Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

17 Kasım 2012 Cumartesi

İLK YAZIM - BİTENLER & YORUMLARIM

Merhaba herkese, Çok yeniyim burada aslında çok da yeni değilim, hep makyaj-kozmetik bloglarını okudum da okudum. Şimdi bir tane de ben açmak istedim. Umarım başarılı olurum :) Bu arada, yaşım 32, sanıyorum okuduğum takip ettiğim bloggerlar çok çok daha küçükler ama en azından bu blogta 30 yaş üstü arkadaşlar için yararlı olacaktır diye umuyorum.
İlk yazım, bitenler ve onların yorumları olacak. Ne yalan söyleyim, ayıla bayıla okuyup izlediğim bloglarda renkli ürün (ruj, far, fondoten) tanıtmak çok zormuş. (O renkleri olduğu gibi çıkartmak falan, sadece ambalajları çekerken göbeğim çatladı yani) O yüzden muhtemelen ilk yazılarım hep cilt bakım ürünleri ağırlıklı olacak.
Umarım beğenirsiniz, başlayalım.
Fotoğraf konusunda dediğim gibi iyi değilim, çünkü profesyonel bir makine yok bende :( Sırayla başlayalım: 1. Diadermine Çift Fazlı göz makyaj temizleyicisi - Makyaj benim için ağırlıklı olarak göz makyajı demektir. Hiç birşey yapmasam bile yine de gözlerime bir kalem bir rimel sürmek zorundaymışım gibi hissederim. Çünkü kalemsiz, rimelsiz gözlerim çok böyle "boş" geliyor. Hal böyle olunca en çok (içer gibi adeta) bitirdiğim temizleyici ürün göz makyaj temizleyicileri oluyor.
Fiyat bakımından, göz yakmasının olmayısı ve makyajı söküp atması bakımından en uzun süreli kullandığım ve memnun kaldığım ürün bu ürün oldu. Fiyatı normalde 17.50 TL civarı ancak, bir drugstore olarak tabir edilen ürün olduğu için, Gratis, Watsons, Migros, Carrefourlarda bulabilirsiniz. Ben uzun süredir bu ürüne hiç 17.50 TL vermedim :)
Neden derseniz, bu ürün bittiğinden ne zaman ihtiyacım olsa Gratis veya Watsons'a giriyorum, ikisinden birinde %50 indirimde yakalıyorum şansıma! Hemen iki tane alıyorum.
Gelelim sevdiğim özelliklerine, ufak bir pamuğa, bir miktar döktükten sonra gözümde biraz tutup, yukarıdan aşağı doğru sildiğimde nerdeyse gözümdeki rimel dahil tüm makyajı çıkarmış oluyor, üzerinden bikaç kere daha geçiyorum tabi ki (waterproof makyaj yapmıyorum). Yağlı bir his bırakmıyor galiba tam emin değilim, ben cilt temizliğinin son aşamalarında yüzümü hep yıkıyorum. Bu ürün hergün göz makyajı yapmama rağmen, bana 2 ay rahat rahat gidiyor.
Eğer ki bir göz makyaj temizleyici arayışı içerisindeyseniz, bu ürüne bir şans vermenizi tavsiye ederim. Severek kullanıyorum :)
2.Estee Lauder Advanced Night Repair Yeux - Göz Çevresi Kremi - 5ml - Tester Boyu- Yaşımın 32 olduğunu tekrar hatırlatarak, bu kremle ilgili yorumlarıma başlıyorum. Bu krem benim Luxybox'dan aldığım "Estee Lauder Advanced Night Repair Serum" setinden çıktı. (Bu Serumu da sonraki günlerde yorumlayacağım - bitmek üzere kendisi :))
Boyutu 5 ml, deneme boyu. 3 ay sadece akşamları kullandım çünkü sabahları çok erken kalktığım için (05.45'de - Tanrının bir laneti bu bana - yaşayan ölüler sabahı gibi neyse....) emilimi ve nemlendirme özelliği ve makyaja hazırlaması çabuk olan bir başka krem tercih ediyorum.
Her neyse ne zamanki akşamları eve gelip makyajımı temizledikten sonra krem sürme aşamasına geliyorum, her akşam bu kremi kullandım. Göz çevremde kaz ayağı adı verilen kırışıklıklardan yok, normal durduğumda yani mimik yapmadığımda göz çevremde bir kırışıklık yok ancaaaak ne zamanki gülüyorum işte o zaman, gözlerimin altından yanaklarıma doğru ilerki yıllarda uzanacağı belli olan çizgiler oluyor. Gülmeyi ve kahkaha atmayı, arkadaşlarımla anlamsızca saatlerce konuşup geyik yapmayı sevdiğim için, göz çevremde normalde belli olmayan ama gülünce kendini belli eden kırışıklık yerler(!) var ince ince.
İşte bu krem bu çizgileri yumuşatıyor evet!. Emilimi çok kolay değil, mercimek tanesi kadar bir miktar yüzük parmağımla her iki göz çevrem için uyguluyorum, yetiyor. Tam boyunu ilerde almayı düşünüyorum çünkü şu an elimde başka göz çevresi kremlerim var. İleriki yaşlar için ve ileri derecede göz çevresi kırışıklıklarına nasıl bir etki eder bilmiyorum ama benim ince çizgilerimi (çizgi yerlerini) yumuşatıyor. Memnunum.Tester olarak set içinden çıktığı için fiyatı hakkında bir bilgim yok ancak Sevil mağazalarında veya Sevil'in internet sayfasından sanırım fiyatını öğrenebilirsiniz.
3.Lancome le krayon kohl Göz Kalemi- Bu göz kalemi benim 17 yaşında ilk göz kalemi ile tanıştığım (peeee 15 sene evvel) zamanlardan beri ara ara kullandığım kalemlerden. Gördüğünüz üzere dibine kadar kullandım. Hanimiş swatch hanimiş swatch dediğinizi duyar gibiyim. Ama bitti, elimde kalmadı :(
Şöyle anlatayım: Simsiyah, kömür karası bir kalem değil, gün içinde rengi solar, alt kirpik içi dibine (waterline bölgesine) çekerseniz akar, bulaşır, kötü gibi duruyor dimi anlattıklarıma göre, ama ben uygulama kolaylığı, göz üzerinde rahat rahat kayması açısından seviyordum. Ne bilim seviyorum işte. Ama şu aralar elimde başka kalemler var onları bitirmeye odaklıyım. Bu kalem için alın veya almayın diyemiyorum, benim için manevi değeri var, ilk makyaj malzememdir kendisi :).Fiyatı 40 TL civarında, Boyner, Sephora, Sevil'lerde, YKM'lerde bulabilirsiniz.
4.Neutrogena Grapefruit Face Wash - Neutrogena Pembe Greyfurt Serisi -Yüz Yıkama Jeli - Tester 2 adet, anneme vermişler, Carrefour'da :) Görünce sevindim, "aaaa bunun kokusu çok güzeldi, iyi ki getirdin, kullanayım tekrardan" diye başladım kullanmaya ve sonra hatırladım, neden kendisinden vazgeçtiğimi!!!.
Benim cildim, karma, burnumun üstü, siyah noktalı malesef. Çok uğraştım, bu gözenekleri küçültüp, siyah noktaları yok eden bişey bulamadım. Bu serinin zamanında peelingini denedim. Ama peeling de, bu yüz yıkama jeli de benim yüzümü kurutuyor, geriyor. Benim karma cildime bunu yapıyorsa, kuru ciltlere ne yapar bilemiyorum. Güzel ambalaj, güzel renk, güzel koku, verdiği temizlik hissi de güzel ama gerim gerim geriliyorum :(( Öneremeyeceğim malesef.
5.MAC Fast Response Göz Kremi- Ve sırada meşhuuuuuuur MAC Fast Response benim Türkçeye çevirişimle, MAC "Hazırcevap" Göz Kremi heueheuh- şaka şaka..Şimdi başlayalım:
Bu kremin vaat ettiği, sabah uyandığınızda aynaya bakıp, göz altlarınızdaki şişlikleri-morlukları görüp şok geçirdiğinizde size yardımcı olmak. Dediğini yapıyor mu? Yapıyor, makyaja çok çabuk bir şekilde, göz altını pürüzsüzleştirip, concealer'a hazırlıyor. Kapatıcı sürmeye hazır, şişlikleriniz 5 dakika içinde azalmış bir şekilde makyaja hazır hale geliyor. Ben bu kremden memnunum ama benim yaşım itibariyle (32) bu kremin nemlendirmesi bana pek yetmiyor.
Bir tüp 15 ml ve 6 ay çok rahat kullanılıyor ben bir ara "Kullandıkça çoğalan krem" diye bile düşünmeye başlamıştırm.:P Neyse, velhasıl kelam, "göz altlarınızı Nemlendirip ışıl ışıl göstereceğim" demiyor, "makyaja hazırlayacağım" diyor, dediğini yapıyor. Ama ben bununla aynı işi gören, nemlendirmesi çok çok daha iyi olan şu aralar Bobbi Brown'un Hydrating Eye Cream'ini kullanıyorum. Onu başka bir postta yazacağım. :)
Sonuçta, dediğini yerine getiren bir krem ama bana nemlendirmesi yeterli gelmediği için tekrar almayı düşünmüyorum. Yaşınız 20lerin ortalarındaysa ve göz altlarınız kuru değilse bu kremi öneririm. Güzel bir göz makyaj bazı.MAC mağazalarında bulabilirsiniz, Fiyatı 76 TL idi.
6.Bioderma Sensibio H2O- Bu ürünün sanırım bitirdiğim N.şişesi. Bioderma gerçekten çok kaliteli ve düzgün ürünler çıkaran bir firma. Kullandığım bütün ürünlerinden çok çok memnun kaldım.
