Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

10 Aralık 2012 Pazartesi

SIGMA BEAUTY FIRÇALARIM GELDİ :)

Kim demiş Pazartesi kötüdür diye :)

Hiç te değil! .) 22 Kasım tarihinde SigmaBeauty'nin Black Friday için oluşturduğu bedava kargo kupon kodunu kullanarak fırça alışverişi yaptım. Elime bugün ulaştı! :) Çok mutluyum. Bekleme sürecinde çok diken üzerindeydim, ben 75 Euro - 99 $ sınırını unuttum, siparişi verdikten sonra aklıma geldi!!!

Kafam bazen çalışmıyor evet .P Ama bir düşünelim, hangimiz konu kozmetik olunca mantıklı düşünebiliyoruz? öyle değil mi?!? :))

Siparişimde Mr. Bunny Travel Kit ve Large concealer fırçası mevcuttu, yanına bir de pembe renkli eyeline fırçası göndermişler. :) Çok mutlu oldum!

Mr. Bunny - seyahat kitini seçmemin sebebi, çok uygun fiyatlı olması ve siyah renkli oluşu. İçerisinde kendi başına sadece 20 $ civarına satılan fırça koymak için kılıfı var. Seyahata çıktığınızda fırçalarınızı zarar görmeden taşıyabildiğiniz gibi, ikiye ayrıldığında 2 farklı kutu içerisinde fırçalarınızı muhafaza edebiliyorsunuz. Süper! Çok kullanışlı :) Mr. Bunny kitinin yanında bir de çok fazla kullandığım için büyük bir kapatıcı fırçası aldım tek başına.
Yukarıda gördüğünüz, pembe renkli eyeliner fırçası hediye, siyah uzun (aslında normal boyut) büyük kapatıcı fırçası ve Mr. Bunny kitinin kılıfı içerisinde fırçalar :) Hemen aşağıya bakalım:
Yukarıda kılıfı görüyorsunuz, inanılmaz kullanışlı, Mr. Bunny seyahat kiti içerisinde 7 adet fırça mevcut.

Aşağıdaki fotoğrafta,hediye olan pembe renkli eyeliner fırçası ve tek olarak satın aldığım büyük kapatıcı fırçasından sonrakiler kitin içinden çıkanlar

Peki yukarıda fotoğrafta görüyorsunuz hediyesi ile birlikte totalde 9 adet fırça var! Ben bu fırçaları ne kadara aldım?

Büyük kapatıcı fırçası: 16$, Mr. Bunny Travel Kit: 65$, Pembe Eyeliner Fırçası: hediye,Kargo ücreti: yok (black friday kampanyası)= TOTAL= 81$

Yalnız 100$ sınırına yaklaşmışım, nasıl unutur insan ya kendimi kaybetmişim alışveriş yaparken, neyse fırçalarım sağ salim geldi, geçtiğimiz sene 2011 Mayıs ayında da başka bir travel set almıştım, artık 10 yıl makyaj fırçası satın almam :))

Sigma Beauty fırçaları gerçekten çok kaliteli, benim bu 2. seyahat kitim olacak, seyahat kitleri içerisindeki fırça boyları normalde satılan kitlere ve tek tek satılan fırçalara göre daha kısa, ama emin olun, kalitesinden birşey farketmiyor.

İşin en güzel yanı da bence, 9 adet fırçaya 81$ vermiş olmam, ekstreme baktım 149.92 TL ödemişim. Fırçaların tanesi 17 TL'ye geldi. Şaka gibi, dün İstinye Park MAC'te 187SE fırçasını sordum (duofibre-fondoten ünlü MAC fırçası) ne kadar diye? 100 TL dedi MUA. Oldu canım.:)

Neyse sonuçta eğer ilgilenirseniz SigmaBeauty'nin sayfasına bir göz atın derim :) Ama çok hesaplı bir alışveriş yapmak isterseniz, her sene Kasım ayında 2 günlüğüne Black Friday kampanyası yapıyor, onu bekleyin derim :))

Güzel bir foto ile bitirelim yazımızı:

İyi akşamlar herkese :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder