Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

27 Ekim 2013 Pazar

Sephora Express Drying Oil – Sephora Oje Kurutucu


Merhaba J
Güzel bir tatil gününde sizlere çook severek kullandığım bir ürünü anlatacağım. Sephora Express Oje kurutucu. Ben ojenin üzerine topcoat ya da fırçalı oje kurutucu sürerken o binbir emekle sürülmüş ojesini bozan bir yeteneksizim J Dolayısıyla bu tarz, yeni moda benim gibi yeteneksizler için icat edilmiş damlalıklı oje kurutucularına bayılıyorum. Bunu yılbaşında İstinye Park Sephora’dan almıştım. Eylül-Ekim bitenler yazısı içerisinde kendisine rastlayacaksınız çünkü bitirdim :)




Ojeyi bozmuyor, ojeleriniz isterseniz 3 kat olsun, hemen kuruyor. Takribi 5 dakika içerisinde! Ancak çok sert bir hareket yaparsanız evet oje kuru ama hala yumuşak olduğu için bozulabiliyor. Yağ olmasından mütevellit bazı bloglarda tırnak etlerini de beslediğini okudum! Bence harika bir ürün. Her bir tırnak için 1 damla pıt pıt şeklinde oje sonrası damlatıyorum parmaklarıma akan yerleri ise ellerime yediriyorum. Ürün 7 ml. Uzun zaman dayanıyor sanırım ben 10 ayda bitirdim. Ama ben hafta 1 oje sürebiliyorum. Çok üşeniyorum. Eğer 2-3 günde bir oje tazeliyorsanız sanırım siz biraz daha erken bitirebilirsiniz.
5 dakika içerisinde o yağlı his de gidiyor, cilt yağı kolaylıkla emiyor. Herkese gönül rahatlığıyla tavsiye ederim, çok pratik bir ürün ;)
Fiyatı ben aldığımda 14.90 TL idi. En son Sephora’ya girdiğimde 19.90 TL olmuş. Şu an Essence damlalıklı oje kurutucuyu kullanıyorum. O biraz daha büyük sanırım ve doğal olarak daha ucuz.
Herkese Sevgiler J

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder