Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

29 Ekim 2013 Salı

Clarins Multi-Active Day – Early Wrinkle Correction Cream

Tekrar merhaba!
Yine bir cilt bakım ürünü tekrar Clarins J
Bu sefer bir anti-aging ürününden bahsetmek istiyorum. Daha önceden de tam boyunu kullandığım bu ürünün şu anda elimde 5ml’lik deneme boyu bulunuyor.
Clarins Multi-Active Day – Early Wrinkle Correction Cream.



Ürünü daha önce kullandım ve memnun kaldım. Ancak başka kremler/serumlar deneme isteği olduğu için sürekli almayı erteledim ya da unuttum gitti. Şimdi bana verilen deneme boyunu görünce tekrar ne kadar severek kullandığımı hatırladım kendisini J
Ürünümüz tüm cilt tipleri için. İçinde SPF yok. 30 yaş ve sonrasından itibaren ilk kırışıklık izlerine karşı etkili bir krem. Kullandığım süreç içerisinde cildimi aydınlattığını ve oldukça iyi nemlendirdiğini söylemeliyim. Ancak ben yaşımdan oldukça küçük gösteriyorum. Dünya alemin bildiği gibi tekrar anons edeyim 33 yaşımı bitiriyorum yakında! Ama yeni tanıştığım herkes 26-27 diyor. Artık yağ mı çekiyorlar/ dalga mı geçiyorlar bilmiyorum ama genelde herkes çok şaşırıyor. Neyse Maşallah diyip tahtaya 3 kez vurduktan sonra :P devam ediyorum.
Ürün çok akışkan değil, krem olduğu için yoğun yapıda. Ben sabahları temizlenmiş yüzüme ve boynuma uyguluyorum. Daha sonra biraz bekledikten sonra cilt makyajıma geçiyorum. Kokusu bir harika. Ama koku alerjisi olanlar için belki biraz fazla gelebilir. Bu tarz ilk çizgiler/kırışıklıklar için var olan diğer markaların kremleri arasında fiyatının da uygun olduğunu hatırlıyorum!
Ancak dediğim gibi asla 1 ay düzgün kullandım ve ince çizgilerim yok oldu gibi bir iddiam yok. Hangi krem öyle bir etki yapıyor onu da bilemiyorum ancak bu krem gerçekten güzel bir şekilde cildi aydınlatıp/nemlendiriyor.
Tavsiye edebileceğim high-end sayılabilecek markalar içerisinde makul fiyatlı bir ürün. Clarins’i genelde duyduğum kadarıyla bitkisel/temiz içerikli olduğu için de seviyorum ben.
Sevgiler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder