Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

23 Aralık 2016 Cuma

Givenchy | Le Rouge - 103 Brun Créateur | Ruj İncelemesi

Herkese merhaba!

Şaşırdınız değil mi :) Eylül ve Ekim aylarında bitenler yazımdan sonra, hazır bir boşluk bulmuşken size harika bir rujdan bahsetmek istiyorum :)

Givenchy -  Le Rouge - 103 Brun Créateur




Givenchy'nin kozmetik ürünlerini oldukça başarılı buluyorum. Daha önce Le Prism bronzer/pudrasını çok severek kullanıp bitirmiştim. Ama onun yazısını yazamadım. O zamanlar blog tutma huyum yoktu ha şimdi var da düzenli mi hayır ! Neyse :) Taksim dolaylarında 4 yıl boyunca hafta sonları kursum olduğu zamanlarda tabi ki kaçınılmaz olarak Sephora'nın İstiklal mağazasına uğramadan kursa gitmiyordum. :) Dolayısıyla Givenchy ürünlerini kurcalarken kendime en çok yakışacağını düşündüğüm 103 no'lu bu güzelim ruja karşı koyamadım :) 


Öncelikle kabından bahsetmek istiyorum. Bir kere deri! Bir kere kapağının ucunda zımbası var. Zaten eğer herhangi bir üründe deri veya zımba detayı varsa direkt dikkatimi çekiyor. Ama tabi ki bu ruju sırf kabı yüzünden almadım. Kabına geri dönersek, deri ve zımba detayının yanı sıra oldukça asil ve şık bir görüntüsü var ve biraz ağır olduğunu söyleyebilirim.


Aşağıda rujun rengini görebilirsiniz, kabında görünen renk aynen bu şekilde, içerisinde hafif bir kiremit/kahvelik olan koyu bir şeftali rengi olarak tanımlayabilirim.  Benim dudaklarım biraz daha gül kurusuna çalan renkte, pigmentli olduğu için kabında gözüktüğü renkten daha açık durdu dudaklarımda.


Aşağıda rujun bileğimin iç kısmına uygulanmış hali var. Gördüğünüz gibi kabındaki renginden oldukça açık bir renkte duruyor.

Aşağıda ise dudaklarımdaki duruşunu görebilirsiniz. Aşağıdaki fotoğraflardan ikincisinde dudaklarımdaki hali net olarak çıkmış!

Yapısından bahsedecek olursam, ultra kremsi ve aşırı nemlendirici bir ruj. Bu özelliklerini çok seviyorum. Dudaklarım bu fotoğraflarda felaketbir durumda ancak bu rujla biraz daha toparlanmış gözüküyor. Kalıcılığı orta karar diyebilirim, yemeklerden sonra tabi ki tazelemek gerekiyor. Ancak benim en sevdiğim 10 rujum arasına kesin girer :)


Güncel fiyatını hatırlamıyorum, ruju satın almak isterseniz Sephora mağazalarından ulaşabilirsiniz. Günlük kullanabileceğim, dudaklarımı yormayan çok sevdiğim bir ruj gerçekten.

Sizin ruj tercihiniz nasıl, bu mat ruj furyasını sevenlerden misiniz? Yoksa benim gibi de böyle hafif saten yapıda, parlak bitişli, kremsi rujlardan da vazgeçemeyenlerden misiniz?

Güzel bir Cuma günü olması dileğiyle!

Sevgiler
xoxo

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder