Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

31 Aralık 2012 Pazartesi

2012 BİTERKEN BİTENLER - 2

Merhaba, Ancak haftada bir yazabiliyorum, bir hevesle blog açıp sonra uzun aralarla yazmaya başladım, ama iş, kurs o kadar yoğun çalışıyorum ki kafamı kaldıracak vakit bulamıyorum desem yeridir. Bugün 2012'nin son günü :) 2012 benim için çok iç açıcı bir yıl olmadı, umarım 2013 çok güzel bir yıl olur, hepimiz için.

Şimdi neler bitirmişim bir göz atalım :)

1.JOHN FRIEDA BRILLANT BRUNETTE - KAHVERENGİ SAÇLAR İÇİN NEMLENDİRİCİ ŞAMPUAN şurada yorumumu bulabilirsiniz, bitti, çok kutu kullandım bu şampuandan ama daha organik bitkisel içerikli olduğu için NUDE şampuan kullanmaktayım, onun yorumları da yakında gelecek.

2. SENSODYNE HASSAS DİŞ VE DİŞ ETLERİ İÇİN AĞIZ ÇALKALAMA SUYU Bu gerçekten güzel bir çalkalama suyu, nefesi ferahlatıyor, dişetleriniz hassassa iyi geliyor, her diş fırçaladıktan sonra kullanmak gerekiyor aslında ama ben çok da düzenli kullanamadım. :( Bitti..

3.ŞELALE ASETON (ÇİLEKLİ) Güzel, hoş kokulu bir aseton, tırnağımı zedelemeden ojelerimi çıkarttım sayesinde

4.NARS ORGASM ALLIK Yorumu şurada..Bitti..:)

5.MAC PREP+PRIME SABİTLEYİCİ PUDRA Yorumu için tıktık

6.LANCOME DOLL EYES RİMEL Rimelde sadık bir Lancome kullanıcısyım, en sevdiğim Vİrtuose idi ancak onu kaldırdılar, üretilmiyor artık :( Bunu ise 6 ay kullandım, güzel bir rimel, vaat ettiği gibi tek tek ayırıyor kirpikleri, porselen bebek kirpikleri gibi oluyor tek tek ayrılmış, çok hacim vermiyor, ama sonlara doğru dökülme problemi yaşadım, gözaltlarıma yanağıma kadar, mesela hapşırınca falan yüzüme bakıyordum minik minik pul pul dökülmeler yaşadım. Tek sorunu buydu. Bir çok alışveriş sitesinde indirimli olarak satılıyor, onun dışında, sephora, sevil, boyner, ykm, her yerde bulabilirsiniz. Fiyatı 54 -70 TL arasında gidip geliyor :)

7.NIVEA PURE & NATURAL DEODORANT (JASMIN)Niveanın bu serisi çok güzel gerçekten, Alüminyum içermiyor, pudrasız, çok da güzel bir kokusu var, fiyatı 6.5 TL Gratis'ten almıştım. bitti.

8.REXONA CRYSTAL DEODORANTBu da güzel bir deodorant, deneme amaçlı almıştım ancak sonra bu Alüminyum davasından dolayı tekrar Nivea'ya geri döndüm. Bu deodorantın özelliği, benim deli olduğum koltuk altlarını lekeleme, beyaz iz bırakma gibi özelliklerinin olmaması idi. Güzel kokulu ve eğer Al içermesini dert etmiyorsanız tavsiye edebileceğim bir ürün.

9.CHANEL COCO MADEMOISELLE EDP 100 ML İşte benim, ben diyeyim 5 siz deyin 10 şişe bitirip bıkmadığım ayılıp bayılarak kullandığım parfümüm, ne yazık ki çok pahalı, ha deyince alınmıyor. Chanel kurşun kalem çıkarsa onu da alıcam nerdeyse o kadar seviyorum kendisini :) Fiyatı 300-350 TL arasında değişmekte. Bitti :(

10.ESTEE LAUDER ADVANCED NIGHT REPAIR SERUM Yorumu şurada, çok çok memnunum, yedekledim hatta, vedalaştık kendisiyle.

11.DIADERMINE ÇİFT FAZLI GÖZ MAKYAJ TEMİZLEYİCİSİ Bu ürünü ne kadar sevdiğimi şurada ve şurada anlatmıştım, içer gibi bitiriyorum. Kirpikleri de çok güzel besliyor :) Bir tanesi daha bitti..

12.LANCOME JUICY TUBES - 29 CHILLED GLOSS Çok güzel bir tadı ve kokusu vardı, son 2 senedir ruj insanıyım ben ama ondan öncesinde sürekli lipgloss kullanırdım ama artık saçımın uçuşup yapışmasından, dudaklarımın yapış yapış olmasından rahatsız olduğum için ruj kullanıyorum. Gloss tarihinde benim için önemli bir yeri olan Lancome juicy glosslardan bir tanesiydi bu, çok eski ve kokusu değiştiği ve de tabi ki artık kullanılmadığı için çöpe gitti.

13.LANCOME JUICY TUBES - LOLLIPOP GLOSS Bu da yukarıda yazdığım aynı sebeplerden ötürü çöpe gitti, arkadaşımın duty free hediyesiydi :(

14.LANCOME LA VIE EST BELLE PARFÜM SAMPLE Gerçekten harika bir parfüm,tam bir kış kokusu, hatta itiraf edeyim, Chanel'e ilk ihanetimi bu parfümle yaptım :( Ama çok güzel kokuyor. Ağır bulanlar olabilir.

15.Neutrogena Grapefruit Face Wash - Neutrogena Pembe Greyfurt Serisi -Yüz Yıkama Jeli Bunlar da annemin bana getirdiği, Carrefour'dan verilen samplelar. Yorumum şurada idi. Bunları da atılmasın, yazık olmasın diye kullandım bitirdim.Ama tam boyunu almam, sevmiyorum :/

Benim Aralık sonu itibariyle bitirdiklerim, bunlar oldu. 2012 biterken siz neleri bitirdiniz? :)

Herkese mutlu,sağlıklı ve huzurlu bir yıl dilerim :)

3 yorum:

  1. Merhabalar
    diğer ürünleri bilemem ama Coco Mdemoiselle'i gayet ucuza satan bir yer biliyorum,bana mail atarsan sana nereden bulabileceğni söylerim,sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sevinirim :) Elimde şu an bir iki parfüm var ama azaldılar, bitince senden rica ederim adresi, teşekkürler! :)

      Sil
  2. Hangi şehirde yaşıyorsun bilemiyorum ama bana mutlaka mail atarsan yardımcı olurum.

    YanıtlaSil