Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

15 Aralık 2013 Pazar

YENILER : CLOUD10BEAUTY, KOZMELA, SEPHORA & SEVIL

Yüklü ve biraz uzun bir yeniler yazısı geliyor şimdi J
 Hepsini aynı anda almadım J

Bu aldıklarım bir anda değil, aylara bölünerek alınıp, resimleri çekilmiş ve yazıları yazılamamış alışverişlerdir.
(Bir kozmetik manyağının açıklamaları)

Cloud10beauty,Kozmela,Sephora ve Sevil alışverişlerimi göreceksiniz J

Cloud10beauty ve Kozmela alışverişlerimle başlayalım,
Tabii ki Real Techniques fırçalar & Sleek Far Paleti – Storm aldım.
Sevgili Görkem'in sürekli bahsettiği ve çok memnun kaldığı Cloud10beauty sitesinden Real Techniques Fırçalardan,

- Duo Fiber Collection (Limitli Üretim)
-Expert Face Brush
-Sleek i-Divine Storm Far Paleti 
Kozmela'dan ise,

Real Techniques Starter Set aldım.
Hemen fotoğraflara geçelim!

 Duo Fiber Collection :


Expert Face Brush:

Sleek i-Divine Storm Palet:





 Yukarıda gördüğünüz gibi Sleek far paleti renkleri günlük kullanıma çok uygun, mat ve ışıltılı renklerden oluşuyor. Yapılarını beğendim, hafif tozutma sorunları var ancak fiyatı sebebiyle görmezden gelinebilir. 

Kozmela'dan ise Starter Set aldım. İçerisinde 5 adet göz makyaj fırçası bulunuyor.


Sephora'dan ve Sevil'den ise :)
Aşağıdaki mükemmel ojeleri aldım.
(İiçimdeki Chanel Aşkı bambaşka)
Özellikle sonbahara ve kış mevsimine yakışan mükemmel renkler!



Chanel 563 Vertigo: Güneş ışığında kırmızı altın yansımalı gri-toprak tonlu mükemmel bir oje. Üzücü tarafı şişede durduğu gibi tırnakta durmuyor. 

Chanel-Vertigo: tırnaklarımda 2 kat sürülmüş, ışıltılar belli belirsiz:


 Chanel 561 Suspicious: Çok çok güzel her ortama uygun 4 mevsimlik bir oje biraz pembemsi çıkmış ama üstteki toplu fotoğrafta daha iyi gözüküyor rengi

Chanel 483 Vendetta: Yine şişede mükemmel ama tırnakta ışıltıları çok belli olmayan bir oje, şişede kusursuz :)

Gelelim Fiyatlara:
Cloud10beauty:
Duo-Fiber Collection: 27.99 Euro
Expert Face Brush: 13.99 Euro (sanırım)
Sleek Far Paleti: 9.99 Euro
Kargo ücreti: 8.95 Euro
Kozmela:
Starter Set: 65 TL
Kargo ücreti: 5 TL

Sephora-Sevil:
Chanel Ojeler: 65 TL-70 TL arası değişiyor. Bir kısmını Sevil kartımdaki puanlarla aldım.

Cloud10beauty hakkında: Açıkçası bu kadar memnun kalacağımı beklemiyordum. Gerçekten çok ilgililer, kargomun üzerine gümrükte problem çıkmasın diye "Artistic Brushes & Paint" yazmışlar, dolayısıyla sipariş içine cinlik yapıp eklediğim Sleek Far Paleti kozmetik makyaj malzemesi sınıfına girse de sorun çıkmadı.
Kesinlikle herkese tavsiye ederim.
Web-sitesi için: www.cloud10beauty.com

Kozmela ise daha önce yazısını şurada yazdığım Travel Set'i aldığım Real Techniques fırçaları (şu an sadece Starter ve Travel Seti satıyor umuyorum yakın zamanda diğer fırçaları da getirir) satan müşteri memnuniyetini ön planda tutan süper bir site. Starter Set ve Travel Set fiyatlarını bence çok ucuza satıyor neredeyse Cloud10beauty sitesindeki fiyatlarla eşdeğer.
Tavsiye ederim.
Web-sitesi için: www.kozmela.com 

Siz yakın zamanda neler aldınız?

Güzel bir Pazar günü dilerim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder