Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

1 Ocak 2013 Salı

2012'ye DAMGASINI VURANLAR - MAKYAJ VE CİLT BAKIM ÜRÜNLERİ

Merhaba :)

Gecikmedim değil mi? 1 Ocak'ta da olsa bu 2012 yılının makyaj ve cilt favorilerini yazabilirim değil mi?? :)

Önce 2012 yılında makyaj yaparken en çok kullandığım ürünler: Makyajımın Yıldızları :)
Önce ten ürünlerinden başlamak istiyorum:

KAPATICILAR

Benim için kapatıcıların şahı Bobbi Browndır, Corrector ve Creamy Concealer ile beraber uygulandığında ne yorgun bir görünüm kalıyor yüzde ne de morluk ya da gri halkalar. Bir de Estee Lauder'dan Double Wear Concealer Medium rengi.Bu üçünü de ELCA'dan almıştım. Bu corrector benim ikinci correctorum, creamy concealer da 2. kutum, ancak bu sefer altında creamy concealrın "pale yellow" renginde sabitleyici pudrası var ancak ben gözaltlarımı kurutur diye kullanmıyorum. Estee Lauder ise gerçekten harika, sadece göz altları değil, fondoten sürmek istemediğimde ya da acelem olduğunda burun kenarları dudak çevresine de şöyle bir geçerek dağıtıyorum, muhteşem bir cilt tonu yakalıyorum :) Teşekkür ediyorum kendilerine :) Aşağıda görebilirsiniz:
Soldaki kapatıcı (natural rengi), sağdaki corrector: light peach rengi, sünger uçlu olan ise Estee Lauder:

FONDOTENLER

Soldan sağa:Chanel Mat Lumiere Sıvı Fondoten - 30 Cendre rengi, Dior Hydralife Skin Tint - 01 Numara (Renkli Nemlendirici), Chanel Mat Lumiere Pudra Fondoten, bu arkadaşımızın yazısı ve yorumları için tıktık.
Dior'un renkli nemlendiricisi ve Chanel'in 30 numaralı sıvı fondoteni hakkındaki yorumlarım ve yazıları çok yakında gelecek. Bu 3 üründen gerçekten çok memnun kaldım ve 2012'de elim en çok bu fondotenlere gitti :)

FARLAR VE KALEMLER

Dillere destan Urban Decay NAKED Palet:

TOO FACED NATURAL EYES PALET:

MAYBELLINE COLOR TATTOO FARLAR (soldaki immortal charcoal - sağdaki permanent taupe), Flormar Ultra Black Eyeliner, MAC Coffee ve MAC Stubborn Brown (Göz kalemleri): Her birini ayıla bayıla kullandım. (Flormarın heralde 5. ya da 6. sındayım :P)

RİMEL

Rimelim geçtiğimiz günlerde bitirdiğim, Lancome Hypnose Doll Eyes idi, yılın yarısını kendisiyle geçirdim. Fotoğrafı şurada mevcut.

FAR BAZI

Bütün göz makyajlarımın prensesi beni yarı yolda bırakmayan, bütün yıl nerdeyse her gün kullandığım halde bitmeyen TOO FACED - Shadow Insurance - Candlelight Rengi:

ALLIKLAR

Bütün yıl kullandım nerdeyse ve bitti NARS ORGASM - Yazısı için tıklayınız. Ve LANCOME BLUSH SUBTIL - 06 PECHE INTENSE : Gördüğünüz gibi oydum kendisini, dibini gördüm. Güzel bir şeftali rengi, bitmeden swatchlarını sizlerle paylaşacağım:)

RUJLAR

Soldan sağa: Clinique Chubby Stick: Chunky Cherry,Chanel Rouge Coco Shine 62 Monte Carlo, Chanel Rouge Coco 05 Mademoiselle, Chanel Rouge Coco 10 Camelia (yazısı için tık tık),Chanel Rouge Coco Shine 55 Romance. Hiçbirini ayırt etmeden çok seviyorum :)

BONUS: MAC CHROMAGRAPHIC PENCIL - BLACK BLACK

Bu kalemi Aralık ayı içerisinde keşfettim burada yer vermek istedim, akmayan kokmayan, alt göz kapağı kirpik dibinde (waterline dedikleri yer) en çok dayanan kalem budur. Swatchlarını vereceğim yakında.

Sıra geldi cilt bakım ürünlerine :))

Makyaj ve cilt temizliği

BİODERMA SENSİBİO H20. Yazısı için tıktık.

BİODERMA SEBİUM ARINDIRICI JEL. Yazısı için tıktık.

L'OCCITANE IMMORTELLE TONIK. Yazısı için tıktık.

L'OCCITANE MELEK OTU PEELING. Yazısı için tıktık.

DİADERMINE ÇİFT FAZLI GÖZ MAKYAJ TEMİZLEYİCİSİ. Yazısı için tıktık.

THE BODY SHOP NUTRIGANICS NEMLENDİRİCİ MASKE: Yazısı için tıktık.

NEMLENDIRICILER

ESTEE LAUDER ADVANCED NIGHT RERPAIR SERUM. Yazısı için tıktık.

BOBBI BROWN NEMLENDIRICI YÜZ VE GÖZ KREMİ. Yazısı için tıktık.

EL VE DUDAK BAKIM ÜRÜNLERİ

BLİSTEX: Muhteşem, tek kelimeyle harika, o olmadan yapamam çünkü dudaklarımı yiyorum ve farkında olmadan kanatıyorum, akşam yatarken bunu sürdüğümde sabaha toparlamış oluyor dudaklarım. İyi ki var, kendisi, baştacım.

L'OCCITANE EL VE DUDAK ÜRÜNLERİ Yazıları için tıktık.Yatmadan önce kullandım hep bunları. Çok güzel ürünler, gerçekten.

Fotoğrafta yazısı olmayan ve hiç bahsetmediğim bir ürün var yukarıda %100 Shea Butter L'occitane'ın. 8 ml'lik, çok kuruyan yerlerime azar azar kullanıyorum, gerçekten mucizevi.:)

Benim 2012 yılında en çok kullandığım ürünler bunlardı, bu ürünleri elimden düşürmedim diyebilirim:)

Çok uzun ve yorucu bir yazı oldu umarım sıkılmazsınız :), Tekrar ve son kez herkese MUTLU YILLAR ve iyi akşamlar :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder