Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

27 Ağustos 2015 Perşembe

Essie І Watermelon Oje

Günaydın!!! :)

Evet gene 1 haftalık bir ara ve malesef yoğunluk yorgunluk sebebiyle yazacak halimin kalmaması gibi klasik sebeplerimden ötürü muhteşem (!) yazılarıma bir süre verdiğim aranız sonundayız.

Sizlere bu yazımı Alanya'dan yazıyorum :) 4 günlüğüne ufak bir kaçamak yapıp, annemle kardeşimin yanına geldim, şu an o çılgın sıcaklar da yok gibi gözüküyor ama saat 14.00'da göreceğiz :)

Bugün kü konuğum uzun zamandır hakkında yazmadığım bir kozmetik malzemesi: Oje!

Essie - Watermelon!



Kesinlikle mükemmel bir yaz ojesi, cıvıl cıvıl! Rengi yoğun ve canlı bir pembe, içerisinde hafif kırmızılık katılmış gibi :) Klasik bir kırmızı gibi de değil, bildiğiniz karpuz kırmızısı adı üzerinde :)


Aşağıda tırnaklarımda iki kat sürülmüş hali var, rengi çok çok güzel. Essie ojelerinin genel olarak yapısı ve kıvamı mükemmel diyebilirim ve hatta o en açık beyazımsı renklerde bile benim kadar beceriksiz biri rahatça sürebiliyor. Öyle söyleyim. Fırçası geniş ve tek seferde tırnağınızı kaplayacak gibi sürülebiliyor. Bu güzel birşey ama benim gibi küçük tırnaklı iseniz etlerinize bulaştırma ihtimaliniz var :(



Aşağıda ise şöyle bir uzaktan duruşunu gösterelim :)

Essie ojeler içerisinde zararlı kimyasallar barındırmayan, 20 TL civarında satılan, çok güzel ojelerdi. Hala güzellerdir eminim, ama Türkiye'den çekildiler. Peşpeşe o kadar güzel marka çekildi ki ülkemizden, artık şaşırmıyorum. Son aldığım bir duyuma göre ise Inglot geri geliyormuş! :) Sevenleri çoktu :)

Neyse ojeye geri dönüp kalıcılığından bahsetmek istiyorum, çok kalıcı gerçekten, bu aşağıdaki hali 3. günkü hali diyebilirim. Essie ojeler genel itibariyle kalıcı. Kuruma hızı ise ojeden ojeye değişmekle birlikte bu oje için oldukça hızlı ancak ben her zaman üzerine bir kurutucu cila veya kurutucu damla uyguluyorum :)


Siz Essie ojeler hakkında ne düşünüyorsunuz? Favori renkleriniz var mı? 
Yeterince istersek geri gelir mi acaba? :)

Güzel bir Perşembe günü olsun!

Sevgiler..
xoxo

4 yorum:

  1. Çok güzel durmuş! Keşke geri gelseler ya, bende sadece Knockout Pout ile Mint Candy Apple var ve ikisine de bayılıyorum. 12 ojelik bir listem var Essie 'den alınacaklar diye, mağdurum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım bende de Mint Candy Apple var, bende oldukça fazla ojesi var Essie'nin gideceğinii duyduğumda yağmalamıştım, Morhipo'yu :) Önümüzdeki aylarda Fransa'ya gideceğim, istediğin renkleri bana yaz istersen bulabildiklerimi getiririm sana :) Ama dediğim gibi daha gitmeme var, belki sen daha önce gidersin yurtdışına...Sevgiler...Not: Keşke geri gelse dediğim bir marka benim de :(

      Sil
    2. Canım güzel düşünmen yeter senin, hepsini almış kadar mutlu ettin beni. Bir satıcıdan online sipariş ettim yurt dışından, onlar gelirse tüm istediklerimi alırım artık. Tekrar teşekkür ederim :*

      Sil
    3. :) Rica ederim ne demek, inşallah kavuşursun bir an önce, eğer memnun kalırsan alışverişinden satıcının ismini isterim senden ;)) Sevgiler...

      Sil