Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

27 Ağustos 2015 Perşembe

Bioderma ǀ Photoderm Bronz SPF 50+ ǀ Dry Oil


Tatildeyim ya, ikinci yazıyı tabi ki yazacağım :)

Yaz mevsimini bitirirken, benim kullanıp bitirmek üzere olduğum ve severek kullandığım bir güneş ürününden bahsedeceğim :)

Bioderma - Photoderm Bronz SPF 50+ ǀ Dry Oil



Ben bu ürünü Fransa'ya giden bir arkadaşımdan rica etmiştim almasını, sağolsun almış hem de yanında güneş sonrası hediyesiyle almış :) Bu tarz ürünler yani La Roche Posay, Bioderma vs gibi dermo kozmetik ürünleri Fransa'daki eczanelerden uygun fiyatlara alabilirsiniz.  Ben galon galon şişe şişe Bioderma depolamıştım :) Mesela bu yazının konusu olan yağ orada 15 Euro civarı satılıyor ancak burada malesef 115 TL'ye kadar gördüm fiyatını.

Gerçekten ülkemizde bu ürünler anormal pahalıya satılıyor.  

Neyse ürüne gelelim, yaz zamanı ben kara kaşlı, kara gözlü bir insan olsam da beyaz tenim sebebiyle, kızarıyorum, bozarıyorum ve geç vakitte bronzlaşıyorum acılar çekerek :(  Bu sebeptendir ki bu ürünün hem 50 faktörlük güneş korumasıyla hem de yağ formunda olup, cildimi kurutmadan bronzlaştırması benim için mükemmel bir seçim oldu!

Aşağıda bir yaz dönemi içerisinde ne kadar kullandığımı görebilirsiniz, artık cildim bronzlaştığından muhtemelen bitmeyecek.




























Yapısı hakkında konuşalım, kesinlikle yağ olmasına rağmen vıcık vıcık değil, hemen emiliyor. Cildimi oldukça nemli tutuyor. Rengi ise bildiğimiz havuç sarısı turuncusu renginde olduğundan havlularınızı, mayolarınızı boyayabilme yeteneğine(!) sahip! Dolayısıyla ürünü uygularken, mayonuza, bikininize ya da havlunuza gelmemesine dikkat edin derim.

Koruması çok çok iyi, suda hemen silinip gitmiyor ki ben çok yüzen bir insanım, 1 saat en az suda kalırım, hiç omuzlarım, kızarmadı, haşlanmadı! Günde iki kere uyguladım, sabah denize girmeden, bir de öğleden sonra saat 15.00 civarında. Bütün vücudumu kırkpınar pehlivanlar gibi buladım :) 

Şu an bronz bacaklara, kollara yani vücuda sahibim, üstelik bu ürün sizi bronzlaştırırken hafif turunculukta katıyor yani bildiğiniz bronz oluyorsunuz. Öyle kara kahve bir renkte olmuyorsunuz, dolayısıyla görünümünüz sağlıklı oluyor, yani ben böyle daha çok seviyorum :)

Ambalajı, fısfıslı şişe, bu açıdan oldukça iyi, döküldü aktı koktu derdi yok, saedece eliniz yağ olduğunda sıkması zor olabiliyor :) Ürün 200 ml, bütün yaz bence çok aşırı hassas tenli değilseniz, yani böyle ultra bir hassasiyetiniz yoksa bu ürün size yetecektir. Ben hafif bronzlaştıktan sonra genelde daha az faktörlü ürünlere geçtiğimden hepsi bitmedi ürünün :)

Başka söylemediğim bir şey kaldıysa yorum olarak bırakın lütfen. Bu yaz benim severek kullandığım bir ürün oldu bu. Gönül rahatlığıyla tavsiye ederim. Yüksek faktörlü olup, sizi korurken ten renginizi de sevimli hayalet Casper gibi bırakmayacak ve güzel bir şekilde bronzlaştıracak bir ürün arıyorsanız o ürün budur :)

Tüm online dermo kozmetik sitelerinde, eczanelerde bu ürünü satın alabilirsiniz. Ama yazının başında dediğimi gibi yurtdışından alma şansınız varsa hiç düşünmeden Fransa'dan alın :) Eczanelerin kendi kampanyalarıyla çok çok uygun fiyatlara geliyor!

Sevgilerimle..

xoxo

4 yorum:

  1. kesinlikle ve kesinlikle haklısın canım öyle uçuk öyle saçma fiyatlara alıyoruz ki birçok şeyi...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Feci ya,işte geçen bir dermo kozmetik sitesinde gördüm, hani azaldı ya, bir bakayım fiyatına belki alırım dedim, 114 TL gibi bir fiyat görünce yok artık dedim...gerçi düşününce de şöyle bir durum var, alan oluyor ki satıyorlar bu fiyatlara :/ (bazen ben de alıyorum mecburen, sürekli yurtdışına çıkma şansım olmadığından) :/ görüşmek üzere :)

      Sil
  2. yazın kuru yağ kullamayı ben de seviyorum ama dediğin gibi abartılı olduğu içi fiyatlar daha uygunlarına bakıyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nasıl bir kar koyuyorlarsa artık üzerine :( Ben de işte eşe dosta veya kendim çıkarsam yurtdışından toplayıp, depoluyorum ya da dediğin gibi uygun fiyatlı alternatiflere yöneliyorum :)

      Sil