Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

18 Aralık 2012 Salı

NARS ORGASM ALLIK - BİR GURUR TABLOSU!

Merhaba, 1 haftadan uzun süredir ortada yoktum, haftaiçi iş, haftasonu kurs derken, bloga vakit ayıramadım :(

Şimdi efsanevi, herkesin bildiği, bilmem ne makyaj ödüllerinde ödüller toplamış, dünyanın en iyi allığı gibi ünvanlara sahip bir allıktan bahsetmek istiyorum :)

Nars Orgasm :)Nisan 2011'de aldım ve Aralık 2012'de bitti kendisi..Bitmeden son kalan canıyla bir blog yazısı yazmak istedim :)))

Klasik Nars kaplarında, plastik ama süetimsi toz toprak toplayan klasik Nars kabı işte. En fazla yukarıda gördüğünüz kadar temizleyebildim.

İçinde ışıltıları olan şeftali pembe renkli her cilt tonuna gideceğinden, uyacağından emin olduğum bir allık bu.Ben aldığımda 65 TL idi, şimdi sanırım 73 TL oldu.Hemen rengine bakalım:

Yukarıda gördüğünüz üzere kendisiyle vedalaşmak üzereyim, bir sıkımlık canı kaldı. Yüze çok güzel bir ışıltı veren, bittikçe tekrar alınabilir bir ürün bu. Ama tabi aç gözlü olduğum için o da, bu da, şu da olsun derken bi milyon tane allık, N tane far gibi bir çekmeceye sahibim, sığmıyorum bile artık..Demek istediğim o kadar güzel bir allık ki, bunun dışında daha birçok allığım olmasına ve üzerinde açıldıktan sonra 24 ay içerisinde tüketiniz ibaresine rağmen ben tam tamına 20 ayda bitirmişim! :))

Yapısı için yumuşacık diyemeyeceğim, yumuşacık değil, yumuşacık allık Burberry gibi olur, bir allık daha bitirdikten sonra kendime Burberry sözü verdim :P Şimdi değil :))

Elimdeki ve yüzümdeki rengine bakalım, nasıl duruyormuş bende :) Yüzümde hiçbişey yok, ne fondoten, ne baz, ne bişey, sabah yataktan kalktım sizin için fotoğraf çektim, gözüm açılmadan allık sürüp :))) Bakıyoruz:Önce Parmaktaki duruşu:
Şimdi elimdeki duruşu:
Şimdi yüzümde flaşsız, gün ışığında çekilmiş halleri:

YUKARIDAKİ VE AŞAĞIDAKİ FOTOĞRAFLARDA YÜZÜMDEKİ YASTIK İZİNİ GÖRENLERE SEVGİLER :))

Şimdi flaşlı fotoğraflar:

Bu allığa saygı duyuyorum, beni hiç yarı yolda bırakmadı, sabah 6da sürdüm akşam 9'da hala yüzümdeydi, akmadı, bulaşmadı, kokmadı, kendisini burdan selamlıyor ve hoşçakal diyorum..:)

Geyiği bir kenara bırakırsak :),gerçekten herkese tavsiye edebileceğim bir allık, Sephora ve NARS'larda bulabilirsiniz :)

İyi akşamlar herkese ;)

3 yorum:

  1. blogunu ilk kez tesadüfen gördüm. Makyaj konusunda ilk kez bu kadar uzun süre merakla okuyup, sonrasında takip etmek için adresi bir kenara yazdım diyebilirim. Tavsiyelerinin benim tercihlerimde etkili olacağından eminim. ne diyeyim emeğine sağlık!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar :)
      Çok sevindim, blogu beğendiğine! Ben de aslında yeniyim buralarda, 2 aydır yazıyorum, böyle yorumlar alınca çok mutlu oluyorum :) Daha sık yazmaya çalışacağım! Tekrar teşekkürler, görüşmek üzere ;)

      Sil
  2. ben de çok seviyorum bu allığı, yıllarca direndim ama sonunda alınca aşık oldum :)

    YanıtlaSil