Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

31 Aralık 2012 Pazartesi

2013 CİCİLERİ :)

Bugünün anlam ve önemine uygun olarak, uzun zamandır istediğim birkaç ürün vardı, 2013 e giriyoruz vesilesiyle ve bitirdiğim onca makyaj ve cilt bakım ürününden sonra kendimi ödüllendirdim :)

İşte ödüllerim ve uzun zamandır istediğim güzellikler:

Yukarıda gördüğünüz kıymetlilerim :) Burberry Beauty ve Chanel ağırlıklı. Chanel'i ne kadar sevdiğimi zaten sağır sultan bile duydu. :))Şimdi içlerine bir göz atalım:
Daha bir tek Burberry'den aldığım tekli farı kullandım gerçekten muhteşem bir renk, swatchlarını sonraki postlarda vereceğim. Gördüğünüz gibi daha hiçbirine dokunulmadı.

Şimdi sırayla hepsini inceleyelim.

Chanel Regard Signé de Chanel - Quadra Eye Shadow - TOPKAPI:

Bu (benim için) efsanevi palet limitli koleksiyon olarak çıkmıştı ve koleksiyonun adı Byzance idi. Renkler Topkapı Sarayı'ndan esinlenilmiş, sarısını pek kulanabileceğimi sanmıyorum ama diğer renkler muhteşem. Tam sevdiğim tonlar, daha dokunmadım, kıyamıyorum aslında :) DBMS kozmetikten 150 TL'ye satın aldım. (Derya'ya burdan teşekkürlerimi iletiyorum :))Swatchlar yakında gelecek :)

Sırada ise Chanel 2012 yılbaşı için çıkardığı koleksiyondan yine Regard Signé de Chanel - HARMONIE DU SOIR:

Bu paleti de ne yalan söyleyim ağzımın suları aka aka aldım, yeni yıl koleksiyonu ancak ve ancak Sevil'lerde Sephora'larda tükenmiş, kapış kapış gitmiş. Ben Sevil'den 154 TL'ye aldım. Eşsiz renkler değil aslında her birinin benzerleri (dupe) mevcuttur, ama işte benim için: Chanel. :) Limitli üretim olduğunu söylememe gerek var mı? Swatchlar yakında...:)

Yine Chanel'den Misty Duo :İkili far:

Bunu itiraf ediyorum sadece ve sadece aç gözlülükten aldım. Yılbaşı nedeniyle Sevil'de %25 indirim vardı hem de bütün ürünlerde, Chanel almadan çıkmam dedim.! Ve bu güzel ikiliyi seçtim, kahverengi (taupe) tonlarında hergün kullanıma uygun muhteşem bir ikili. :) Fiyatı galiba indirimle birlikte 89 TL'ye geldi.

Sıradaki ise Burberry Beauty'den Pale Barley tekli far:

Bunu aslında yılbaşından önce almıştım ve gördüğünüz üzere kullanmaya başladım. Burberry kozmetikte yeni aslında ancak şöyle söyleyebilirim ki doku ve yapı olarak başka farlar, Burberry kullandıktan sonra daha sert geliyor! Muhteşem bir dokusu var bu farın. Renk ise en çok sattıklarını söyledikleri bir renk ve hergün kullanıma oldukça uygun, bazen üşendiğimde bir tek bu farı sürüp çıkıyorum, o kadar güzel ve doğal bir duruşu var ki, gönül rahatlığıyla tavsiye ederim. Fiyatı: 62 TL, Burberry Beauty şu an sanırım dokunup koklayıp alabileceğiniz şekilde bir tek İstinye Park Boyner'de satılıyor. Evet! bunun da swatchu daha sonra :p

Sırada, Burberry Beauty'den yine Blossom Allık (No:5):

Rengi tam olarak böyle! İstinye Park'a gittiğimde yüzümde denedik ve harika durdu, şeftali-pembe herkese yakışacak bir renk olduğunu düşünüyorum. Fiyatı 95 TL.

Bu ise Boyner'de Dior standında kenarda duran 10-15 adet rujlar içerisinden seçtiğim bir ruj:Dior Addict Lipcolor :583: Mauve Royal

Rengine bayıldım, muhteşem bir doku, muhteşem bir renk. Fiyatı ise müthiş bir indirim bence: 35 TL.

Renkli kozmetikten sonra sıra aldığım göz bakım kremine geliyor: Clarins Eye Contour Balm:

32 yaşındayım, çok güleryüzlüyüm, gülmeyi kahkahayı çok severim :) Dolayısıyla göz kenarlarımda mimik çizgileri oluşmaya başladı. Sevil'deki görevli bu kremi önerdi, ümitliyim! :) %25 indirimle 74 TL'ye geldi üstelik 20 ml. (Genelde bütün göz kremleri 15 ml oluyor)

Bu ise delux boy T bölgesi - gözenek serumu : HEDİYE! :)

Clarins göz kreminin yanında HEDİYE olarak verdiler. Daha denemedim etkisini yazacağım.:)

Sevil'i seviyorum :) Tekrar herkese mutlu, güzel, sağlıklı, bol paralı ve aşklı yıllar diliyorum!

2 yorum:

  1. Harika şeyler almışsın! Topkapıya bayıldım bayadır ben de istiyorum ama yeminliyin dünkü aldıklarımdan sonra Nisana kadar dietteyim ( umut ediyorum en azından)

    Mutlu yıllar! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Artık benim de bir süre diyette olmam lazım, Topkapı'yı uzun zamandır istiyorrdum, denk geldi aldım :) Yeni yıla güzel cicilerle ve cebim hafifleyerek girdim :PP

      Sana da mutlu, huzurlu, sağlıklı güzel yıllar :))

      Sil