Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

15 Ekim 2013 Salı

5 Dakikada Pürüzsüz Cilt Makyajı

Uzun bir aradan sonra herkese merhaba :)


Evet bugün kurban bayramının 1. günü ve ben Alanya’ya gitmedim. Çünkü en son 30 Eylül’de 4 günlük bir tatilden dönüp 1 hafta hasta yatınca artık deniz sonrası esen rüzgarın grip-nezle-bronşit ve hatta zatürreye çevirebileceği gerçeğini kabullenmiş durumdayım :( Neyse ki çok şükür 1 haftalık grip ile atlatmayı başardım. Annem de dün kardeşimle beraber bayramı beraber geçirelim diye yaz sezonunu tamamen kapatıp İstanbul’a döndü! Çok mutluyum :)

Şu an bu satırları size yatağımdan özene bezene yazıyorum :)

Sizlere bugün benim son zamanlarda sıklıkla uyguladığım hepi topu 5 dakikayı geçmeyen pürüzsüz ir görünüm veren cilt makyajımdan bahsetmek istiyorum. Göz çevresini bu yazıda ve fotoğraflarda vermedim. Sadece cilt ürünleri ve yaptığım makyaj bulunuyor.

Öncelikle tekrar cildimden bahsetmek istiyorum. 33 yaşındayım. Cildim karma, T bölgem yağlı, parlama yapar, burnumun üzerinde ve yanaklarıma doğru olan burun kenarları bölgemde gözeneklerim bulunuyor. Rahatsız edici :( (Aşağıdaki fotoğraflarda da görebilirsiniz).

Cildimi güzelce nemlendirdikten sonra,

1. Benefit’in şu yazımda bahsetmiş olduğum “How to look best at everything” setinden çıkan minik boy Porefessional gözenek küçültücü makyaj bazını özellikle burun üzerine ve burun kenarlarına (yanaklara doğru) pıt pıt hareketlerle dokundurup yayıyorum. Zaten sürdükten sonra gerçekten kadifemsi bir his (sanırım içerisindeki silikondan ötürü) fark ediyorsunuz ve cildiniz makyaja hazır hale geliyor.

2. Bu adımda ise Garnier’in karma ve yağlı ciltler için çıkardığı Medium (Orta) renkli BB kremini kullanıyorum. Hem besliyor hem nemlendiriyor hem de renk eşitsizliklerini kapatıyor. Çok beklentiyle almadığım ama aldığıma da pişman olmadığım bir ürün oldu :) Yazısını yazacağım.

3. Bu son aşamada ise tabi ki yüzüm 3-4 saat içerisinde özellikle burun-alın-çene üçlüsü başta olmak üzere parlamaya başlayacağından mutlaka bir sabitleyici pudra kullanıyorum. Benim olmazsa olmaz ürünlerim zaten bence bir siyah göz kalemi iki sabitleyici pudra :P Bu sabitleyici pudra ise şurada toz (loose powder) versiyonunun yazısını yazdığım MAC Prep+Prime Transparent Finishing Powder (Pressed). Neden bu sefer sıkıştırılmış versiyonunu tercih ettim, çünkü toz olanını çok çabuk bitirmiştim, MAC’teki görevli “bu sefer bunu kullanın daha çok dayanır” dedi, gerçekten tombik bir pudra fırçasıyla uyguladığımda loose pudraya göre bu arkadaş daha makul miktarlarda geliyor :) Ve verdiği mat ve duru görüntüye hayranım. Yaşasın yağ çanağı gibi parlamayan mat suratlar :PP

 
Şimdi gelelim fotoğraflara :) İşte bu yazının kahramanları 1-2-3 olarak numaralandırdığım karakterler zaten yukarıda anlattıklarım :)

Bu ise cildimin hiçbir şey sürülmemiş hali, gözeneklerim korkunç biliyorum ve göz kenarlarımda ayrıca dikkatlice bakarsanız dudak üzerinde güneş/yaz mevsiminin azizliğine uğramış cildimin lekelerini görebilirsiniz, amacımız, gözenek-leke ve ciltteki renk eşitsizliklerini yok etmek!


Ve son olarak yukarıdaki 1-2-3 adımlarından sonra cildimin hali… Bence daha iyi gözüküyor. Sizce de daha iyi değil mi? :)


Herkese çok güzel, mutlu, huzurlu bir bayram dilerim… Görüşmek üzere :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder