Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

1 Aralık 2012 Cumartesi

GRATİS ALIŞVERİŞİ

Geçtiğimiz hafta içerisinde Gratis'in açmış olduğu 100. mağaza şerefine 26-27 Kasım 2012 tarihlerini kapsayan 2 günlük bir indirim vardı. Tüm renkli kozmetiklerde %50 indirim!

Tabi ki The Balm ürünleri için harekete geçtim. Hatta kendim çalıştığım için anneme aldırdım :)))

Gelelim aldıklarıma:

1. Hot Mama Allık - Şeftali tonlarında ışıltılı güzel bir allık - NARS Orgasm muadili sayılıyor. Birçok bloggerda swatchları mevcut ancak sonra ben de swatchları yayınlayacağım.
2. DownBoy Allık - Tatlı - Bebek - Mavi alttonlu bir pembe- bir kere kullandım çok hoşuma gitti.
3. Mary Lou-Manizer Aydınlatıcı
Açık halleri :)

Ben bu ürünleri totalde 51 TL'ye almış oldum. Sadece aydınlatıcının 40 TL olduğu düşünülürse çok ucuza gelmiş oluyor her biri. İndirimi kaçırdım diye üzülmeyin, Gratis sık sık The Balm ürünlerinde indirim yapıyor.

Ürünleri kullandıkça detaylı olarak ayrı ayrı postlarda yayınlayacağım.

Sevgiler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder