Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

29 Ekim 2013 Salı

BENEFIT POREFESSIONAL

Günün 3. Yazısı olacak ama sanırım benim olayım bu, hergün vakit bulamıyorum günlük düzenli yazılar yazmaya ama vakit bulunca da böyle işte. Arka arkaya J
Sıradaki ürünümüz Benefit Porefessional!



Çok ünlü bir ürün kendisi. Gözenekleri küçültüp cildi makyaja hazırlayan, cilde kadifemsi bir his veren gerçekten ününü hakeden bir ürün.
Elimdeki Porefessional şurada bahsettiğim setin içerisinde çıkan 7,5 ml’lik boyu. Çok düzenli ve sık sık kullanmadım. Her kullandığımda da gerçekten gözenekleri sıkıştırdığını/küçülttüğünü, cildime çok pürüzsüz bir his verdiğini ve üzerine fondöten ya da başka likit ürünler uygulamanıza oldukça hazır hale getirdiğini görsem de ben bitince tekrar almayacağım.
Sebebi ise silikon içermesi. Zaten karma bir cildim var evet gözeneklerim de burnumun üzerinde ve burun kenarlarına doğru yayılmakta ancak gözeneklerimi tıkamasından korkuyorum ve ayrıca kullanırken de ne yalan söyleyeyim huylanıyorum, o kadifemsi/kaygan his bir garip hissettiriyor.
Vaatlerini kesinlikle yerine getiren bir ürün ve eğer siz gözeneklerinizden şikayetçiyseniz, makyaja gözeneklerimi küçültmeden başlayamam diyorsanız, sürdüğünüz fondöten veya pudra ile gözeneklerinizin kapanacağını düşünmüyorsanız, silikon ve türevlerini dert etmiyorsanız, 99 TL size fazla gelmiyorsa Benefit Porefessional’ı Sephora’larda bulabilirsiniz.
Bir sonraki yazıda görüşmek üzere J

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder