Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

12 Ocak 2013 Cumartesi

Lancome F20 Delice De Crème 246 Tekli Göz Farı

Merhaba, Yazmayalı 11 gün olmuş, ben bu blog işine bir heves girdim ancak vakit ayıramıyorum sanırım. Nasıl yapıyorsunuz? Hem çalışıp hem de inanılmaz düzenli bir şekilde blog yazıları yazmayı, ben düzenli olarak yazamıyorum şu an o kadar yoğun çalışıyorum ki :( Oturup ağlarmışım :PP

Bugün sizlere uzun aradan sonra Lancome'dan bir tekli göz farı tanıtacağım. O kadar ara verdin anlata anlata tekli göz farı mı anlatacaksın dediğinizi duyar gibiyim hehe..:P

Yukarıda görmüş olduğunuz gibi şık ve zarif her zamanki Lancome kaplarında sunuluyor. Bu ürünü 3 sene önce aldım ve o kadar sık kullanmışım ki bitti hatta ay sonunda bir bitenler yazısı gelecek onun içerisinde de göreceksiniz.
Hatta o kadar kullanmışım ki arkadaki renginin olduğu yazıları bile silinmiş. Bu far için 6 saat etkili baz kullanmasanız dahi çizgilere dolmayacak, akmayacak, uçup kaçmayacak bir ürün olduğu vaat ediliyor, ne yalan söyleyim hiç bazsız kullanmadım çünkü göz kapaklarım yağlıdır :(

Hemen rengine bakalım,

Gördüğünüz gibi açık krem rengi diyebileceğimiz, göz pınarına, kaşaltına aydınlatma amaçlı uygulanabilecek her gün kullanılabilecek, yapısı kadife ve yumuşak bir far bu.

Swatchlarına bakalım:
Aşağıdaki fotoğraf gün ışığında çekildi,

Elimdeki benin olduğu yerde hafif bir aydınlık göreceksiniz, işte o bu far, gerçekten çok güzel bir aydınlık veriyor sürdüğünüz zaman. Daha net gösterebilmek adına bir fotoğraf daha verelim :)

Kıssadan hisse, tekrar alacağim bir ürün olurdu kendisi ancak malum başka markalar, başka ürünler deneme hevesi olacağından sanırım başka ufuklara yelken açacağım.Bu ürünü her yerde bulabilirsiniz, dediğim gibi 3 sene önce aldığım için fiyatını hatırlamıyorum.

Güzel haftasonları herkese :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder