Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

31 Ocak 2017 Salı

Dior | NUDE SHIMMER Instant Illuminating Powder | Aydınlatıcı Pudra - 02 Amber

Herkese merhaba!

Yeni yıl bize geçtiğimiz yıl yaşadığımız onca karanlık olaylardan sonra aydınlık dolu günler getirir umarım diyerek yeni yılın ilk yazısını da yine her zamanki gibi geç olsa da konsepte uygun olması açısından harika bir "Aydınlatıcı" pudraya ayırıyorum :)

Dior -  Diorskin Nude Shimmer - Aydınlatıcı Pudra: 002 Amber  



Bu yazacağım pudra sınırlı üretim bir pudraydı ve size biraz hikayesinden bahsetmek istiyorum.  

Ben uzunca bir süre Dior'un efsanevi ama nedense üretimi durdurulmuş "Amber Diamond" aydınlatıcısının peşinden koşup bulamamıştım. Derken, geçtiğimiz sene veya ondan önceki sene tam hatırlayamıyorum, Dior bu sefer Diorskin Nude Shimmer serisinde yine Rose ve Amber isimli iki aydınlatıcı pudra çıkardı. Ben bu sefer kaçırmadım ve gittim "Amber" renkli olan yani daha altın/bronz tonlardaki bu aydınlatıcı pudrayı satın aldım.  Diğer ise pembe tonlu olan Rose idi. Pembe tonlar malesef cildimin sarı alt tonlu olması sebebiyle artık çok fazla yaklaşmak istemediğim tonlar :/

Bu arada bahsettiğim iki pudranın kıyaslamasını Temptalia şurada yapmış :)  Bu yazıda bahsettiğim Amber Diamond aydınlatıcıyı da görebilirsiniz. :) Okumak isterseniz diye linkini bıraktım.  Ne acıdır ki ben bu pudrayı aldıktan sonra da bir blog satışından da istediğim "Amber Diamond" aydınlatıcıyı buldum :) Neyse hiç girmeyim o konuya :P



Benim aldığım olan yani "Nude Shimmer Instant Illuminating Powder - Amber" kutusundan, kadife bir kese ve kabuki fırçası ürünle birlikte çıktı. Ben kabuki fırçaya bayıldım, sadece bu pudra için değil, başka pudralarımı da bu fırçayla sık sık kullanıyorum :) Üstelik minik olduğundan tam makyaj çantasına atmalık :)

Şimdi pudramıza bir bakalım:


İçerisinde 4 farklı ton var. Ben tabi ki karıştırarak uyguluyorum, cilde gerçekten çok güzel bir canlılık veriyor.
Kabının şık ve asil görüntüsünden bahsetmeden geçemeyeceğim, zaten Dior'un ürün kapları oldukça göz alıcı oluyor, seviyoruz :)


Pigmentasyon, öyle parmağınızı dokundurduğunuz zaman "waaaaow" dedirtmiyor, ancak ben bu durumdan rahatsız değilim zira bazen elimin ayarını kaçırabiliyorum ve pigmentasyonun  aşırı olmaması işime geliyor. Kalıcılık her Dior ürünü gibi (en azından benim deneyimlediğim her Dior ürünü gibi) oldukça iyi. Dağıtması kolay, karıştırması da kolay. Yani uygulama açısından bir zorluğu yok, kendi ambalajı içerisinden çıkan minik Kabuki fırçasıyla uygulamak, bir problem yaratmıyor çünkü yukarıda da belirttiğim gibi, aşırı bir pigmentasyon olmadığı için yüzünüzde sık kıllı (kabuki) bir fırça ile abartı ya da havuç görünümü elde etmiyorsunuz.

Ben genelde büyükçe ve pofidik bir pudra fırçası ile yanaklarıma allık niyetine uyguluyorum, verdiği görünümü çok seviyorum, bana direkt yazı çağrıştırıyor, abartı olmayan bir ışıltısı var ki zaten aydınlatıcılarda yaldır yaldır ışıltı sevemiyorum gündüz vakti bana fazla geliyor.

Aşağıda kolumun iç kısmında, pudradaki 4 farklı rengin ayrı ayrı duruşunu görebilirsiniz :)


Aşağıdaki fotoğraflarda ise,  bu dört rengin karıştırılmış hali bulunuyor. Yüzümde de aşağıdaki görüntüyü elde ediyorum, bana oldukça zarif ve canlı geliyor :)


Fiyatını, ürünü alalı oldukça uzun bir süre olduğu için hatırlayamıyorum. Ancak Dior pudralarında sanırım kafadan 200 TL gibi bir miktarı gözden çıkarmak gerek. Değer mi derseniz? bence değer yani en azından bu ürün için konuşuyorum, tek bir tane olsun, altın rengi ışıltılara sahip olsun, çok bağırmasın ve kendi cildinizle oldukça bütünleşmiş bir  görünüm yakalayım derseniz, Dior aydınlatıcılara bir şans verin derim :) Bu ürün sınırlı üretimdi, ancak Dior her sezon böyle güzel aydınlatıcılar çıkartıyor, ara ara göz atabilirsiniz :)

Güzel bir gün olması dileğiyle!
Sevgiler
xoxo

4 yorum:

  1. diorun bu pudralarına hayranlıkla bakıyorum ama dediğin gibi çok pahalı almadım yani güle güle kullan..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, çok güzeller gerçekten ama uzunca bir süre ben de sadece bakacağım artık :)

      Sil
  2. Bazı ürünlere verdiğin paraya acımıyorsun gerçekten. Ben sanırım allık niyetine kullanırdım bu rengi; ama dokusunun ne kadar güzel olduğu koldaki swatchlardan belli zaten. Ben de vaktiyle bir aydınlatıcısına göz koymuştum ama almaya elim gitmedi. Güle güle kullan, sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet allık olarak çok güzel oluyor Başakcım, bir de aydınlatıcı kullanmaya gerek kalmıyor :) Çok teşekkürler, öperim :)

      Sil