Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

18 Kasım 2012 Pazar

ALIŞVERİŞ

Çok ihtiyacım varmış gibi (!) dün annemle SEPHORA'ya gidip alışveriş yaptım. Ancak bir ürün değişimi için gitmiştim. Kasım ayında benim doğum günüm var :) Geçtiğimiz hafta içerisindeydi ve bir arkadaşım sağolsun bana Sephora'dan bir hediye almış ancak renkler itibariyle kullanacağım renkler olmadığından değiştirmeye gittim. Ürünü verdim ve üzerine bir o kadar daha para ödeyerek yerine yukarıda görmüş olduğunuz Chanel Illusion D'ombre krem göz farını aldım.Diğer gördükleriniz ise Yves Rocher'den açılı eyeliner fırçası (keçi kılından) ve tekli göz farı (rengi 12 numara Brun Giroflée).
Yukarıdaki fotografta renkleri görebilirsiniz. Chanel'in krem farı 83 numara Illusoire, bu gri-kahve ve mor yansımaları olan metalik bitişli ancak kesinlikle gündüz makyajına uygun bir renk. Ele swatch yapıldığında çok simli dursa da göz kapağı üzerinde karıştırıldığında (blendind process) çok güzel everyday look dedikleri - hergün kullanılabilecek doğal bir renk elde ediliyor.Kutu içerisinden mini bir fırça çıkıyor aynı zamanda (eyeline fırçası gibi).Fiyatı 94 TL. Aşağıda renkleri ve swatchları görebilirsiniz.
Yves Rocher'e girmemin tek sebebi ise Telefonuma gelen "seçilmiş 400 üründe %30 indirim ve yanında normal boy allık hediyesi(!)" olmasıydı :)) Ben de sevdiğim renklerden olan şampanya-açık kahverengi hafif parlak kaş altını aydınlatmaya uygun bir tekli far alıp yanında normal boy allık kaptım. Allığı anneme hediye ettim :)) Bu farın yapısı yumuşak, tozutmayan, klasik Yves Rocher kalitesinde. Fiyatı 19.90 TL. Eyeliner fırçasının fiyatı ise 12.90 TL indirimli. Bu seçilmiş 400 ürün içerisinde yalnız makyaj fırçaları ve ojeler bulunmuyor :( Aşağıda her iki farın renklerini göstermeye çalıştım. Umarım beğenirsiniz :))
Üst taraftaki illusoire, alt taraftaki brun giroflee
Güzel bir Pazar günü diliyorum herkese :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder