Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

12 Şubat 2016 Cuma

NOTE | Luminous Silk Tekli Far | 02

Herkese merhaba :)

Bugün evimden uzak geçirdiğim 5. gün ve sonunda eğitimin de son günü :)

Eğitim aralarında size blogumdan sesleniyorum :) Bugünün ilk hazısı NOTE tekli farlardan 02 numaralı rengi! 

NOTE - Luminous Silk Tekli Far  - 02




NOTE, geçtiğimiz yıl özellikle oldukça büyük bir çıkış yapan Türk kozmetik markası, ürünleri hem uygun fiyatlı hem de oldukça kaliteli. Elimde şu ana kadar denediğim, allığı, rujları ve de tekli farları bulunuyor. Memnun kalmadığım ürünü olmadı diyebilirim :)

Bugün bahsedeceğim rengi ise genelde far paletlerinde ilk biten, en sık kullandığımız renklerden olan fil dişi / açık krem / açık ten rengi olarak tanımlanabilecek 02 numaralı rengi :)

Ben bu renkleri her zaman paletlerde ilk önce bitiriyorum, bunun sebebi, far bazı uyguladıktan sonra ilk önce göz kapağımdaki renk eşitsizliğini gidermesi ve de aydınlık bir görüntü sağlamak amacıyla tüm göz kapağıma bu renk bir far uygulamamdan dolayı :)


NOTE tekli farlar klasik siyah yuvarlak, sade ve birazcık kaba görünümlü kaplarla satıştalar. Tıpkı allık ve pudra grubunda olduğu gibi. Ürün 5 gram ve açıldıktan sonra 24 aylık bir ömrü var :)

Aşağıda farın rengini görebilirsiniz, tam bir baz rengi veya aydınlık bir görüntü için tek başına uygulanıp üzerine bir eyeliner/göz kalemi ile tamamlanmaya müsait çok kullanışlı bir renk. Zaten sanırım bir çoğumuzun en çok kullandığı renklerdendir diye düşünüyorum bu renk için :)


Farın yapısı yumuşacık, sürümü çok kolay gerçekten. Zaten NOTE ürünlerinin allık/pudra grubunun yapıları da inanılmaz yumuşak. Far fazla tozutmuyor ve pigmentasyonu oldukça iyi :) Ben hep baz üzerine uyguladığım için kalıcılık konusunda bir sıkıntı yaşamadım :)


Aşağıdaki fotoğrafta ise kolumun iç kısmındaki duruşunu görebilirsiniz:) Ben çok sevdim diyebilirim  bu far için, elimde ayrıca  07 ve 18 numaraları da var. Bu tekli farlar gerçekten fiyatına göre çok kaliteli farlar. Denemediyseniz şiddetle tavsiye ederim :)


Siz ne düşünüyorsunuz bu farlar hakkında? Beğendiğiniz renkler var mı?

NOTE markası hakkındaki düşünceleriniz neler? Duymak isterim :)

Sevgiler..
xoxo



4 yorum:

  1. baz olarak kullanılabilecek bir far rengi güzelmiş sevgiler :)

    YanıtlaSil
  2. 07 numarası on numara beş yıldız! 18 de bir harika :) 09 ve 13 de vardı bende ama onları pek kullanmadığım için arkadaşlarıma verdim. Güle güle kullan!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim :) bende de iste 02-07-18 var, degistire degistire kullaniyorum :)

      bu arada bugun 16 Subat :) buradan da dogum gununu kutlayim, nice mutlu senelere ailenle huzur icinde insallah :) dogum gunun kutlu olsun :*

      Sil