Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

29 Ağustos 2015 Cumartesi

Essence ǀ Cool Nude #05 ǀ Ruj İncelemesi

Bu sıralarda yani son bir iki yılda bir Nude (çıplak ten/çıplak dudak--nude: çıplak) modası/akımı çıktı ki sormayın :) 

Her marka her ürünün nude renklerini piyasaya sürdü, nude ojeler, nude rujlar, nude allıklar. Biz de ten rengimize uygun nude renkleri bulalım derken paraları saçtıkça saçtık ortaya. Çünkü hepimiz biliyoruz ki, bizi ölü dudaklı, casper hayalet gibi göstermeyecek ruj, oje, allık bulmak çok zor, zira denememiz gerekiyor :)))

Neyse, şimdi uygun fiyatlı bir Nude ruj serisinden ve tabi ki tek bir renginden bahsetmek istiyorum.

Essence - Cool Nude - 05


Essence genel olarak uygun fiyatlı ve özellikle bazı kozmetik kategorilerinde oldukça iyi bir marka bence.  El-tırnak ve oje grubu çok severek kullanıyorum gerçekten :) Genel anlamda uygun fiyatlı olduğundan, rujları da oldukça uygun fiyatlı ve son dönemde bir Nude ruj serisi çıkardı. Ben de içlerinden 05 numaralı Cool Nude rengini seçtim! :) Denemeden olmazdı :)



Aşağıda kabında rengini görebilirsiniz, benim dudak rengim nerdeyse işte bu renk, her zaman söylerim pigmentli diye dudaklarım, işte nerdeyse bu renk :)



Aşağıda kolumun iç kısmında duruşunu görebilirsiniz :)


Rujun yapısı çok yumuşak, kremsi, dudak kusurlarını ortaya çıkarmıyor. Çok kalıcı değil, zaten bu kadar kremsi bir üründen mat ruj kalıcılığı beklemiyorum :)

Aşağıda ise dudaklarımdaki duruşunu görebilirsiniz. Evet ambalajında öyle dururkeni dudağıma uyguladığımda tam olarak aşağıdaki gibi bir görüntü çıktı! :)

Adı üzerinde Cool Nude: Soğuk Nude :)

Sanırım içerisinde hafif pembelik içeren, nötr kahvemsi ten renkleri bana uyuyor. Mesela kendimi bir MAC - Myth kullanırken hayal edemiyorum.!!


Sonuç olarak, ambalajı çok kaliteli olmayan (klasik Essence ruj kapları), kalıcılığı vasat, ancak yine de fiyatına göre oldukça iyi bir seri çıkarmış Essence.

Nude ruj arayışındaysanız ve de fazla paralar dökmek istemiyorsanız Essence'ın bu serisine bir göz atabilirsiniz. Gratis'lerde satılmakla birlikte fiyatı sanırım 10 TL civarıydı :)

Herkese güzel bir Cumartesi dilerim!

Sevgiler..
xoxo

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder