Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

29 Ekim 2013 Salı

Vichy Idealia - Nemlendirici Aydınlatıcı Krem

Günün son yazısından son kez merhaba!
Yine bir sample, yine benim düşüncelerim.
Vichy Idealia Ayfınlatıcı/Pürüzsüzleştirici Nemlendirici.

Online eczanelerden birinden yaptığım bir alışverişime hediye olarak gelen bir üründü. Üzerinde de aydınlatıcı/pürüzsüzleştirici etki dediği için ve benim de yazdan kalma güneş lekelerim ve yüzümde renk/ton eşitsizliklerim olduğu için hemen kullanmaya başladım. İçerisinde güneş koruma faktörü yok. Merak edenler için aynı zamanda içeriğinde Paraben yok. Normal/Karma ciltler için.
Yapısı oldukça hafif, güzel bir kokusu var. Cilt tarafından hemen emiliyor. Sample ürün olduğu için tabi ki toplamda 5-6 kere deneme fırsatım oldu. Bu süre içerisinde nemlendirmesinden ve daha sonra cildimde bıraktığı gerçekten pürüzsüz histen memnun kaldım. Makyaj için çok güzel bir baz olarak da kullanılabileceğini düşünüyorum.
Lekelerime bir etkide bulundu mu bilemiyorum, çünkü zaman geçtikçe benim yüzümün rengi açılıyor ve doğal olarak lekelerim de kaybolmaya/ sönükleşmeye yüz tutuyor. Elimdeki kremler bittiğinde bu kreme bir şans vermeyi düşünüyorum.
Umarım çok pahalı değildir J
Herkese iyi akşamlar!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder