Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

25 Kasım 2012 Pazar

JOHN FRIEDA FRIZZ EASE SAÇ MASKESİ

Günaydın :)
Bu yazımda çok sıklıkla kullanmadığım ancak eğer saçıma kendim fön çekeceksem kullandığım bir üründen bahsedeceğim.

John Frieda'nın bu saç maskesini haftada 1-2 defa kullanabiliyoruz, saça çok-oldukça çok nem veriyor. Özellikle kuru ve boyalı saçlar için çok güzel bir ürün. Benim saçlarım ise normal ve boyasız olduğu için şampuan aşamasından sonra bu maskeyi kullanırsam, o gün kuaföre gidip fön çektiremiyorum, çünkü maskeden aldığı nemden ötürü ve kuaförün bileğine kuvvet çektiği fön yüzünden bütün saçlar kafama yapışıyor, çok feci bir görüntü oluyor.

Bu maskeyi benim gibi normal saçlılar, ancak saçlarına kuaförde fön çektirmeyip, evde kendi kendisine fön çekecekse (malum kuaför kadar etkili fön çekemiyoruz) veya saçlarını sadece kurutup başka bir işlem yapmayacaklarsa kullanabilir. Tabii ki bu benim fikrim :) Belki sizin saçınızda böyle bir etki yapmaz. Sonuç olarak aşağıda da gördüğünüz gibi o kadar söylendiğim halde bitmesine az kalmış :)

Kendim fön çektiğim zamanlarda kabaran saçlarıma ilaç gibi ancak kuaföre gitmeden önce bunu uygularsam kabus gibi bir görüntü veriyor :))

Sonuçta oldukça güzel nem veren yoğun bakım yapan bir maske, bitince tekrar alır mıyım? Kerastase denemek istiyorum. Bakalım, göreceğiz. Fiyatını hatırlamamakla birlikte Limango'da oldukça sık yapılan John Frieda kampanyasından almıştım diğer şampuanlarla birlikte. Boyner, Sevil, YKM, Sephora'larda bulabilirsiniz.
Saçlarımıza iyi bakalım :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder