Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

4 Aralık 2016 Pazar

Bitenler І EYLUL EKIM 2016

Merhaba!

Hala okuyan var mıdır bu blogu bilemiyorum :) Ama biraz nefes alabilmişken geleneği bozmayıp oldukça geriden gelerek sizinle geçtiğimiz Eylül ve Ekim aylarında neler bitirdiğimi paylaşmak istiyorum :)

Eylül Ekim aylarında eğer blogumu okuyorsanız belki hatırlarsanız genelinde tatildeydim, hatta tatilde olduğum zamanlarda özellikle Alanya'da isem, her gün en az iki üç yazı yayınlıyordum herneyse demek istediğim bu iki ay içerisinde bitirdiğim ürünler genelde tatilde sıklıkla kullanıp bitirdiklerim. Dolayısıyla pek makyaj yok :) Bakalım neler bitmiş!

Tatilde bitirdiklerim:




Kerastase Nutritive Saç Bakım Kremi: Her Kerastase ürünü gibi bunu da oldukça beğendim, yazın güneşten, tuzlu sudan kuruyup yıpranmış saçlara çok iyi geleceğini düşünüyorum zira bu 1-2 kullanımlık deneme boyu bile saçlarımı çok güzel yumuşattı. Ancak fiyatından ötürü satın alacağımı pek sanmıyorum.

Sephora - Whipped Cream Body Moisturizer: Müthiş kokusuyla, yaz için yeterli nemlendirmesiyle severek kullandım bu deneme boyları :)  Yapısı da emilimi de çok güzel, elimdeki vücut kremleri bittiğinde bakabilirim kendisine :)

Biotherm -Aqua Source Nuit Gece Kremi: Jel formda, müthiş nem veren bir gece kremi. Çok sevdim. Şurada bahsetmiştim.

Lancome - Genifique Serum : Yine seyahatlerde kullanıp bitirdiğim, güzel bir serum, daha önceden de kullanmıştım bu serumu zaten genel olarak Genifique serisini seviyorum. Tek başına da kullanılabilir, verdiği nem ve pürüzsüzlük hissi güzel :)

Rexona - mini boy deodorant: Yaz zamanlarında daha da sık kullandığım bu mini deoları seviyorum, özellikle taşıma kolaylığı açısından.

Lancome - Miracle Air de Teint fondoten deneme boyu: yapısı su gibi akışkan diyebiliriz ama yüze yerleştikten sonra bıraktığı kadife hissi çok sevdim. Yapısı oldukça ince.

Bebak havuç özlü güneş sütü: Yazısı şurada. Geçen sene de sık kullanmıştım, kalanını bitirdim.

Palmolive - Thermal Spa Duş Jeli: Minik partikülleri olan bu duş jelinin kokusu muazzam, banyonuz buram buram deniz kokuyor ve kokusu da bir süre dayanıyor! Yazın çok fazla güneşlendiğim için böyle partiküllü duş jelleri tercih etmeye çalışmıştım ki ölü deriler gitsin daha güzel bronzlaşayım diye :)



Yine bir Sephora - Whipped Cream Body Moisturizer : Yukarıda yazmıştım bu biten Yunanistan tatilindeydi :)


Kiehl's Patchouli & Fresh Rose Vücut Losyonu: Nemlendirmesi ve kokusu oldukça güzel başka bir losyon.


YSL Top Secrets Çift Fazlı Göz Makyaj Temizleyici: Bence bir Diadermine ya da bir Loreal çift fazlı göz makyaj temizleyicisinden çok farklı değildi. Bir alışverişimde vermişlerdi hediye olarak, ama gidip de tam boyunu alacağım bir ürün olmadı açıkçası.

Sebamed Everyday Shampoo: Bu şampuan minicik gözükse de çok bereketli çıktı, Migros'ta bu boy bazı SebaMed ürünleri 3 TL den satılıyordu (atıyor olabilirim) görünce hem denemek istedim hem de seyahatlerde işime yarayacağını düşündüm ve nitekim öyle oldu! Çok güzel temizliyor saçları ve temiz temiz kokuyor, alınır yani :)

Ağız ve Diş Bakım Ürünleri:

Listerine Cool Mint Ağız Bakım Suyu (Tam boy ve Seyahat Boyu): Ağız çalkalama sularını çok seviyorum ama kafamda belki dişlerimi fazlası aşındırabilir düşüncesi sebebiyle genelde sabahları kullanıyorum. Günde iki kere değil yani :) Bittikçe aldıklarımdan biri. Bir bu bir de Advanced White (Beyaz ambalajlı) olanı.

Colgate Optic Beyaz Diş Macunu: Normalde diş macunlarından bahsetmem ama ben bunu sevmedim! Yani beyazlatması tamam iyi ama kardeşim o içindeki mavi minik granüller nasıl kirletiyor lavaboyu belli değil, temizlemesi çok zor, o yüzden sevmedim, bir tane daha var bitsin bir daha almam.

Arm & Hammer Advanced White Diş macunu: Arm & Hammer markasıyla ilk tanışmamdı, çok çok sevdim, dişleri gerçekten beyazlattığını düşünüyorum, şu an zaten büyük boyunu kullanıyorum!


Islak Mendil - Pamuk Türevleri



Görüntü kirliliği olmaması açısından fazla büyük vermiyorum bu fotoğrafları artık! Watsons ıslak mendilleri severek kullanıyorum, yine altta büyük 90'lı Watsons ıslak mendilleri mutlaka makyaj masamda duruyor, makyaj sırasında göz kaleminin bulaşan kenarı olsun, göz altlarına dökülen farlar olsun, ellerimi silmek için olsun sürekli kullanıyorum. Alerjimden ötürü bir yığın kağıt mendil ve Kruidvat makyaj temizleme pamuklarını çok sevdim.

Saç - Duş - Vücut Bakım:



Solait - Moisturizing After Sun Gel :Alanya'da ve daha sonra İstanbul'a döndüğümde, sonra Yunanistan tatilimde, sürekli gün içinde güneşlendiğim ve duş/banyo sırasında çok severek kullandığım uygun fiyatlı bir güneş sonrası losyonu idi. Sperdrug markasına ait bu ürünün sürdüğünüz anda, serinletme özelliği güneşten cayır cayır yanmış bacaklarıma çok iyi geldi, severek kullanıp bitirdim :) Aloe vera özlü idi..

Urban Care Intense Keratin Şampuan (Seyahat Boy): Yine bir seyahat boy şampuan, Urban Care serisinin mor renkli şampuanını severek kullanıyorum bu pembe renkli olanı da fena değil, saçı temizlemesi ve yumuşatması oldukça iyi :)

Paul Mitchell Elektriklenmeye Karşı Dalgalı Saçlar İçin Durulanmayan Saç Bakım Kremi: Yazısı şurada, güzeldi, severek kullandım ama fiyatı malesef oldukça yüksek bir daha alacağımı sanmıyorum. Bu aralar saçlarıma başka bir keşfim oldu onu kullanıyorum :) Müsait bir zamanda inşallah yazacağım!

Gliss - Total Repair Sıvı Saç Kremi (Normal & Yıpanmış Saçlar): Çok çok severek kullandığım bir sıvı saç kremi bu, her yaz mutlaka plaj çantamda olur eksik etmem, deniz sonrası ve duş sonrası dolanmış saçlarımı harika bir şekilde açar, yumuşatır ve mis gibi kokar. Elimdeki saç kremleri bitince sadece bunu kullanacağım. Yenisini daha almadım.

Organix - Argan Oil of Morocco Saç Kremi: Ne çok saç kremi bitirmiş ama bunun sebebi saçlarımın nerdeyse belime kadar uzamış olmasıydı şu an omuzlarıma geliyor, Kasım başında doğum günüm öncesi kestirmiştim :) Neyse Organix markasını zaten oldukça seviyorum, bu da yine severek kullandığım bir saç kremi oldu normalde fiyatı biraz yüksek geliyor ancak indirimlerde 25 TL civarına bulursam alıyordum. Ancak yukarıda da dediğim gibi artık sıvı saç kremi kullanacağım banyoda çok vakit kaybettiriyor bana bu kremler. 

Yves Rocher Jardins de Monde Duş Jeli: Turunçgil kokulu, gayet güzel kokan ancak kokusu banyo sonrası hemen uçan giden (duş jellerinin %90 ında olduğu gibi!) bir duş jeli idi, Yves Rocher'den bir alışverişimde hediye verilmişti sanırım, bir daha almam, elimdeki duş jellerini tüketip sabuna geçmek istiyorum :)

Le Petit Marseillais - Nutrition Intense Duş Kremi (Deneme Boy): Yazın okuduğum bir magazin arasından çıkmıştı, güzel kokulu temizlemenin yanı sıra vücudu yumuşatıyor ancak ben bu tarz duş jel/kremlerinde o gıcır gıcır temizlik hissini alamadığım için sevemiyorum!



Makyaj Ürünleri:


Makyaj masam o kadar kalabalık ki, bu kalabalıklığı biraz düzenlemek biraz stok eritmek amacıyla elimdeki tüm sample/deneme boy fondotenleri kullandım nerdeyse. Aslında kullanmak da zorundaydım zira ten rengim oldukça bronz olduğundan bu deneme boy fondotenlerin de hepsi medium tonlarda olduğundan çok iyi oldu :) Yukarıda gördüğünüz deneme boy fondotenler arasında en beğendiğim Estee Lauder - Double Wear oldu. Örtücülüğü ve o bıraktığı kadife hissiyata bayıldım. Ardından Lancome - Miracle Air de Teint yine incecik yapısı ve kadife bitişi ile beğendiğim bir fondoten oldu.

Essence  - Long lasting Asansörlü Siyah Göz Kalemi: Bundan 2. veya 3. bitirişim, göz kalemlerinde %80 artık asansörlü göz kalemi tercih ediyorum, bıktım açıkçası kalemtraşla aç aç, bir de ürün ziyan oluyor.  Neyse bu göz kalemi, fiyatına göre müthiş bir performansa sahip olup, net bir siyah. Ayrıca gözün içinden dışından kesinlikle akmıyor. Gene alırım, elimdekiler biraz bitse!

Urban Decay - Sin Far Bazı (Deneme Boy): Bu far bazı Urban Decay far bazları arasında ışıltılı olanı. Yazın o kadar severek kullandım ki, hatta bazen far sürmeme gerek kalmadı direk üzerine siyah bir kalem ve rimelle makyajımı tamamladım. Çok pratik bir ürün. Işıltısı çok güzel, elimdekiler bittiğinde ya da biraz azaldığında neden olmasın?!!



Parfümler:


Bath & Body Works - Country Chic Body Mist: Boyutu itibariyle çantada taşımaya çok müsait, kah benim kah annemin çantasında kullanıla kullanıla bitti. Annem de ben de bu kokuyu çok seviyoruz, hatta annem el kremini de kullanıyor :)

Douglas ambalajlı Dior - Miss Cherie (?!) olduğunu hatırladığım Almanya seyahatimde Douglas ta yapmış olduğum bir alışverişte verilen bir sample idi, çok beğendim ama adını hatırlamıyorum. :P


Cilt Bakımı:

Garnier - Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu: Severek kullanıyorum, her ayın bitenlerinde var zaten ama bazen ara ara Bioderma'ya geri mi geçsem diyorum :/ Bilemiyorum Altan, Bilemiyorum...

Sebamed - Liquid Face & Body Wash : Yüz ve vücut temizleyici jel. Ben hiç vücudumda kullanmadım hep yüzümde kullandım. Ama gıcır gıcır temizliyor, çok sevdim gerçekten. Yüzümde kuruma ve irritasyon da yapmadı, bu da alacaklarım arasında.. Ama kim bilir ne zaman :/

Yves Rocher - Vitamin Face Mist : Greyfurtlu yüz spreyi, makyaj üstüne, nemlendirmek için direkt cilt üzerine gibi çok amaçlı kullanılabilen bir yüz spreyi bu. Ara ara irritasyona sebep oldu sanırım cildimde, bazen kızarıklıklar meydana geldi, makyajın üzerine sıktığımda ara ara bazı yerlerde pudrayı noktacık noktacı bıraktı çok sevemedim, tekrar almayı düşünmüyorum. 

Biotherm - Biosource Makyaj Temizleme Suyu : Şurada yazısını yazdığım bir set içerisinden çıkmıştı. Tam boyunu alacağım bir ürün olmadı benim için.


El ve Cilt Bakım Ürünleri:


Cettua - Before Having a Date Mask : Bu yaprak şeklindeki kağı maskeleri seviyorum, bu da buluşma öncesi (:P) diye adlandırılmış cilde elastikiyet ve ışıltı vermeyi amaçlayan, kollajen deposu bir maske. Ben gerçekten aklıma geldikçe, bir yere gideceksem makyaj öncesinde yüzümde 20 dk bekleterek uyguluyorum, verdiği nem çok hoşuma gidiyor. Makyajı güzelce nemlenmiş cilde yapıyorum. Bitince alır mıyım? Elimde malesef o kadar çok herşeyden var ki, alabilirim tekrar stoklarım eridiğinde.

Bath & Body Works - Black Amethyst El Kremi : Kokusu çok güzeldi, annemle kullanıp bitirdik :)

H2O Spa El ev Tırnak Kremi : Ofisteki masamda duran kremlerden biriydi, Makyajtrendi sitesinden yaptığım alışverişlerde bir yığın vardı sanırım hepsi bitti, kokusu bir acayip olsa da güzel nemlendiriyordu.

The Body Shop Glazed Apple El Kremi: Ne çok el kremi bitmiş. Bu da yine ofiste kullandığım kremlerden biri oldu, her ne kadar muhteşem bir kokuya sahip olsa da verdiği nem bence yetersizdi!

Sisley - Deneme Boy El Kremi : Sanırım Anti aging etkili bir el kremi idi. Allahı var, güzel nemlendiriyordu. Ancak, bir el kremine bir çizme parası vermek istemediğimden tabi ki almayacağım.

Schaebens - Nemlendirici Maske: Bu Alman menşeili çok güzel nemlendirmeye sahip bir maske. Buram buram salatalık kokusunun dışında çok sevdim. Aklıma geldikçe alırım :) 


Ivır Zıvır:


Cettua - Yağ Emici Kağıtlar : Bunlardan daha önce de bitimiştim, gerçekten makyajı bozmadan cildinizde yağı çok güzel alıyor. Ancak şurada yazısını yazdığım Blotterazzi yi bu amaçla satın aldığımdan bu kağıtlara artık ihtiyaç duymuyorum.

Nivea - Powder Touch Mini Deodorant : Yazın çantamdan çıkarmadığım taşıması kolay, pratik her an elinizin altında olmasını isteyebileceğiniz deodorantlardan. Kışın pek ihtiyaç duymuyorum, kışın roll onlar yetiyor :)

Benim Eylül ve Ekim aylarında bitirdiklerim bunlarmış :) Oldukça geç bir bitenler yazısı olsa da yazmak istedim :) Siz neler bitirdiniz son zamanlarda?

Güzel bir Pazar gecesi dilerim herkese!

Sevgiler
xoxo

4 yorum:

  1. Hoşgeldin canım dolu dolu bir bitenler yazısı :) yazılarının devamını diliyorum Sevgilerrr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbulduk :) Elimden geldiğince yazmaya çalışacağım yeni yılda, bu sene çok zorlandım boş vakit bulmakta :/

      Sil
  2. UD Sin'i ben de pek merak ediyorum doğrusu! Bir de TBS'nin Glazed Apple ürünlerinde ismi nedeniyle çok gözüm var :)) Arayı lütfen açma bu kadar :) Öperim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. UD Sin, böyle dev boy şampanya rengi krem far gibi :) Glazed Apple serisinin nemlendirmesi zayıf ama kokusu cidden çok güzel :)

      Sil