Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

4 Ağustos 2013 Pazar

CLARINS GENTLE FOAMING CLEANSER - With Cottonseed

Tekrar merhaba :)

Telafiler geliyor arka arkaya :)

Şimdi ise en severek kullandığım temizleyicilerden birinden bahsedeceğim :)

CLARINS GENTLE FOAMING CLEANSER - With Cottonseed 


Ben bu ürünün  sample boyunu  (20 ml) hem Bodrum-Datça hem de Fransa seyahatlerimde kullandım.

Ve Bayıldım!



Yapısı adından da anlaşılacağı üzere köpük yapıda, yumuşacık ve bence bir harika kokuyor. Nohut tanesi kadar büyüklükte bir parça tüm yüzünüzdeki kiri ve/ya makyaj artığını söküp atıyor. Cilt ardından yumuşacık oluyor ve sonrasında bir gerginlik hissetmiyorum! Özellikle yüksek koruma faktörlü güneş ürünlerini yüzümüzde tüm gün tuttuktan sonra böyle derinlemesine temizleyen köpük yapıda yumuşak temizleyicilerin önemi çok büyük :) Normal ve benim gibi karma ciltlilerin çok rahatca ve güvenle kullanabileceği güzel bir ürün. Sivilce - hassasiyet kızarıklık gibi sorunlarım olmadı.

Clarins'in şu ana kadar denediğim her ürününden çok memnun kaldım. Genel olarak fiyat bakımından diğer high end markalara göre de daha makul fiyatlarda olduğunu düşünüyorum.

Köpük formda bir cilt temizleyicisi arıyorsanız, bu ürüne bir şans verin gerçekten çok güzel.

Sevgiler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder