Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

23 Mayıs 2014 Cuma

Chanel - Pirate Oje

Herkese merhaba J

Haftanın en güzel günündeyiz, İstanbul’da şu an çok boğuk bir hava var ama Cuma günü olmasından mütevellit çok mutluyum J
Bugün sizlere bir ojeden bahsedeceğim.

..Chanel Pirate..



Gerçek kırmızı diye tanımlanabilecek, soğuk/mavi alt tonlu mükemmel bir kırmızı kendisi. Ben bu oje için zamansız diyorum. Tatilde sürersiniz, ofiste sürersiniz, kışın, yazın baharda hiç fark etmez. Her yere her ortama uyum sağlayacak joker bir renk.

Yapısı ise kusursuz. Biliyorum, Chanel ojeler pahalı, bir ojeye bu kadar para verilir mi? Ancak şöyle de bir gerçek var ki, ben başka markalarda ojeyi yanlışlıkla kalın sürdüğümde yaşadığım o çirkin baloncuk problemini bu ojede yaşamıyorum. Ne kadar elim titrerse titresin, ne kadar saçma sapan kalın bir şekilde ojeyi alsam da baloncuk, yol yol, çizgi çizgi durma problemini hiçbir Chanel ojede yaşamadım. Kalıcılıkları ile ilgili olarak ise çok kötü yorumlar okuyorum ama benim tırnaklarımda 4 gün rahat duruyor bütün ojeleri.
Ben verilen paraya değdiğini düşünüyorum. 



Eğer ki bir ojeye çok para vermek istemiyor ancak gene de bir Chanel ojem olsun diye düşünüyorsanız seçeceğiniz renk bence bu renk olmalı. Çok severek kullanıyorum. 

Resimlerde gördüğünüz 2 kat Pirate. Hepsi gün ışığında çekilmiş.Yapısı ne çok ince ne çok kalın, sürümü çoook rahat J  Üzerince herhangi bir parlatıcı/top coat yok. Ojenin kendi parlaklığı. Tüm Chanel ojelerin genel özelliği bu, hepsi inanılmaz parlak bitişli yapıdalar.




Sonuç olarak, ojelerimin içinde en sevdiğim ilk 5 oje arasında gösterebilirim kendisini, gözüm kapalı da tavsiye ederim.

Chanel ojeler son gelen zamlarla birlikte malesef 76 - 80 TL aralığında satılmakta. Tek eksisi bu malesef :(

Cuma gününüz çok güzel geçsin! J

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder