Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

23 Aralık 2014 Salı

Flormar 07 Nude Dudes Far Paleti

Merhaba!

Bugün rahatsızlığım sebebiyle evde oluşumun ikinci ve son günü. Bu arada yine hasta yatağımdan sizlerle bir blog yazısı paylaşmak istedim. Yine oldukça uygun fiyatlı ve performansıyla gözüme giren bir üründen bahsedeceğim.

Flormar - 07 Nude Dudes Far Paleti


İçerisinde açıktan koyuya doğru giden 5 adet doğal (nude) tonlarda renk bulunuyor. En baştaki renk özellikle kaş altını ve göz pınarlarını aydınlatmada kullanabileceğiniz çok güzel zarif bir renk. İkinci renk ise benim bu paletteki favorim. Zira geçtiğimiz hafta sürekli paletteki bu ikinci rengi tüm göz kapağıma uygulayıp bir siyah eyeliner ile tamamladıktan sonra işe gidip geldim. Gözleri çok şık ve zarif gösteriyor bu kombinasyon. Üstelik ofise ve iş görüşmelerinde kullanmaya çok uygun, göze batmıyor, "ben göz makyajı aptım! burdayım!" demiyor.


Aşağıda ilk iki rengi yakından görebilirsiniz, gerçekten çok kullanışlı ve muhtemelen benim her doğal tonlardaki paletimde olduğu gibi bu iki renk en önce bitecek! :)


Paletin üçüncü yani ortadaki rengini ise benim favorim olan ikinci renkte olduğu gibi tüm göz kapağınıza uygulayabilirsiniz, tam bir hafif koyu ten rengi, ben ara sıra onu da bu iş için kullanıyorum, göz kapaklarımdaki renk eşitsizliklerini düzenliyor, o damarlı yapıyı alıyor. Dördüncü renk ise göz kapağının katlanma noktasında (crease) kullanabileceğimiz güzel bir geçiş rengi, yumuşak, yine bağırmayan, uslu bir renk. Sıcak alt tonlu bir açık kahverengi diyebiliriz. 

Paletteki en sondaki ve en koyu renk ise kirpik dibine liner olarak kullanmaya elverişli, koyu bir kahve/gri rengi. Bunu daha hiç uygulamadım gözüme, ama eyeliner keskinliğinde bir kirpik dibi istemediğinizde küçük uçlu bir fırçaya bunu alıp kirpik diplerinize uyguladığınızda çok yumuşak bir hava katacağından eminim gözlerinize.


Aşağıda paletteki renklerin en açıktan en koyuya doğru kolumun iç kısmına uygulanmış swatchlarını görebilirsiniz.  Bütün fotoğrafları gün ışığında çektim.


Paleti Taksim İstiklal'deki şubesinden 18.75 TL'ye aldım. Yumuşak yapılı sayılabilecek, tozutması az ve bu fiyata alınabilecek çok güzel tonları olan doğal farlar olduklarını düşünüyorum.

Siz ne düşünüyorsunuz bu palet hakkında?

Güzel bir Salı günü dilerim herkese

Sevgiler... :)


6 yorum:

  1. Ben bu palete aşığım resmen :) O kadar çok kullanıyorum ki ikincisini alacağım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten Flormar çok güzel bir palet çıkarmış! Fiyat performans süper :)

      Sil
  2. Bu paleti ben de çok seviyorum. Hatta bazı farların üzerinde bir çukurlaşma yarattım bile. Güle güle kullan canım. Ben de bloguma beklerim. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler! Di mi ya gerçekten çok güzel bir palet, daha önce görmediğime yanarım :) Blogunuza bakıyorum hemen! Sevgiler :)

      Sil
  3. Bu paleti ben de severek kullanıyorum hatta önümüzdeki günlerde yazısını yazmayı düşünüyorum çok güzel anlatmışsın canım güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Meğer ne kadar çok seveni varmış ama zaten belliydi gittiğim şubede son 1 tane kalmıştı onu da ben almıştım, diğer far paletlerinden 3er 4 er tane daha vardı, çok sevilmiş belli ki :) Senin yazını da bekliyoruz, bir de senden dinleyelim :) Görüşmek üzere! :)

      Sil