Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

6 Aralık 2012 Perşembe

CLINIQUE ALMOST POWDER MAKEUP PUDRA FONDOTEN

Merhabalar :)
Gördüğünüz üzere sıkı çalışıyorum, 4 izleyicim var ve en azından kendi kendime konuşuyormuş hissimden kurtuldum! Çok mutluyum :)

Bu yazının konuğu benim her zamanki gibi ihtiyacım olmamasına rağmen Maslak tarafına yolum düştüğünde ELCA ziyareti sonucu edindiğim Clinique Almost Powder Pudra Fondoten. ELCA ELCA diye yazıp duruyorum ama açılımı: Estee Lauder Company A..EEE A ne bilmiyorum :)))(Association olabilir mi nasıl atıyorum nasıl atıyorum) Neyse velhasıl kelam, ELCA bünyesinde, MAC, Bobbi Brown, Estee Lauder, Clinique, Avene gibi markaları toplamış bir oluşum (?!), Maslak'ta Sun Plaza'da yanlış hatırlamıyorsam (girdiğim binanın ismine bakmıyorum ayıp ya),2. katında mağazası var ve bu muhteşem markaları oldukça düşük fiyatlarla satıyorlar. Düşünün ben bu fondoteni 50 TL'ye aldım! Sevil'de, Boyner'de falan bu fondoten 80 TL sanırım.

Sonuçta, geçtiğimiz aylarda Clinique'in bu pudra fondotenini edindim ELCA'dan.
Satın aldığım rengi 03 numara : light. Kapatıcılığı şurada anlattığım Chanel kadar iyi hatta daha iyi bile diyebilirim :) Rengini paylaşırsam eğer aşağıdaki gibi:

Fotoğraflar gün ışığında çekildi:

Klasik, Clinique yeşili kabında, içinde kocaman bir fırçası var, yumuşacık kılları var ben kendi fırçasıyla uyguluyorum bu fondoteni. Kapatıcılığından çok çok memnunum, gözenekleri tıkamıyor, yağlandırmıyor, sıvı fondotenle uğraşmak istemediğimde bunu direk uygulayıp çıkabiliyorum. Chanel Mat Lumiere pudra fondotenimle değiştire değiştire kullanıyorum.

Kapatıcılık için bir fikir vermesi açısından aşağıdaki fotoğrafları paylaşacağım:
Fondotensiz, damarları gözüken bileğim :)
Fondoten uygulanmış ve damarları kapanmış bileğim :)

Ben açıkçası yukarıdaki görünümü veren bütün fondotenlere kapatıcılığı iyi diyorum. Belki siz "aa o kadar da kapatıcı değilmiş" diyebilirsiniz, demek istediğim çok sorunlu bir cildiniz yoksa bu fondotenin kapatıcılığından çok memnun kalacaksınız :))

Sonuçta bu pudra fondoteni herkese tavsiye ederim,fiyatı çok yüksek değil ancak ELCA'dan alabilirseniz daha ucuza gelir.

Herkese iyi akşamlar :)

3 yorum:

  1. İlk aldığım pudra fondötenim buydu, nostaljik hissettim biranda! :) çok uygun fiyata almışsın İstanbulda yaşıyorsunuz çok şanslısınız bu konuda:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selamlar :)

      Gerçekten güzel bir fondoten severek kullanıyorum ben de :) ELCA gerçekten çok iyi fiyatlara veriyor bu ürünleri, İstanbul'da yaşıyorum evet, şanslı mıyım bilemiyorum, dışı seni içi beni yakar misali :))) ELCA Avrupa yakasında Maslak'ta, bense Anadolu yakasında oturuyorum, çok sık gidemiyorum,gidince de şansa bazen ürünler çok çeşitli oluyor bazense hiçbir şey kalmamış oluyor. :( yorum için teşekkür ederim, kendi kendime yazıyomuşum gibi hissediyorum bazen :)

      Sil
  2. Artık istanbulda yaşamanıza gerek yok ELCA - Clinique ve MAC ürünleri internet üzerinden de satılıyor.

    YanıtlaSil