibi yine Chanel'e yakışacacak şıklık ve zariflikte bir şekle sahip rujumuz. Siyah, sade, ince bir kabı var bu coco Shine serisinin, diğer Rouge Cocolara göre de sanırım 0.5 gram daha az. Bunlar 3.5 gram, Rouge Coco'lar 4 gr galiba. Neyse bu renk, benim bir ara beynime vuran pembe manyaklığım sonucu edindiğim çok tatlı bir pembe. Kış aylarında pek kullanamıyorum ama yazın ve ilk baharda çok severek kullandım.




Bu renk tam anlamıyla "parlak pembe" renk, ne mavi alt tonu var, ne şeftalisi var, ne ıvırı var ne zıvırı var, direk parlak pembe.:)) Diğer Coco Shine'lar gibi bu da kalıcı değil, sheer bir yapıda, sürdükçe rengini daha iyi alıyor, muhteşem bir nemlendirme ve serinin adı üzerinde muhteşem bir parlaklık veriyor dudaklara.



Yukarıda gördüğünüz üzere çok çok kullanmışım :) En çok da uçuk bir pembe allıkla uygulayıp kullanmayı çok seviyorum bu ruju :)
Swatchlar! 
Kolumun içindeki ve dudağımdakiler hep gün ışığında çekilmiştir.





Bu seri bence en kötü, kuru dudakları bile oldukça güzel gösteriyor, çok güzel nemlendiriyor fotoğraflarda dudaklarım pek iyi durumda değil ama çok da kötü durduğunu düşünmüyorum, rujun etkisini, nemlendirmesini ve verdiği parlaklığı görebilirsiniz :))

Herkese gönül rahatlığıyla Chanel'in herşeyini tavsiye ederim :))) Chanel zaten tahta kaşık çıkarsa onu da alacağım :P Şaka bir yana bu Coco Shine serisine ait rujların fiyatları 90-105 TL civarı olup, Sephora, Sevil, bilumum kozmetik sitelerinde satılmakta ancak bu saydığım yerlerden almaktansa Duty Free'den renk renk renkleri yarı fiyatına alınmalı ya da yurtdışına çıkan birine aldırılmalıdır :))
Herkese güzel, sıcak, huzurlu bir Salı akşamı diliyorum!
ProblemCadı'dan ayrılmayın :)
Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder