Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

16 Şubat 2016 Salı

2015 YILI | MAKYAJ FAVORILERI

Herkese merhaba :)

Biraz fazlaca geciktirdiğim 2015 yılının favori makyaj ürünleri yazıma başlıyorum .) Geçtiğimiz sene şurada yazdığım 2014 yılı makyaj favorileri gibi bu sefer uzun tutmadım. Gerçekten en çok neyi kullandıysam, çabuk hazırlanmam gerektiren durumlarda en çok ne kullandıysam onları seçtim bu sefer :) Dolayısıyla daha kısa bir liste oldu :)

Far Bazı - Kaş Sabitleyici Maskara - Kalem Far  Favorisi:



Geçtiğimiz yıl olduğu gibi far bazı olarak (hatta bütün bir yıl) Too Faced Lemon Drop far bazını kullandım, bu aralar bitmek üzere kendisi :) Şurada Too Faced'in Shadow Insurance - Candlelight far bazı yazısını okuyabilirsiniz.

Bu sene içerisinde keşfettiğim ve her gün Too Faced far bazı sonrası göz kapaklarımı aydınlatmak için kullandığım MAC - Paint Pot Soft Ochre ise hem far/ hem far bazı favorilerimden oldu :)

Kaş maskarası olaraksa: Essence'in renksiz sabitleyici kaş jeli ile Rimmel London Brow this Way kaş maskarasını hem uygun fiyatlı hem de favori ürün kategorisine aldım :) Brow This Way'in fırçası biraz büyük olsa da bence işini güzel yapıyor :)

Kalem Far olarak ise acil durumlarda far kullanmak istediğimde elimin en çok gittiği kalem far: Gosh markasının metallic eyeshadow serisinden Copper rengi oldu :) Mükemmel bir kalıcılık, harika bir sabitlenme, müthiş bir renk :) Sanırım Gosh, bu kalem farlarını serisinden kaldırıyormuş, öyleyse kötü olur çünkü gerçekten çok güzel ve çok kalıcı farlar. Pigmentasyonları da bir harika.

Far ve Far Paletleri:


Bu kısımda yine elimin en çok gittiği far ve far paletleri var, geçtiğimiz yılın 365 günün 200 günü bunlarla çıkarmışımdır göz makyajımı :P

Tekli Farlarda yine aydınlık bir görüntü ve banko rengiyle her makyajda kullanılabilecek: Wet n Wild - Brulee tekli far :) Hem uygun fiyatlı hem de bu klasmanda (göz kapağı renk eşitleme - aydınlık verme) oldukça iyi bir performansa sahip.

Hiçbir şey düşünmek istemeyip makyaj yaptığımda tercihim geçen seneki gibi "Burberry Beauty - Pale Barley" tekli far oldu :) Makyaj koleksiyonumda tek far seçme hakkım olsa bu olurdu öyle söyleyebilirim :)

Üç tane de far paleti seçtim. Üzerlerine tıklayarak ayrıntılı yazılarını okuyabilirsiniz :) İçlerinde en severek kullandığım Nars Dual Intensity far paleti oldu :) Işıl ışıl renkler, kalıcılık, pigmentasyon hepsi harika diyebilirim :)


Cilt Makyajında En sık Kullandıklarım ise:


Bereketli ötesi Garnier BB Krem, nerdeyse 2015'in tamamında bunu kullandım. Cildimi yağlandırmaması, hafif pudramsı bir dokusunun olması çok hoşuma gidiyor ama oldukça sıkıldım yeni bitti. Bendeki rengi Medium olduğundan genelde bütün yıl çokça severek kullanıp bitirdiğim Chanel Le Blanc de Chanel isimli aydınlık veren bazla karıştırarak kullandım.

Aydınlatıcı olarak elim yine en çok Lush -  Feeling Younger aydınlatıcısına gitti. Gerek dokusu, gerekse verdiği inci renkteki ışıltısıyla çok sevdiğim bir ürün oldu. Hala da kullanıyorum.

Göz altı kapatıcısı olarak Bobbi Brown - Creamy Concealer - Natural kullandım geçtiğimiz yılın çoğu zamanında. Artık yapısı biraz kalın geliyor bana gerçi. Bu elimdeki son Bobbi Brown kapatıcı, bitince daha hafif yapıdaki kapatıcılara geçeceğim :)

Ve Allıklar&Pudralar :)

NARS Guy Bourdin Allık Paleti, bence NARS'ın çıkardığı ve içerisinde en kullanışlı renkleri barındıran bir palet.  Yurtdışı seyahatime de, yurt içi seyahatlerime de hep bu ürünü kullandım ben. İçindeki kontur amaçlı kullandığım Laguna bayağı bir çöktü, Orgasm renkli allık köşeden açılmaya başladı :)

NARS - Light Reflecting Setting Powder sabitleyici pudra ise bu yıl bitirip ikincisini aldığım ve ikincisinin de dibini gördüğüm, çok sevdiğim sabitleyici pudram. Sabitlerken asla yüzünüzü matlaştırmıyor. Çok güzel gerçekten, bu bittikten sonra toz versiyonunu denemeyi düşünüyorum. .)

Chanel - Le Blush Creme de Chanel - Krem Allıklardan temsili olarak Presage rengi var burada :) Neden temsili? Çünkü kullandığım daha güzel bir krem allık formülasyonu yok, zaten elimde 5 rengi var. Inspiration rengini şurada yazmıştım. O bitti. Şimdi bahar yaz aylarında - Presage rengine dadanırım diye düşünüyorum :)

Ve bu sene tanıştığım MAC - Mineralize Skinfinish Pudra - Medium-Dark rengi bendeki. Beyaz ten için mükemmel bir kontur rengi diyebilirim, yüzde çamur gibi durup sırıtan bir tonu yok kesinlikle, yarısı bitti diyebilirim :) Her makyajımda kullanıyorum zaten. Muhtemelen birkaç aya biter diye düşünüyorum. Yazısını inşallah yazacağım :-D

Rujlar:


Bu sefer çok fazla değil yine eleyip, en sık kullandığım, en güvendiğim rujlarımı yazdım :)

Chanel - Rouge Coco Mademoiselle. Yazısını üzerine tıklayarak okuyabilirsiniz :) Artık nasıl anlatsam bilmiyorum ama, iş görüşmelerimde, doktora mezuniyet törenimde, herhangi bir fotoğraf çekiminde mutlaka bu ruju kullandım/kullanıyorum. Hem şık, hem asil hem de sırıtmıyor. Çok seviyorum. Makyaj koleksiyonunda tek ruj olsa hangisi olurdu derseniz işte cevabı bu :)

MAC - Plumful
MAC - See Sheer
MAC - Syrup

Yukarıdaki üçünü bu sene içinde kullanma sebebim biraz da bitmelerini istediğimdendi yalan yok :) Bu üç ruj da MAC'in Lustre serisinden kalıcılıkları az değil YOK, nemlendiricilikleri süper, renkleri şahane, yapıları lip balmdan hallice diye özetleyebilirim :)

Chanel - Rouge Coco - Rouge Orage. Bu benim kırmızı kullanmak istediğimde hiç korkmadan kullanabildiğim tek kırmızı rujdu bütün sene :) Öyle bir tok kırmızı, öyle bir sade :)

Yazımızın sonuna geldik :) Bu sefer sizi sıkmadığımı, nispeten daha kısa tuttuğumu düşünüyorum. Yazıda dikkat ettiyseniz, göz kalemi, rimel ve oje yok. Çünkü düşündüm de 2015 yılında en sık değiştirdiğim, hep farklı şeyler kullandığım ürün gruplarıydı saydıklarım :)

Bu arada bu yazının ikinci kısmı gene geçen sene olduğu gibi bakım ürünleri & diğer karışık favoriler şeklinde gelecek :)

Sizin 2015 yılı favorilerinizi de merak ediyordum ama hepiniz çoktan yazdınız, muhtemelen hepsini okumuşumdur :) Ama eğer hala yazmayan varsa okumayı isterim :)

Yorumlarınızı bekliyorum!

Sevgiler..
xoxo

5 yorum:

  1. Çok iyi olmuş bu yazı :)

    YanıtlaSil
  2. paylaşım için teşekkürler canım seni takipteyim ben de beklerim bloğuma sevgiler :)
    http://guzelvekulturluyum.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  3. Gosh'un o kalem farları gerçekten başarı öyküsü bence, kaldırırlarsa çok yazık olur. Chanel Coco Mademoiselle'in rengi de pek güzelmiş, yazdım aklıma! Ya Pale Barley'i ben denedim Londra'da, hiç renk vermedi ya hiç... bir arkadaş formülün yenilendiğini, eskisinin böyle olmadığını söyledi ama... bilemedim. Sevgiler!

    YanıtlaSil