Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

19 Haziran 2018 Salı

Bitenler І MAYIS HAZIRAN 2017

Selam!

Bu yazi benim icin oldukca nostaljik, bunun sebebi; asagida gormus oldugunuz bu yazinin ilk fotografi Istanbul'daki evimde cektigim son bitenler fotografi :(

Aslinda uzuntulu degilim de o icte hafiften bir sizi hep oluyor, ama cok sukur yasadigim yerde de cok mutluyum!

Herneyse, daha once de yazdigim gibi bir sure bitirdigim urunleri yazmak istiyorum ki icerisinde kisa yorumlarim da oldugundan faha mantikli geliyor yazmak (yazar burada gunumuz bitenlerine yetismek icin harcadigi nafile cabasini gizlemek istiyor!)

Simdiden soyleyim, urunler karman corman, bir kismi Belcika'da bir otel odasinda, bazilari yeni evimde, ilki ise Istanbul'daki evde cekildi :)

Bir sira olmadan basliyorum!




Bioderma Sensibio H2O : Kimse muhtemelen bu urun hakkinda konusmuyodur sanirim :) O kadar  meshur, yuz ve goz makyaj temizliginin ilk ve son adimlarinda kullaniyorum. Yazisini surada yillar once yazmistim.

Estee Lauder - Advanced Night Repair Serum Sample: Bu deneme boyunu bitirmis olsam da birkac cumle ile kendisinden bahsetmek isterim zira tam boyunu birkac kere alip kullanmis biri olarak bence cilt bakim kategorisinde kult urunlerdendir, icerisinde artik ne varsa kullandigim sure zarfinda yuzum mukemmel oluyor: lekesiz, pirirl piril ve aydinlik, verilen her kurusa deger ancak tek kotu yani biraktiginiz an bu saydigim etkiler aninda kayboluyor, yani surekli yenileyeceksiniz urun bitince, fiyati da oldukca pahali oldugundan biraz zor. Ama benim cok sevdigim urunlerdendir kendisi, yillar once igrenc cozunurlukte fotograflariyla yazdigim yazisi surada.

Not: 6 sene evvel 156 TL imis bu urun, aglayazam!!!!

Watsons Lavender El-Ayak Kremi: Ben deyim 3 siz deyin 4 senedir duruyordu bu krem, kokusunu begenmedigim icin kenara atmistim ama icimdeki israfa karsi sahlanan canavar azmedip bitirdi bunu da, ayaklarima bolca kullandim, cok bir ozelligi yoktu muhtemelen su an satilmiyordur bile :-D

Isana Makyaj Temizleme Pamuklari: Ben artik bunlari ayirmiyorum, hangisi indirimdeyse onlara yoneliyorum acikcasi :-D Bu da isini iyi yapan guzel pamuklardan, sevdim.

Oriflame Love NATURE Cay Agaci Yuz Tonigi: Karma yagli ciltler icin uretilmis, cildi oldukca kurutan ve fazla parfumlu, alkollu bir tonikti, ama kullanip bitirmisim, bayilmamakla birlikte kotu bir urundu diyemeyecegim, sebum kontrolunu guzel sagliyordu ancak sonrasinda cildi cok iyi nemlendirmek gerekiyor.

The Body Shop - Smoky Poppy Vucut Yagi: Bu cok eski bir TBS koleksiyonu ile piyasaya cikmisti, ancak bu seriyi o kadar cok sevmistim ki, vucut peelinglerinden iki tane, bir tane ufak boy body butter bir tane de bu masaj yagini almistim. Kokusu gelincik cicegi ama ayni zamanda odunsu idi o sebepten adi da 'smoky poppy', ancak bu serinin esas olayi icerisinde gelincik ciceginin o siyah tanelerinin olmasi ve peeling gorevini, vucudu cizmeden muhtesem bir sekilde yapmasiydi. Urun, peeling yaparken oyle guzel nemlendiriyordu ki banyo sonrasinda nemlendirici kullanmaniza gerek kalmiyordu. Yagdan bahsedecektim degil mi :-D Yag da iste ayni kokuya sahip ama cildi yine pamuk gibi yapan mukemmel bir urundu. Bu seri kalkti, artik yok simdiki aklim olsa 1-2 tane daha peeling alirdim. Cok sevmistim bu seriyi!

Batiste Kuru Sampuan: (Seyahat Boy) Kuru sampuanlarla cok fazla aram olmasa da, elimin altinda bulunduruyorum mutlaka, hani olur ya yikanamadim saclar yagli falan, gunumu kurtarsin diye. Evet bir beyazlik birakiyor ancak ben iyice saclarimi karistirarak o beyaz gorunumu yok ediyorum. Islevini iyi yapan bir kuru sampuan. Kokusu da oldukca fresh, bendeki orijinal olaniydi.

Neutrogena Visibly Clear Misket Limonu ve Mandalina Peeling Jel:  Bu urun, krem temizleyici icerisinde birkac parca granul atilmis bir peelingimsiydi. Zira ben bunu her gun kullandim, yuzumu cizmedi ve yormadi ve harikulade bir kokusu vardi. Kokusuna ragmen cok islevel bulmadigim ve artik yasim itibariyle biraz daha nemlendirici, agresiz olmayan temizleyicilere yoneldigimden bir daha almayi dusunmuyorum.

Urban Decay Far Bazi Deneme boy: Far bazlarinin babasi zaten Urban Decay, bu da oldukca iyiydi, ustundeki farin rengini cok guzel ortaya cikartiyor ve cizgilenmemesini sagliyordu, elimde daha acilmamis bir adet buyuk bok far bazi var halihazirda :)

Hatirlamadigim bir parfum sample ve Sisley cilt bakim deneme boy urunu, hangisi oldugunu hatirlayamiyorum ancak su kadar soyleyim, su zamana kadar kullanip memnun kalmadigi urunu yok Sisley'in...

Ve asagidaki fotograflar da, yeni evimdeki banyo ve salonda cekilmis biten urunler:)


Sephora Vucut Kremleri (Hepsi Deneme boy): Alisverislerimde verilen deneme boylar, Bruksel'e ilk yerlestigim zamanlarda otel odasinda hep kurtaricim oldular ve bu urunu Sephora'nin cok cok guzel gercekten, muthis nemlendiriyor ve harika bir kokusu var!

Sephora Beauty Amplifier  Transparan Sabitleme Pudrasi: Deneme boy : Bu da uygun fiyatli sayilabilecek oldukca iyi sabitleyip, fondoteninizi kek gibi gostermyen guzel bir pudraydi, ben de zaten tam boyu da var stokta :P

Kiehl's Rosa Arctica cilt bakim kremi, Clinique Dramatically Different Moisturizing Nemlendirici, Clarins Multi Active gunduz kremi deneme boylari kullanip memnun kaldigim ancak surekli bir kullanim saglayamadigim urunlerdi. Ama kullandigim birkac gunluk sure icerisinde memnun kaldim, cildime istedigim nemi sagladilar.

Sensibio Tolerance Plus 2ml nemlendirici: Bu da yine oldukca mini bir boy, asiri alerjik ve hassas ciltler icin uretilmis bir nemlendirici idi, yanaklarimdaki regl zamani siddetini arttiran kizarikliklarima iyi gelmedi. Veyaa iyi gelecekti de ben uzun bir periyot boyunca kullanmadim. 


Sephora Tek Kullanimlik Goz Maskesi ( Anti-aging etkili Mor olan) : Yani, her zaman soyluyorum renkli ambalajlarina kanip aldigim urunler, etkileri anlik, kotu degil ama anlik bir etki icin buna para harcamak istemiyorum, guncel fiyatlarini da bilemiyorum muhtemelen artmislardir.

Lancome Visionnarie Sample Nemlendirici (Serum da olabilir hatirlamiyorum - Mavi renktekiler): Visionnaire serisini severek kullandigimi hatirlamakla beraber, kosarak gidip satin almak istedigim urun olarak aklimda yer etmemis. Gayet iyi nemlendirip, cildimi puruzsuzlestiyordu, e Lancome o kadar olsun.

Benefit - It's Potent Goz Cevresi Kremi: Yani...Guzel, nemlendiriyor ama kirisiklik karsiti bakim yapmiyor zaten bunu da vaat etmiyor bana alisverisim karsiliginda sample olarak verilmisti, gidip tam boyunu alacagim bir urun hic degil, Benefit'i malesef cilt bakim skalasini makyaj urunleri gibi profesyonel bulamiyorum, ama parasini dert etmeyecek genc arkadaslarima onerebilirim bu urunu, ben daha kuvvetli, anti-aging etkili goz cevresi kremleri ile hasir nesirim daha cok :)

Sisley Phyto Cernes Eclat - 01 Kapatici Deneme boy: Iste buna bayildim, bu kadar zaman gecse de ustunden gercekten cok severek kullandi. yapisi yumusacik, goz altlarimi kurutmadi, rengi tam uydu, cizgilerime dolmadi, severek kullandim gercekten, elimdeki kapatici dagi biterse neden olmasin :)

Sephora Gul Ozlu Krem Yuz Temizlemi Jeli: Gecen sene nisan ayinda yuzumden iki adet et beni aldirmistim, cenemdekinde oldukca problem yasamistim, ve kapanan yara uzerini cizmesin diye cok agresif temizleyiciler kullanmiyordum, bu baglamda (cunku edebi ve formal bir yazi bu... bu baglamda evet!) gul ozlu krem temizleyicisi severek kullanip bitirmistim, elimde baska temizleyiciler oldugundan yenisini almamistim ancakyuzunuzu cizmeyecek ve temizlerken nemlendirecek bir temizleme jeli ariyorsaniz ve nispeten uygun fiyatli olsun istiyorsaniz Sephora'ya bakabilirsiniz, ben sevmistim :)

Maybelline - Colossal Volume Cat Eyes Mascara: Hani bazi insanlar var ya, ister ki  maskarasi kirpiklerni belirginlestirsin, tek tek ayirsin, ne bileyim efendim guzel tarasin falan iste ben o insanlardan degilim, benim icin maskara, kirpik diplerini simsiyah yapacak, dolgun ve gur bir gorunum verecek alta cekilen siyah veya kahve kalemle guclerini birlestirip kombo yapacak, bir de kirpiklerimi uzatirsa daha ne olsun. Bu sebepten ben Cat Eyes'i sevemedim. Mesela, benim en sevdigim dort mascara: Chanel - Le Volume de Chanel, Lancome Hyponose Drama ve uygun fiyatlilardan Maybelline - Black Drama Mor renkli olan, o sebepten Cat Eyes'i sevemedim. Ama seveni vardir elbet, benim kirpik makyajim bu sekil degil :-D

Sac Bakim Urunleri


Revox At kuyrugu sampuani: 1-2 kere kullandigimdan pek fikrim yok ancak otel odasinda kaldigim zamanlarda gercekten kurtaricim oldu.  

Urban Care Extreme Resist Repair Sac Maskesi: bunu sac kremi gibi kullandim. Bir ozelligini goremedim, anlayamadim ama guzel acti saclarimi :D

John Frieda Frizz Ease Sampuan: Iste bu sampuan serisini seviyorum, benim saclarim gur ve ince telli o sebepten cok elektrikleniyor bir de kivirciga yakin dalgali degmeyin keyfime! O yuzden mutlaka sakinlestirici ve saclarimi kafama yapistirmayacak bir urun arayisinda oluyorum genelde, bu da sevdigim bir sampuan oldu, 50 ml seyahat dostu ve ayni zamanda bereketli cikti minnak :) Guzel urun, sevdim.

Apivita Greek Honey & Orange Sampuan: Bu marka sevgili komsumuz Yunanistan'a ait olup, icerigi oldukca temiz urunler uretmektedir. Bu sampuanlarini da cok sevdim, ancak sanirim iceriginin temiz olmasi sebebiyle cok fazla kopurmuyor. Yine de markaya ulasabilirseniz urunlerine bir bakin derim, ben Yunanistan seyahatimde almistim, sadece sampuan degil guzel cilt bakim urunleri de var.

Ortaya Karisik


Ipek Disk Makyaj Temizleme Pamuklari: Guzel, sanirim indirimde yakalayip fiyatini mantikli bulup almisim, guzeldi. Dedigim gibi ayirt etmiyorum artik cok.

Dolce Gabbana Light Blue Parfum: Sephora'da kasa kuyrugundaki tehlikenin farkinda misiniz? Turlu turlu minik boy insanin icindeki alisveris canavarini ortaya cikartan urunler! Bu da onlardan biri, zaten oldum olasi DG light Blue parfume bayilirim, bence mukemmel bir bahar/yaz kokusu. Bu da seyahatlerde cok pratik olan, cantanizda yer kaplamayacak bir sekilde tasarlanmis, roll-on seklinde ucu, severke kullanip bitirdim.

Benri- Dental Dis Macunu: Kisa seyahatlerde, kucuk boy dis macunu ariyorsaniz ve baska seceneginiz yoksa bakabilirsiniz, vasat yani gidip de "Benri Dental alayim" demem. Gunu kurtariyor mu, kurtariyor.

Ortaya Karisik 2

John Frieda Frizz Ease Sampuanlar 2 x50 ml : Yukarida anlatmistim, sonradan cektigim icin fotograflari bu karede de goruyorsunuz. Yukarida yorumlarim var :)

Oriflame Giordani Mascara: Bu da yukarida yorumladigim Maybelline Cat Eyes Mascara ile nerdeyse ayni etkiye sahip ancak bir nebze daha iyi dolgunluk ve uzunluk sagliyor, o da eger ugrasmaya sabriniz varsa... Sabahlari genelde (hep) acelem oldugundan ben acikcasi cok ugrasamadim ve etkisi Cat Eyes gibi oldu kirpiklerimde, tek tek ayirdi, biraz taradi, efendi efendi belirginlestirdi kirpiklerimi o kadar, Annecigimin verdigi bir maskara idi, ama bitti tekrar almayi dusunmuyorum/.

Babe Roll-on Deodorant: Bu sanirim bitirdigim, ikinci BABE roll-on idi, ter kokusuna karsi cok iyi, aluminyumu zararsiz derece iceriyormus, o sebepten kullanmaya devam ediyorum; su anda da kullaniyorum eger bunu bulamazsam veya fiyati cok gelirse acikcasi SebaMed Balsam Deo Roll-on kullaniyorum ama o ter kokusuna karsi, ozellikle yaz sicaklarinda bir BABE gibi etkili degil.

Sephora Triple Action Cleansing Water: Bu da Bioderma H2O ailesinden, miselar makyaj temizleme suyu, muhtemelen fiyati uygun geldi de aldim, aklimda kalan bir ozelligi yok, sekil ve ebat itibariyle seyahat dostu gozukuyor :)

GlamGlow SuperMud Kil Maskesi: Buna ayri yazi yazacagim, sevmeyeni cok ama ben seviyorum, en etkili buldugum kil maskesi oldu, kurutmadan bitirmeyi basardim, gururluyum!

Sephora Gul Ozlu Krem Yuz Temizlemi Jeli: Yukarida yazmistim dusuncelerimi, sevdigim bir urun oldu.

Kiehl's Calendula Deep Cleansing Foaming Face Wash: deneme boy: Bu temizleme jeli de malesef benim yuzumu yakti, cok sevemedim, genelde az temizleyici yuzumu yakmayi basarir, ne vardi bakmadim icerisinde, ama sanirim iyi gelmedi.

Nails INC - Nail Food Base Coat : Muhtesem bir oje bazi! Sifir tirnak sararmasi isterseniz ojenizi aylarca tutun tirnaginizda yok sararmiyor, cok sevdim mutlaka bir yolunu bulup tekrar alacagim :)

Lancome Energie De Vie Seum Sample ve Biotherm Serum in Oil: Deneme  boylar:Ikisinden de memnun kalmistim ancak Lancome Energie De Vie Serum'u yazin tercih ederim hafif yapili bir serum, su an elimde tam boyu var, basladim tekrar kullanmaua, guzel nemlendiriyor ve aydinlik ve guzel bir isilti sagliyor. Lancome cilt bakim urunlerini seviyorum ben sanirim :) Yastan mutevellit....


Son karemiz de GlamGlow'un bitmis hali! Sizin de biten urunlere bakmaktan zevk alma gibi bir manyakliginiz var mi? Benim var da o sebepten koydum bu fotoyu buraya :P


Buraya kadar okuduysaniz size tesekkur eder, bir sonraki yazimin Temmuz - Agustos 2017 Bitenler yazisi olacagini duyurmak isterim.

Bitiyorlar arkadasim. durduramiyoruz! Yakalayacagim gunumuzu insallah!

Herkesi cok optum. Sevgiler...
xoxox

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder