Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

7 Aralık 2012 Cuma

CHANEL ROUGE COCO CAMELIA

Haftanın en güzel akşamı Cuma'dan merhaba :)
En sevdiğim makyaj markası Chanel benim, özellikle allık ve rujlarına bayılıyorum. Bu postta size benim ilk göz ağrım ilk Chanel rujum: Chanel Rouge Coco Camelia'yı tanıtacağım :))

Klasik, sade ve şık Chanel rujlarının kasasıyla başlayalım :)



Chanel Rouge Coco serisinin kalıcılığını duymayan kalmamıştır heralde. Bu ruj inanılmaz kalıcı ve rengi itibariyle hergün kullanabileceğiniz bir ruj. Renk olarak, içerisinde hafif ışıltıları olan (çok az frost diyebiliriz), şeftali pembe tonunda bir ruj. 



Ben bu ruju sürekli kullanıyorum diyemeyeceğim, bunun sebebi, o kadar çok rujum var ki (böyle yazınca da görgüsüz gibi oluyor :P) (ruj manyağıyım itiraf ediyorum) sıra buna gelmiyor :( Herneyse sürdüğüm zaman gerçekten, 4-5 saat birşeyler yiyip içsem de dudağımda kalıyor. Etkisi hafifliyor ancak asla kaybolmuyor. Dudaklarım kurumaya çok meyillidir. Bu ruj dudaklarımı kesinlikle kurutmuyor. Coco shine serisi gibi hafif ve balm tarzında değil ancak nemlendirmesi gayet yeterli, tabi ki coco shine serisinden daha kalıcı.

Şimdi swatchlara ve dudaklarımda nası durduğuna sıra geldi, 





Umarım beğenmişsinizdir. Sephora'da bu rujlar 94 TL idi, napın edin bunları duty free'den alın, aldırın :) Çok pahalılar :(
Herkese iyi akşamlar. Güzel bir haftasonu olsun, ProblemCadı'dan ayrılmayın :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder