Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

8 Aralık 2012 Cumartesi

Sally Hansen #670 - Midnight in NY Oje

İlk oje yazımla karşınızdayım! :)

Ben kışın çoğumuzun olduğu gibi koyu renk ojeler tercih ediyorum, her ne kadar kahverengi saç kahverengi gözlere ship olsam da tenim bembeyaz, lor peyniri gibiyim. Yani kışın :) Dolayısıyla ellerime koyu renk ojelerin yakıştığını düşünüyorum, kışın :))

Geçen sene edindiğim ve severek kullandığım bir oje bu Sally Hansen 670 numara, Midnight in NY.
Rengi yukarıda gördüğünüz üzere, siyah ama içerisinde minik minik ışıltıları var,böyle sim gibi kocaman kocaman değil ,çok güzel ince ışıltılar. Bir daha bakalım şimdi:
İlk kat sürüldüğünde tırnak çizgisini kapatamayacak kadar sheer (saydam-ne denir ki) yapıda, ama ikinci katta artık şişesinde görüldüğü gibi ışıltılı ve tam rengini alan bir opaklığa sahip oluyor.

Gelelim ellerimdeki duruşuna, bu ojeyi ben ne zaman sürdüm biliyor musunuz geçtiğimiz Pazar günü!!! 6 gün oldu, uçları falan gitti, tırnağım uzadı ama taş gibi duruyor hala (Tabi ki ellerimi günde milyon kez yıkamama rağmen :))). Bütün fotoğraflarda ojelerin üzerinde SallY Hansen Diamond Flash top coat var (60 sec), onu başka bir yazıda anlatacağım.

Ben 32 yaşındayım ve hiç maniküre gitmedim, tırnak etlerimi geriye falan da itmiyorum, bol bol krem sürüp yumuşatmaya çalışıyorum, bu fotoğraflarda kuru ve sert gözüküyorlar onun için kusura bakmayın, siz renge odaklanın olur mu :))

Kıssadan hisse, çoook severek kullandığım bir oje kendisi tavsiye ederim, tam bir kış ojesi :)

Fiyatı: 10 TL-20 TL arasında değişiyor.

ProblemCadı İstanbul'dan bildirdi :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder