Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

12 Şubat 2016 Cuma

Burberry Beauty Lip Velvet | Redwood Ruj Incelemesi

Günün ikinci yazısı ise instagram hesabımda sık sık fotoğrafını paylaştığım çok beğenerek ve içime sinerek satın aldığım bir ruj olacak :)

Burberry Beauty - Lip Velvet - Redwood (304)




Burberry Beauty'nin daha önce Cameo Pink ve Rosy Red isimli rujlarından bahsetmiş ve high end bir marka için nispeten uygun fiyatlı olduklarından bahsetmiştim. Gerçi son zamlarla artık high end için bile uygun fiyatlı hali kalmadı ama neyse.

Kabından başlamak istiyorum ilk kez okuyacaklar için, Burberry'nin klasikleşmiş desenine sahip, mıknatıslı, koyu füme renginde çok şık kaplarda geliyor rujlar. Lip Velvet serisi mat, Lip Mist serisi parlak metal kaplar :) Benim aldığım Redwood rengi Lip Velvet serisinden :) Mat...


Ürün 3.5 gram, ve açıldıktan sonra 18 aylık bir ömrü bulunuyor. 

Bu rujun rengini: bol kahve/kiremit/çok az kırmızı renklerinin karşımı diyebilirim. Yani tam anlamıyla "Redwood" :) Aşağıda rengini görebilirsiniz :) Kış ve sonbahar ayları için bence mükemmel bir renk:)


Rujun üzerinde de Burberry deseninin olması çok şık bir ayrıntı bence :)

Rengi ise kolumun iç kısmında aşağıdaki gibi gözüküyor:

Dudaklarımda ise aşağıdaki gibi :)


Aşağıda ise instagramda paylaştığım bir fotoğrafla yazımı sonlandıracağım :)

Kalıcılığı birşey yiyip içmediğinizde oldukça iyi ancak bir mat ruj için bence kalıcılığı biraz vasat. Dudakları kesinlikle kurutmuyor, pürüzsüz ve bakımlı gösteriyor. Yapısı yumuşak sayılabilir, sürümü de çok rahat :)  Benim kendi dudak rengimden bir tık daha koyu, çok çok severek kullanıyorum.

Sanırım son zamlarla fiyatları bu rujların 95 TL'ye fırlamış :( Ben aldığımda 74 TL idi. Burberry Beauty kozmetik ürünlerini, Zorlu, İstinye Park, Nişantaşı Burberry mağazaso ve de sanırım internetten Beymen'in online satış sitesinden satın alabilirsiniz :)

Sizin de bu rujlarla ya da Burberry Beauty'nin kozmetik serisi hakkındali düşüncelerinizi merak ediyorum.

Güzel bir gün olması dileğiyle :)

Sevgiler..
xoxo

4 yorum:

  1. Ay bunu görmeyeydim, okumayaydım, o fotolara bakmayaydım.... sayfayı hızlıca kapatıyor, güle güle kullan deyip kaçıyorum!!!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahha :) tesekkür ederim :) valla gercekten cok guzel, siddetle tavsiye ediyorum :)

      Sil
  2. rengi harikaymış bayıldım ne kadar hoş olmuş .-))

    YanıtlaSil