Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

24 Aralık 2012 Pazartesi

ALIŞVERİŞ

Veee her zamanki gibi çoook ihtiyacım varmış gibi, alışveriş yaptım ve yapmaya devam ediyorum :))

Gelelim aldıklarıma :) Aşağıda gördüğünüz, Tekin Acar'dan Estee Lauder Advanced Night Repair Serum (öve öve bitiremediğim) setini aldım. Set içerisinde 30 ml Advanced Night Repair Serum,15 ml Global Anti-aging Supreme krem ve 5 ml advanced night repair göz kremi bulunuyor. Serumu ve göz kremini daha önce kullandığımı ve çok sevdiğimi şurada

belirtmiştim :)

Bu setin yanında yine Tekin Acar indiriminden aldığım Estee Lauder yüz yıkama jeli var. Normal/karma ciltler için, fiyatını hatırlamıyorum malesef :(

Şu an Bioderma Sebium Yüz Yıkama jelini (yazısı şurada)kullanıyorum bitmesine az kaldı sonra bunu kullanacağım. Yorumlarımı ürünleri kullanır kullanmaz paylaşacağım. Bu ürün 125 ml ve kolay kolay biter gibi durmuyor, bakalım göreceğiz :)

Ve tabi ki L'occitane cicileri, L'occitane'a bayıldığımı söylemiş miydim? İki leziz kokulu duş jeli aldım. Biri "Kiraz Çiçeği Banyo ve Duş Jeli - Cherry Blossom Bath & Shower Gel" Fotoğrafı aşağıda:

Bu ürün 250 ml ve mis gibi kokuyor, kokusuna aşık olup aldım. Umarım kalıcıdır ki çoğu duş jeli kokusu uçup gidiyor.

Aldığım diğer duş jeli ise: Portakal çiçeği Duş jeli (Fleur Cherie Shower Gel) Bu ürün de 250 ml ve harika kokuyor. Fotoğrafı aşağıda:

Umarım bu ürünlerin hepsinden çok memnun kalırım. Duş jellerinin fiyatları: 39 TL. L'occitane mağazalarında ve websitesinden alabilirsiniz :)

İyi akşamlar :)

2 yorum:

  1. Merhaba,
    Estee Lauder'in setini ayıptır sorması ama kaça aldın?
    Bende serumunu kullanıyorum eğer seti daha uygunsa onu aliyim bir dahaki sefere :)

    YanıtlaSil
  2. Merhaba :)
    Estee Lauder'in setini 195 TL ye aldım. Zaten sadece serumu 30 ml'lik 160 TL civarı, yanında 15 ml lik supreme krem veriyor anti-aging özellikli..Ben onun sampleını kullanmıştım beğenmiştim. Yaşım 32 bu arada, estee lauderın bu tarz birçok seti var, mesela yaşın 20-25ler civarındaysa eğer, gene bu serumun olduğu ama hydrationist (anti aging özelliği olmayan nemlendirici) kremini içeren seti almanı öneririm onun fiyatı 170 TL civarı idi. Çok uygun yani :) Karlı bir alışveriş yapman dileğiyle...Görüşmek üzere :)

    YanıtlaSil