Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

29 Ekim 2013 Salı

Clarins Daily Energizing Cleansing Gel - Yüz Yıkama Jeli - With Moringa Extract

Cumhuriyet Bayramımız kutlu olsun! diyerek söze başlıyorum.
Sizlere bugün cilt bakımında genelde tercih ettiğim ve sevdiğim bir marka olan Clarins’in bir yüz yıkama jelinden bahsetmek istiyorum!
Clarins Daily Energizing Cleansing Gel.


Şu an elimdeki sample/deneme boyu. 5 ml. Oldukça ufak ancak 3-4 defa denedim ve yorumlamak istiyorum.
Öncelikle makyajımı temizledikten sonra bu tarz yüz yıkama jellerini ben hep son adım olarak kullanıyorum. Derinlemesine temizlik için. Islak yüzüme nohut tanesi kadar alıp yayıyorum. Bu jeli de bu şekilde kullandım ancak, köpürmüyor. Eğer siz de benim gibi köpük köpük hoş kokulu yüz yıkama jellerinden hoşlanıyorsanız bu açıdan bu ürün sizi pek tatmin etmeyecektir.
Koku olayına gelirsek, çok hafif bir kokusu var aklımda kalmamış açıkçası. Yapısı ise adı üzerinde jel gibi su ile birleştiğinde hemen eriyip gidiyor. Yıkama sonrası benim karma cildimde kuruluk/gerginlik hissetmedim. Temizlemesi ise sonrasında tonikle cildimi deneme amaçlı sildiğimde hiçbir kalıntı görmediğimden dolayı tam puan aldı benden.
Ancak şurada bahsettiğim Estee Lauder yüz yıkama köpüğü ya da şurada bahsettiğim yine Clarins’in Cottonseed yüz yıkama köpüğü bence bu yüz yıkama jeline göre kat kat daha başarılı.
Vaat ettiği gibi güzel temizliyor ancak benim için önemli olan, köpürme ya da hoş koku gibi unsurlarının zayıflığı açısından gidip orijinal boyunu alacağım bir ürün olmadı kendisi.
Herkese güzel bir gün dilerim!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder