Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

22 Aralık 2014 Pazartesi

Wet n Wild Heather Silk Allık

Herkese merhaba! :)

Bugün rahatsızlığım nedeniyle işe gidemedim, ve fırsat bu fırsat yatakten çıkamıyorken birkaç ürün incelemesini bloga yazmak istedim.

Umarım sizler için herşey yolunda gidiyordur diyerek ürünümüze başlayalım.

Wet n Wild ülkemize fırtına gibi girdi desek yeridir. Özellikle fiyatları ve renk skalasıyla dikkat çeken bu markanın bence alınmaya değer çok ürünü bulunuyor.

Bunlardan biri de,

Wet n Wild - Heather Silk Allık

Wet n Wild ürünleri kapları siyah ve malesef kalitesiz ancak kabın içinden çıkan ürün size o kabın kalitesizliğini, zayıflığını unutturuyor. Bu bahsedeceğim ürün de Wet n Wild'ın meşhur ürünlerindenmiş.. Aldıktan sonra farkettim ben de :) Kap toz tutmaya meyilli, içerisinden kullanmadığım ve açıkçası işlevsiz olan bir fırçası bulunuyor.

Ürünün açıldıktan sonra 24 ay içerisinde tüketilmesi gerekiyor.

Aşağıda ürünün rengini görebilirsiniz. Her ne kadar tam yaz ojesi, kış allığı diye ayırmayı sevmesem de bu tam kış günlerine uygun olan, açık pembe veya hafif bir göz makyajıyla bordo rujlarla oldukça uyum sağlayacak çok güzel bir allık. Renk pembesi baskın olan gül kurusu olarak tanımlanabilir sanıyorum.

Ürünün pigmentasyonu çok güzel, sık kıllı bir fırça ile uygularsanız ve eliniz benimki gibi ağırsa palyaçoya dönme ihtimaliniz çok, ancak, duo fiber bir fırça ile uygularsanız mesela Real Techniques Stippling veya MAC 187 gibi bir fırça ile uygularsanız bu pigmentasyon fazlalığını lehinize çevirebilirsiniz. :)

Allığın yapısı yumuşacık değil, çok sert de değil, tozutmuyor. Aşağıda kolumun iç kısmında, parmağımı allığa bir kere sürmemle elde ettiğim rengi görebilirsiniz. Gerçekten iyi bir pigmentasyona sahip. Kalıcılık çok iyi değil. Ancak drugstore bir ürün için bu bana göre bir eksi değil :)


Tüm fotoğraflar gün ışığında çekildi. Gerek pigmentasyon, gerek rengi ve gerek yapısıyla drugstore ürünler arasında alınası bir allık olduğunu düşünüyorum. İndirimsiz fiyatı 15 TL civarı sanırım. Hele bir de Gratis'in indirim zamanlarına denk gelirseniz kesinlikle kaçırmamanız gereken bir ürün olduğunu düşünüyorum.

Herkese güzel ve sağlıklı bir hafta dilerim...

Sevgiler :)

4 yorum:

  1. Rengi çok güzelmiş gerçekten güle güle kullanın :)
    Bu arada sizi takipteyim banada beklerim :)
    suslusirine.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmenize çok sevindim :) Üstelik fiyatı da çok uygun! Hemen bakıyorum blogunuza...Görüşmek üzere :)

      Sil
  2. Wauw ne kadar pigmentli görünüyor. Pespembe olur iinsan bununla. :)

    Ben de bloğuma beklerim sizi. Sevgiler. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok pigmentli gerçekten, çook hafif tutmak lazım eli :) Blogunuza geliyorum hemen! Sevgiler.. :)

      Sil