Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

11 Şubat 2016 Perşembe

2015 Sigma Beauty | Black Friday | Fırça Alışverişim

Bugün bir yazı daha yazmak istedim! :)

Geçtiğimiz yılın başlarında 2014 Kasım - Sigma Black Friday Alışverişim yazısında oldukça ayrıntılı bilgiler vermiştim. Bugün de,  her yıl olduğu gibi 2015 yılının Kasım ayında Sigma'nın yaptığıBlack Friday indiriminde neler aldığımı  (yani aslında alt limitsiz ücretsiz kargo promosyonu oluyor) anlatacağım :)

O halde başlayalım! :)



En severek yaptığım, yüzümü daha çok güzel gösterdiğini düşündüğüm makyaj benim için göz makyajı. Bunu çok defa blogumda dile getirdim. Ve haliyle göz makyaj fırçalarına da daha çok düşkünlüğüm oluyor. Bu düşkünlüğümün bir başka sebebi ise tembellik :) Ben fırçalarımı 1-1.5 ayda bir kere yıkadığımdan fazlaca göz makyaj fırçası kullanıp, her makyajda temiz makyaj fırçası kullanmaya çalışıyorum :P O yüzden bu tarz Kara Cuma indirimlerinde genelde fırça alışverişi yapıyorum. Bu seneki tercihimi göz makyaj fırçalarından yana kullandım.

Aynı tarihlerde, Kozmela'nın sitesinde de güzel indirimler vardı ve hatta site indirime girdiği ilk saatlerde çökmüştü. :))))) Adeta üniversitede çok talep olan bir derse online kayıt yaptırmak gibi :P Bildiğiniz site çökmüştü, sonra stokları kontrol ettiğimde istediğim göz makyaj fırçasının (E38) tükendiğini gördüm. Haydi Selen dön bakalım Sigma'nın sayfasına dedim :) Ve maceram başladı :)

27 Kasım'da Sigma'nın sitesinden E54, E37, E38 kodlu göz makyaj fırçalarını sipariş verdim. Siparişim 30 $ tutarını geçtiği için bir hediye seçmem gerekti ancak çok seçenek yoktu, ben de "Downplay" isimli ışıltılı kahverengi/bakır renklerde bir göz kalemini seçtim (şansıma tam boy gönderildi: MUTLULUK :p)

Ve sonra endişeli bekleyiş başladı. Geçtiğimiz sene yine aynı zamanlarda verdiğim sipariş bir şekilde gümrüğe takılmıştı ve 31 Aralık'ta ancak bana gelmişti ve ben o süre zarfında endişe/merak içinde beklemiştim.  Yaşadığım/hissettiğim olay ve duyguları yukarıda yazının başında linkini verdiğim yazıda okuyabilirsiniz :) (o da oldukça uzun :P)

Bu sefer böyle olmadı, 15 Aralık'ta 27 Kasım'da verdiğim sipariş Amerika'dan bana geldi. Çok sevindim ve inanamadım :)

Aşağıda çok güzel korumalı özenli bir kutu ile geldi aldıklarım!


Kutunun üzerine hiç acımadan toplam tutarı yazmışlar, Sigma asla tutarı düşük göstermiyor ne kadar tuttuysa alışverişiniz o tutarı yazıyor. Yukarıda görebilirsiniz. Açıklama olarak ise "Beauty and Makeup Preparations" yazmışlar, iyi bence en azından kozmetik yazmamışlar :)

Kutuyu açtığınızda aşağıdaki görüntüyle karşılaşıyorsunuz :)


Kutu içinden fırçalarım dışında :) Beauty Delivery yazan bir zarf, içerisinde tüm fırçaların ayrıntılı bir şekilde anlatıldığı bir broşür ve bir adet kozmetik ürünlerinin anlatıldığı ufak bir kitapçık çıkıyor. 


Aşağıda ise  karton kutu içerisinde satın aldığım fırçalar ve hediye edilen göz kalemi var :)


Fırçalardan seçtiklerime biraz ayrıntılı bakalım:

Aşağıdaki fotoğrafta:

Soldan sağa: E37 - E54 - E38 Ve Downplay göz kalemi :)



E54: Ufak bir far fırçası, baz far sürmek veya koyu renklerle ufak bir alana uygulama/gölgeleme yapmak için çok uygun bir far fırçası.

E37: Sık kıllı, keskin bir uygulama yapan katlanma bölgesine ve gözümün dış köşelerine kullandığım bir fırça.

E38: ise bu alışverişin temel sebebi olan, hem blending (karıştırma) hem crease (katlanma) bölgesine çok güzel oturan tam kararında sıklıkta kıllara sahip bir fırça :)


Fırçaları ben opsiyon olarak "copper" saplı seçtim, nerede Rose Gold detay var açıkçası çok seviyorum. Çok şık fırçalar, Üç fırçanın da fiyatı 16 $ idi, siparişim totalde 48 $ tuttu :)

Yurtdışı alışverişleriniz gümrüğe takılmaması için 75 Euro sınırını unutmamanızı tavsiye ederim :)

Benim 2015 Sigma Beauty - Black Friday  - Fırça alışverişim bu şekildeydi! 

Siz Sigma fırçalar hakkında ne düşünüyorsunuz?

Yurtdışından alışveriş yapıyor musunuz? Yorumlarınızı bekliyorum! :)

Sevgiler!!

xoxo

3 yorum:

  1. Ben de E25'i çok seviyorum; daha önce de F45 Kabuki fırçasını almıştım Black Friday indiriminden ve 4 senedir kullanıyorum, tek bir kıl bile dökmedi. Senin aldığın far fırçalarını da merak ettim, ben de biraz sık kıllı gölgelendirme ve karıştırma fırçası arayışındayım ama daha tam istediğimi bulamadım... güle güle kullan, sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selam :) eger sık kıllı bbir crease fircasi ariyorsan sigma e38i tabsiye ederim, sigma beauty tutorialini izleyebilirsin fikir edinmek icin :)) tesekkurler bu arada :*

      Sil
    2. Tamamdır, ben bakayım bir... çok teşekkürler :*

      Sil