Bu ürün solüsyon şeklinde şeffaf bir temizleme sıvısı, hassas ciltlerin kullanımına uygun bir çok blogda da göreceğiniz bir ürün. Gözleri yakmadan makyajı güzel bir şekilde temizliyor. Ama ben genelde bunu tonik veya cilt makyajımın kaba temizliğinde kullanıyorum (Ne sürüyosun yüzüne be kadın çimento mu dediniz di mi dediniz dediniz :))..Neyse..Harika bir temizleyici, cildi tahriş etmeyen,kurutmayan, temizleme işini gerçek manada yapan (pamuk izerinde makyaj artığı kalmıyor gerçekten) bir ürün. Herkese tavsiye ederim, bitince gene alacağım.Fiyatı Hassascil'ten 500ML+500ML Bir Alana Bir Bedava kampanyasıyla 47.50 TL'ye aldığımı hatırlıyorum. Yanında da 100 ml'lik bıdık boyunu ediye olarak gönderiyorlar. Süper bir site, bioderma da süper, siteyi de ürünü de tavsiye ederim :))
7.The Body Shop Strawberry Shower Gel - The Bodyshop Çilekli Duş Jeli --BATTAL BOY- 500 ml.
Bu ünlü arkadaşımızı ben TBS indiriminden yarı fiyatına almıştım. Bu çilek serisini çok seviyorum. Body Butter'ı da mevcut bende. Çok uzun süre gitti, ne zaman aldığımı bile hatırlamıyorum, üstelik duşta duruyor, annemle birlikte kullanıyoruz. O yüzden fiyatını da hatırlamıyorum. 32.90 TL desem atmış olurm muyum acaba??..Neyse.
Duşta pofidik duş aparatlarının (adı neydi onların ya) üzerine 1-2 pompa sıkıp, köpürte köpürte kullandığımda, mis gibi kokuyorum.Kokusu çok kalıcı değil, verdiği temizlik hissi güzel ama ben keseye inananlardanım :)) Kese üzerine bunu kullanıyorum.:) Cildimi de kurutmuyor.Bitince bir daha alır mıyım? İndirimde yakalarsam tabi ki de :))
8.Bioderma Photoderm Apres Soleil - Bioderma Photoderm Güneş Sonrası Yüz ve Vücut Losyonu - 100 ml - HEDİYE
Bioderma'yı çok sevdiğimi söylemiştim. Bütün yaz da bütün güneş ürünlerim (bronzlaştırıcı krem- yağlarım hariç), yüksek faktörlü güneş koruyucu ürünlerimi Bioderma'dan aldım. Hassascilt'ten yaptığım güneş ürünleri alışverişime sağolsunlar bunu da eklemişler. Güneş sonrası kullanmam için, ne kadar da düşünceliler :) Aylardan Kasım oldu yeni bitirdim. Yalnız bacaklarım, vücudum hala sayesinde bronz! Açılmadı bacaklarımın rengi, düzgün yaptığım keseye rağmen!.
Ürünün vaat ettiği, güneş sonrası oluşan irritasyon, yanma, kaşıntı vs için rahatlatıcı bir etki, bunun yanısıra tan-maximizer yani bronzluğunuzu uzatmak, bu söylediklerinin hepsini yapıyor. İnanılmaz bir nemlendirmesi var. Gerçekten çok çok kaliteli bir ürün, şu an değil ama yaz mevsimi geldiğinde tekrar alacağım bunun da battal boyu mevcut (aile boyu diye geçiyor) 500 ml. Kesinlikle tavsiye ederim. Muhteşem.
Fiyatını hatırlamıyorum ama Hassascilt'ten bakabilirsiniz. Bioderma yetkili eczanelerde ve internette dermokozmetik satışlar yapan sitelerde bulunabiliyor.
9.Nivea Pure&Natural Deodorant - Jasmin - Biliyorsunuz bütün bloglarda var, Nivea Pure &Natural serisini çıkardı, doğal içerikli. Bu serinin ben Jasmin versiyonunun deodorantını kullanıyorum, birkaç tane bitirdim şu an Rexona kullanıyorum. Ama bu resimde gördüğünüz boyutuna baktığınız zaman seyahat için çok ideal. Gratis'ten 2.5 TL'ye almıştım bu boyunu.
Bu ürüni koltukaltında giysilerde beyaz iz çıkarmıyor, pudralı değil, gün boyu ter kokusunu önlüyor, hoş bir kokusu var, ben deo roll-onya da stick ürünler kullanamıyorum, bunlar beni daha taze -fresh hissettiriyor. Rexona bitince tekrar buna dönmeyi düşünüyorum. Tavsiye ederim kaliteli ve güzel/doğal bir deodorant :)
Bu ilk yazım için çok uzun oldu, bir dahaki sefere bitenleri liste olarak yazacağım, ürün yorumlarıyla birlikte yazınca çok uzun oluyormuş,bilemedim, ilk seferin acemiliği.. Umarım okurken sıkılmazsınız.
Herkese iyi haftasonları :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder