Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

21 Haziran 2018 Perşembe

Bitenler І TEMMUZ AGUSTOS 2017

Merhaba! :)

Bir sure sizinle sadece coplerimi paylasacagimi belirtmistim ve sozumde duruyorum :)

O halde baslayalim..

Sac - Dus - Banyo Urunleri




John Frieda Luxurious Volume - Bu sampuani ben eski mavi ambalajli halinden beri ara ara kullanir ve severim, saclarimin sondugunu ve hacmini kaybettigini dusundugum zamanlarda geri donup kullandigim ve oldukca memnun kaldigim bir sampuan.

Apivita - Greek Honey & Mountain Tea Dus Jeli : Yunanistan tatilinden benimle donen mini boy dus jeli, icerigi temiz fazla kopurmeyen bir dus jeli ancak gidip kosarak tam boyunu aramam.

Lush - Yummy Mummy Dus Kremi: Yine mini boy, dus kremi ama dus jeli degil :) Fazla kopurmeyen ve sekerli bir kokusu olan dus urunuydu, Lush Almanya'da kartimdan cekim yaptiklari halde parayi alamadik dedikleri ve daha sonra ekstremde tutari gorup itiraz etmeye gittigimde bana ozur olarak bu dus kremini ve baska da irili ufakli urunlerin oldugu bir paket hediye etmislerdi.  Sinirli uretim bir dus kremiydi.

Loccitane - Sampuan (seyahat boy) : Kokusu cok guzel, temizlemesi cok guzel ve sanki nane aromali gibi sacta uuzn sure kokusu kaliyor, elimdeki sampuanlar bitince alabilirim.

L'occitane Kiraz Cicegi (Cherry Blossom) Dus Jeli (Seyahat Boy) : Mukemmel koku, sifir kalicilik  ancak seyahatler icin ideal boyuta sahip, bir set icerisinden cikmadigi surece ekstra para verecegim bir urun degil.

Cilt Bakim


Yukaridaki deneme boylarindan Kate Somerville - Nemlendirici ve Palmer's Coca Butter Bust Cream uzun suredir bende olduklarindan cope gtti.

L'occitane Ultra Rich Body Cream (%25 Shea iceriyor): Muthis bir vucut kremi gercekten, fiyati sebebiyle tereddutteyim, indirime girerse neden olmasin :)

Clarins - Double Serum: Hic sevemedim, iki asamali bir serumdu bir tarafta serum bir tarafta nemlendirici ikisini ayni anda birbirine karistirarak kullanmaniz gerekiyordu ama benim cildime cok agir geldi, hic begenmedim.

Clinique Smart Serum: Yapisi fazla silikonlu geldigi icin bununla da anlasamadik.

Sephora - Komurlu Peeling Temizleme Kremi : Bunun gullu olan versiyonu daha hafif ve cildi nemlendiren nitelikte oldugu icin onu daha cok sevmisitm. Bu sanki biraz cildimi tahris etti, tam boyunu alacagim bir urun degil.

Clinique - Tonik 2 : Bu resmen cildime kezzap surmusum gibi cayir cayir yakan bir urundu. Hic kullanmadan attim. 

Sisley'in isilti veren bir bazi adini hatirlamiyorum: Cok guzeldi gercekten, kararinda dozunda bir isilti veren bazdi, ancak her Sisley urununde oldugu gibi bu da oldukca yuksek fiyata sahipti :/

El - Tirnak Urunleri

Essence Oje Duzeltici Kalemler : Bir ara surekl aliyordum artik elimde yok ve ihtiyac da duymuyorum sanirim daha iyi oje suruyorum tasirmadan :P Yeterince pratik yapinca sanirim tasirmiyorsunuz :-D Ama cok kullandim hakkini yemeyim, oldukca yararli ve pratik bir aparat kendisi.

Fraternikus - Cesme Limonu Kolonya: Sanirim Gratis'ten almistim, cok severek kullandim, oldukca ferah bir kokuya sahipti. Mutlaka masamda bir yerde durur. 

Ortaya Karisik -1

Arm & Hammer Dis Macunu : Bu dis macunu benim Marvis Gri ambalajli olandan sonra en sevdigim ve gercekten beyazlatici etkisini gordugum bir dis macunu o sebeple yazmak istedim :)

Bir takim parfum sample'lari : Chanel Eau Fraiche : Cok fresh ve taze bir koku tam bahar/yazlik. J'adore in love biraz daha kalici biraz daha kisa uygun bir parfum bence.

Makyaj


Gordugunuz uzere iki urun var, Temmuz Agustos aylarinda biten, bunun sebebi tabi ki yuzumuze birsey surmemize izin vermeyen asiri sicaklar. Bu iki ay icerisinde bitenler: 

Essence Gel Suya Dayanikli Siyah Goz Kalemi : Ucunu sevemedim, o kadar yumusakti ki kontrol edemiyordum ve genelde cok kalin bir hat seklinde uygulama yapiliyordu genelde gelisiguzel surup dagitarak kullandim. Bir daha almam, sevmedim bunu :(

Sephora'nin bu Beauty Amplifier Sabitleme Pudrasi: Uygun fiyatli kategorisine alinabilecek fiyat/performansi tatmin edici bir urun. Gecen aylarda da diger sample boylarini kullanmistim, su an acilmamis bir tane stogumda duruyor. Benim surekli olarak bitirebildigim pudra turu sanirim, makyaj sonunda kullandigimiz bu sabitleyici pudralar :)

Ortaya Karisik - 2


L'oreal Cift Fazli Goz Makyaj Temizleyici : Genelde favorim ve bittikce hep aldigim ve kac tane bitirdigimi hatirlayamadigim cift fazli goz makyaji temizleyicisi tercihim: Diadermine oluyor, L'oreal'in bu urununu de sevmeme ragmen fiyati bana niyeyse gereksiz yuksek geliyor, muhtemelen indirimde bulup almisimdir. Neyse, bu da oldukca iyi bir goz makyaj temizleyicisi, ustelik sadece goz degil dudaklarda da kullanabiliyorsunuz, yagli bir his birakmasini dert etmiyorum ben bu tarz temizleyicilerde zira son asamada mutlaka su ile yikiyorum. Guzel, indirimde bulursam alirim tekrar. 

La Roche Posay - Eau Thermal - Termal Su: Yaz aylarinda, cantamdan ve buzdolabindan eksik etmedigim termal sular. Cok seviyorum gercekten. Cok ayirt etmesem de sanirim en sevdiklerim La Roche Posay -  Serozinc ve Mario Badescu - Rose Water olanlari. Bu klasik olani da oldukca guzel ve zaten markanin en bilindik urunlerinden.

Sally Hansen - MegaShine Top Coat: Cok guzel, ojeleri tas gibi koruyan ve cok parlak gosteren guzel bir top coat idi, uhulastigi icin attim ancak rahat yarisindan fazlasini kullanmisimdir :)

Shiseido Benefiance Mini Boy Goz Cevresi Kremi (3 ml) :  3 ml bir goz cevresi kremi icin hakkinda birseyler yazabilecek kadar fazla bir gramaj bence. Benefiance serisi sanirim biraz daha olgun ciltlere yonelik bir seri oldugu icin ben bu urunle cok iyi anlastim, goz cevresi kremlerinin gercekten ince czigileri hafifletmesini ve hafif balm yapida olmasini istiyorum ki cok nemli tutsun goz cevresini. Bu da oyle bir krem idi, memnun kaldim ancak fiyatini dusununce uzerine biraz daha koyup kosarak Dermalogica'dan alirim diyor ve bitiriyorum sozumu :)

Bonus Track :P


Ve yazimizin son kahramani, assolist yine ve yeniden Bioderma Sensibio H2O, iki uc asamada yuzumu bu urunle temizlemem, goz makyajinin temizlenmesindeki son adimda yine bu urunu kullanmam, sabah kalkinca yikanmis yuzume bunu tonik olarak gecmem, aksam cilt temizliginin son adimlarinda yine bu urunu tonik niyetine kullanmam sebebiyle surekli bitenler yazilarinda goruyorsunuz :)

Ne diyebilirm ki, seviyorum ve kullanmaya devam edecegim! :)

Okudugunuz icin tesekkur eder, guzel bir gun olmasini dilerim!

Sevgiler...
xoxox

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder