Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

9 Aralık 2012 Pazar

LANCOME EFFACERNES KAPATICI - 02 BEIGE SABLE

Haftanın en sevilmeyen saatlerinden merhaba! Yarın Pazartesi, çok canım sıkkın, hiç dinlemedim doğru dürüst :( Neyse..

Bu postta size aslında benim değil canım annemin kullandığı bir kapatıcıdan bahsedeceğim.

Çok meşhur bir ürün aslında bana gelene kadar başka bloglarda da görmüşsünüzdür. Annem göz tansiyonu sebebiyle göz damlası kullanıyor hergün, dolayısıyla gözaltları damlaya bağlı olarak çok feci kızarık (kıyamam). Bu yüzden anneme kapatıcı olarak Lancome Effacernes i önerdim çünkü annem öyle fırçaydı, correctordu falan uygulayamaz değil uğraşmaz. O yüzden kullanımı kolay olsun diye bu kapatıcıyı önerdim.


Rengi 02 numara Beige Sable, anneme gayet güzel oldu. Göz altlarını oldukça aydınlık gösteriyor, kızarıklıkları kapatıyor, kullanımı rahat, sürüyor parmak uçlarıyla pıt pıt pıt :) 2 dakikada mis gibi göz altları :)

Rengine bakalım ve de kapatıcılığına :)

Şimdi de yayılmış haline bakalım:
Anneciğimin elleri üzerinde çektim fotoğrafları :) Yaz bitişinde çekmiştim, elleri kara kara heheh, gördüğünüz üzere ellerindeki lekeleri gayet iyi kapatıyor. Bir de karşılaştırma fotoğrafı verelim ve bu yazıyı sonlandıralım:

Bence alınası bir ürün, annem çok memnun ilk tüp bitti, ikinciye geçti bile :) Fiyatı misspera'da 62 TL idi yanılmıyorsam.

Herkese mutlu bir hafta dilerim, iyi akşamlar :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder