Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

27 Ekim 2013 Pazar

Real Techniques – TRAVEL ESSENTIALS – Fırça Seti

Makyaj dünyasında oldukça ses getiren uygun fiyatlı ve kaliteli fırça arayışlarımızda imdadımıza Real Techniques fırçalar koştu! J
Gerçekten gerek okuduğum bloglarda gerek online alışveriş sitelerinde oldukça övülen bu fırçalardan özellikle Expert Face Brush’ı merak ediyordum. Ancak ilk aldığım fırça seti Travel Essentials oldu!



Bu setin içerisinde 3 adet fırça var, biri çok amaçlı pudra/allık fırçası, biri klasik düz fondöten fırçası bir de kapatıcı uygulamaya ya da dileğinize göre far dağıtmaya yarayacak bir fırça! Bu 3 fırçanın yanı sıra bir de hem fırçalarınızı stand şeklinde koyabileceğiniz ve aynı zamanda seyahate giderken yanınızda taşıyabileceğiniz bir kılıf çıkıyor setin içinden J Gayet pratik ve güzel bir ürün!
Şimdi tek tek fırçalarımıza bakalım.
İlk sırada “Multi Task Brush



Yani çok amaçlı fırça. Bu fırçayı yüzünüze pudra/allık/bronzer/kompakt fondöten uygulamak için kullanabilirsiniz. Gerçekten adı üzerinde çok amaçlı! Kıllar sentetik ve çok yumuşak, pudrayı dağıtmada, allığı uygulamada çok başarılı ve doğal bir görünüm veriyor! Şu ana kadar 2 kere yıkadım ve ikisinde de hiç kıl dökülmedi. Severek kullanıyorum!
İkinci sırada ise “Essential Foundation Brush


Bu ise bildiğimiz düz alışılageldik fondöten fırçası. Sıvı fondöten, renkli nemlendirici, BB krem ne isterseniz sıvı olarak yüzünüzde daireler çizerek kullandığınızda gerçekten oldukça örtücü bir sonuç çıkarıyor. Normalde daha doğal bir görünüm istiyorsam Stippling dediğimiz fırça cinslerini kullanıyorum, ancak son zamanlarda verdiği kusursuz örtücü sonuçtan ötürü elim hep buna gidiyor J Kesinlikle yüzde fırça izi bırakmıyor, yüzü çizmiyor oldukça yumuşak, onu da belirteyim J
Son sırada ise “Domed Shadow Brush” var


Bu fırça ise adından da anlaşılacağı gibi kubbe şeklinde far fırçası. Ancak kılları o kadar yumuşak ki ben bunu göz altlarıma kapatıcıyı uygulamak için kullanıyorum. Verdiği doğal görüntüden de son derece memnunum. Siz dilerseniz blending (karıştırma işlemi) için de kullanabilirsiniz J
Sonuç olarak Real Techniques fırçalar gerçekten fiyat performans açısından oldukça iyi fırçalar. Hepsi sentetik kıllardan aynı zamanda.
Ben bu seti Kozmela’dan 65 TL’ye satın aldım ki oldukça uygun bir fiyat. Bu sitede aynı zamanda Starter Kit’te bulunuyor. (Göz makyaj fırçalarını içeren set). Cüzdanım biraz rahatlarsa bunu da alacağım J



Uygun fiyatlı kaliteli makyaj fırçası arayanlara gönül rahatlığıyla önerebilirim. Sıradakinin Expert Face Brush olması dileğiyle J
Sevgiler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder